que ?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef nietzman het volgende:
Zie je nou wel dat Linux kut is, het kan niet eens resizen.
Grappig dat mijn screenshots in Linux wel resized waren.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef nietzman het volgende:
De resizer is optioneel en komt in actie > 580 pixels.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat lul je nou dom man? 600 pixels past bij ELKE layout van fok binnen de lijnen.
Gebruik jij nog een linux uit 1991 ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:00 schreef nietzman het volgende:
Was dat bij mij ook maar zoquote:Op maandag 28 mei 2007 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gebruik jij nog een linux uit 1991 ofzo?Die van mij doet alles wat ik wil zoals een brave slaaf hoort te doen
.
Mensen met een 10" schermquote:
mooi plaatje he? ik heb em al windows loginscherm, vind hem heerlijk fris om naar te kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:23 schreef Pie.cr het volgende:
[[url=http://i15.tinypic.com/644doo1.png]afbeelding][/url]
Dat doet mijn browser inderdaad uitstekend. Heb jij dan een superbrowser die de 'spelregels' in de OP wegfiltert zodat jij je er niet aan hoeft te houden?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Manneke, dat doet je browser voor je (of gebruik je een of ander superprogramma wat niet kan resizen)
Een browser schaalt, rasmongool.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Manneke, dat doet je browser voor je (of gebruik je een of ander superprogramma wat niet kan resizen)
Ook dat inderdaad.quote:
Kan ik dat ruiken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:18 schreef TwyLight het volgende:
Ongelofelijk. IMAGESHACK KAN NIET OP FOK!
wanneer leren mensen dit eens.
hoe installeer je die balk vanboven?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef Firenzo het volgende:
[afbeelding]
skins enzo eraf gehaald.
Originale
Objectdock volgens mijquote:
omfg hoe flik je dat nouuhouu!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[[url=http://members.home.nl/a.dministr8or/Background_Thumb.jpg]afbeelding][/url]
*origineel*
De pictogrammen daarboven hebben enkel letters, en niet een versierinkje oid. Hetzelfde heb ik bij mijn Adobe CS3 pakket. Ik dacht dus dat dat aan Adobe lag, die keuze voor de icoontjes, maar kan het gewoon zijn dat dit zo gekozen is door de releasegroepen van warez?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef Firenzo het volgende:
[afbeelding]
skins enzo eraf gehaald.
Originale
Nee dat is wel door Adobe gekozen... ooit over na gedacht dat iemand het ook gewoon kon kopieren voor dat (niet zo mooie) dock?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Mirel het volgende:
[..]
De pictogrammen daarboven hebben enkel letters, en niet een versierinkje oid. Hetzelfde heb ik bij mijn Adobe CS3 pakket. Ik dacht dus dat dat aan Adobe lag, die keuze voor de icoontjes, maar kan het gewoon zijn dat dit zo gekozen is door de releasegroepen van warez?
Nee, de nieuwste Adobe producten hebben allemaal zo'n icon.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:12 schreef Mirel het volgende:
[..]
De pictogrammen daarboven hebben enkel letters, en niet een versierinkje oid. Hetzelfde heb ik bij mijn Adobe CS3 pakket. Ik dacht dus dat dat aan Adobe lag, die keuze voor de icoontjes, maar kan het gewoon zijn dat dit zo gekozen is door de releasegroepen van warez?
Zo lijkt het net de scheikundige tabel van de elementenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee, de nieuwste Adobe producten hebben allemaal zo'n icon.
[afbeelding]
Hij heeft gewoon een bijpassend pakketje gekozen met icons die bij de Adobe icons passen.
Fuck me.... dat ziet er goddomme wel stoer uit zegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:25 schreef gday het volgende:
[..]
Dat heb ik voor elkaar gekregen met Beryl in xgl.Het geeft me veel meer overzicht dan de gebruikelijke viewports!
Op Youtube heb je veel filmpjes waarin je kunt zien hoe het werkt, zoals dit filmpje. Het werkt echt zoveel lekkerder dan Vista met z'n 'revolutionaire' interface.
Mijn iconen zijn idd aangepaste CS3 iconen. Heb al veel andere sets gehad, maar die waren nooit compleet voor alle programma's, en dan ziet het er gelijk minder mooi uit.quote:
Het is zeker leuk voor even maar je hebt er niet veel aanquote:Op maandag 4 juni 2007 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Fuck me.... dat ziet er goddomme wel stoer uit zeg
Aan dat exposé wel (dat je alle vensters in 1 keer ziet)quote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Het is zeker leuk voor even maar je hebt er niet veel aan
Nou, ik heb het idee dat ik écht meer overzicht heb over wat ik allemaal open heb.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:34 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Het is zeker leuk voor even maar je hebt er niet veel aan
Zou makkelijk moeten draaien.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef vosss het volgende:
Draait zoiets een beetje soepel op een AMD 64 3200 met 2 gieg intern en een X1900XTX met 512mb?
http://www.beryl-project.org/faq.phpquote:What are the system requirements for Beryl?
Beryl runs acceptably well on a GeForce 3/i855/Radeon 7500, 256MB of RAM, and a 1.2GHz processor. It also works best with Xorg 7.1 and requires a recent version of Mesa.
Die inderdaad wel daar kan ik ook niet zonder, maar ik werk altijd op 1 bureaublad dus aan die kubussen heb ik nooit iets gehad behalve dat het er mooi uit ziet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:59 schreef gday het volgende:
[..]
Nou, ik heb het idee dat ik écht meer overzicht heb over wat ik allemaal open heb.Verder is inderdaad de feature die DutchErrorist aanhaalt ook superhandig.
Laat ik het zo zeggen: Beryl laat me geenszins langzamer werken.
Wat ik ook nog als voordeel ervaar is dat Beryl bij mij gewoonweg sneller en soepeler werkt dan de standaard Metacity.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Die inderdaad wel daar kan ik ook niet zonder, maar ik werk altijd op 1 bureaublad dus aan die kubussen heb ik nooit iets gehad behalve dat het er mooi uit ziet.
Jouw icons en wallpaper, waar vandaan ?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:20 schreef Sanderrrr het volgende:
Die van mij vandaag even gerestyled.
[[url=http://i15.tinypic.com/4kldocz.jpg]afbeelding][/url]
Klik voor vergroting.
Ah Das n mooiequote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
groter
http://codefromthe70s.org/desktopearth.asp = orgineel
Veranderd dus telkens weer...
Ik heb m op de laptopquote:Op maandag 4 juni 2007 19:49 schreef j1mmyarts het volgende:
[..]
Ah Das n mooie![]()
jammer dat k m niet kan proberen omdat m'n pc t nie doet
Ja, niet op de minuut of seconden, maar wel zo dat hij update qua klimaat en dergelijke.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef j1mmyarts het volgende:
Is hij realtime met de tijd op je pc? dat zou helemaal fantastisch zijn
Geloof het wel jaquote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef j1mmyarts het volgende:
Maar is die dus echt realtime dus al er bijv. een lagedruk gebied onze richting opkomt kan je het daar op zien?
wallpaperquote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef znarch het volgende:
[..]
Jouw icons en wallpaper, waar vandaan ?![]()
Je kan instellen hoe vaak hij update, snelste is 1 minuut.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef j1mmyarts het volgende:
Maar is die dus echt realtime dus al er bijv. een lagedruk gebied onze richting opkomt kan je het daar op zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |