quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Suikeroom het volgende:
Welke Miljonair wordt ook wel de Godfather genoemd? sms zijn of haar naam naar 1010 en maak kans op 2 maanden gratis streams! Deze prijsvraag is actief van maandag 07 mei t/m zondag 13 mei, daarna kun je niet meer meedoen.
Regelmatig worden er door Tien TV acties georganiseerd waarbij je mee kan doen via SMS en/of een 0900-nummer. Deelname aan de actie betekent dat je akkoord gaat met de Algemene Spelvoorwaarden.
Sms dan! 2 maanden gratis streamps man!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef -Laurens- het volgende:
Ik weet hem! Ik weet hem! Hahaha
It never hurts to try!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind het grappig dat ze die vragen altijd zo simpel mogelijk maken, anyway ik zou het wel weten.. ik doe in ieder geval een paar pogingen![]()
Raar hé!?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef StefanPeeters het volgende:
Is het wel het goede nummer ? Ik heb het nu al een keer of 10 geprobeerd,
maar krijg iedere keer een sms terug met 'bedankt voor je stem' .
Hallo Tien ?? Dit is een PRIJSvraag !!
dat is gewoon standaard.. zou het anders nog een keer proberen, niet geschoten is altijd mis!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef StefanPeeters het volgende:
Is het wel het goede nummer ? Ik heb het nu al een keer of 10 geprobeerd,
maar krijg iedere keer een sms terug met 'bedankt voor je stem' .
Hallo Tien ?? Dit is een PRIJSvraag !!
Effe mijn beltegoed opwaarderen........quote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is gewoon standaard.. zou het anders nog een keer proberen, niet geschoten is altijd mis!
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Effe mijn beltegoed opwaarderen........
Da's toch een heul ander soort topic?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
SLOTJE op deze en ga hier maar verder:
Voor welke miljonair sms jij?
Thnxquote:
Gewoon doorgaan, het is Eendt toch ook gelukt?!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik snap het niet hoor. Ik zit nu ook op 25 smsjes, maar krijg nog
steeds dat stomme reply-smsje.
Nog niet, maar dat zegt niets.quote:
Brianquote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Suikeroom het volgende:
Welke Miljonair wordt ook wel de Godfather genoemd? sms zijn of haar naam naar 1010 en maak kans op 2 maanden gratis streams! Deze prijsvraag is actief van maandag 07 mei t/m zondag 13 mei, daarna kun je niet meer meedoen.
Regelmatig worden er door Tien TV acties georganiseerd waarbij je mee kan doen via SMS en/of een 0900-nummer. Deelname aan de actie betekent dat je akkoord gaat met de Algemene Spelvoorwaarden.
Wtf!?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef mazaru het volgende:
een vishengel met een hardloopwedstrijd,
Wtf!?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef StefanPeeters het volgende:
Jaaaahaaaa !! Ik heb ook 2 gratis maanden gewonnen !!!
Ik zie dat jij gelukkig niet het slachtoffer bent geworden van de ziekte die Interpunctie heet!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef bella35 het volgende:
ben je fan van jaap zonde maar ik trap er niet in ahahahahah maar ik vind het wel een goede
Hoe lang loopt de wedstrijd?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
nieuwe dag nieuwe kansen
Bedankt, je hebt me over de streep getrokkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef Lieve het volgende:
Joh, je moet niet op Jaap SMS en, maar op HUUB 1010!
je moet op het kijkcijferkanon SMSen! En er is maar 1 kijkcijferkanon! HUUB op 1010
U bent gediskwalificeerdquote:
HA!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef Prosac het volgende:
Yes!
Na 1x het sturen van Jaap, kreeg ik 2 maanden gratis.
ter compensatie 5x voor Huub gestemt
Lastig te zeggen. Ik ben nu 6 dagen bezig, heb zo'n 147x gebeld en zit nu op 8 maanden gratis streams.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:19 schreef APK het volgende:
Hoe vaak gaat die prijs er uit per dag?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef Ifa het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Ik ben nu 6 dagen bezig, heb zo'n 147x gebeld en zit nu op 8 maanden gratis streams.
Elke keer als Jaap "tering" of "fuck" zegt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:19 schreef APK het volgende:
Hoe vaak gaat die prijs er uit per dag?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Elke keer als Jaap "tering" of "fuck" zegt.
Bij "dat méén je niet" is het een jaar abonnement.
Yep.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef itsme het volgende:
Of begrijp ik dit nu verkeerd?
hoiquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Kwam er net achter. OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben niet de enige die er in trapt geloof ik. Lach me rot.![]()
5 smsje...dit meen je ook echt...kosten de smsjes dan...vast wel meer dan die 2 maanden streams betalen??quote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
It never hurts to try!![]()
Ik heb al 5 smsjes gestuurd!![]()
![]()
Eerlijk gezegd waag ik dat te betwijfelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:31 schreef itsme het volgende:
Maar ik ben niet de enige die er in trapt geloof ik. Lach me rot.![]()
Triest...HET IS NOG NEP OOK>>>>BESPAAR JE KNAKE>>>>>HEEL DOM DIT...DAARBIJ WAAROM EEN VARKEN ALS JAAP IN DE KOOI HOUDEN?? DOM DOM DOMquote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Suikeroom het volgende:
Waarom zou het nep zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Triest...HET IS NOG NEP OOK>>>>BESPAAR JE KNAKE>>>>>HEEL DOM DIT...DAARBIJ WAAROM EEN VARKEN ALS JAAP IN DE KOOI HOUDEN?? DOM DOM DOM
Hoevaak heb je gesmst?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Triest...HET IS NOG NEP OOK>>>>BESPAAR JE KNAKE>>>>>HEEL DOM DIT...DAARBIJ WAAROM EEN VARKEN ALS JAAP IN DE KOOI HOUDEN?? DOM DOM DOM
Wat ik je brom!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef avonne het volgende:
Er zijn altijd mensen die, als ze de prijs niet winnen, zeggen dat het nep is.
Nu nog wachten op iemand die roept "het zijn altijd familieleden die winnen".
Oja, en nog iemand die naar Kassa gaat mailen. Dan hebben we het plaatje rond.
Ik lig in een deukquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet wint is het nep?? Dus als je niks wint met de postcodeloterij niets wint is het ook nep?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee dat is fout, die kunnen we helaas niet goed rekenen.. Ik heb een tip: het is iemand die 100 kilo zwaarder is dan Huub en 40 cm groterquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Schanulleke het volgende:
IK DACHT DAT HUUB DE GODFATHER WAS EN IK WON METEEN MET MIJN EERSTE SMSJE. HUUB IS DUS HET GOEDE ANTWOORD. SMS HUUB NAAR 1010 EN WIN OOK IN 1 KEER!
Waha! n00b! Andere mensen geen gratis streams gunnen hé!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Schanulleke het volgende:
IK DACHT DAT HUUB DE GODFATHER WAS EN IK WON METEEN MET MIJN EERSTE SMSJE. HUUB IS DUS HET GOEDE ANTWOORD. SMS HUUB NAAR 1010 EN WIN OOK IN 1 KEER!
100 kg is een goeie tip, maar die 40 cm groter niet, want dan kan het nog steeds iedereen zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee dat is fout, die kunnen we helaas niet goed rekenen.. Ik heb een tip: het is iemand die 100 kilo zwaarder is dan Huub en 40 cm groter
flikker op joh kut groupiequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef Kimberleyy het volgende:
bedankt voor de tip, ik heb nu eeuwig gratis gewonnen! maar dan wel met huub![]()
![]()
![]()
...hmmmm.... even denken... ah!... is het die blonde op de foto?...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
nieuwe dag nieuwe kansen.. ik geef weer een tip: Hij houdt wel van een eitje![]()
't is echt armoe troef op camping de gouden kooi als Jaap zijn eitjes op een heethoofd moet bakken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
...hmmmm.... even denken... ah!... is het die blonde op de foto?...
[afbeelding]
quote:Tien SMS wedstrijd
Op verschillende internet websites circuleert een bericht dat er 2 (twee) maanden gratis toegang tot de live-streams gewonnen kan worden, door het SMS-en van de naam JAAP naar 1010. Deze berichtgeving is onjuist en niet officieel door Tien uitgedaan. Tien adviseert dan ook bezoekers niet deel te nemen aan deze en soortgelijke wedstrijden. Tien heeft tevens de website eigenaren schriftelijk verzocht deze berichtgeving zo spoedig mogelijk te wijzigen.
Om de De Goudenkooi fans tegemoet te komen heeft tien per heden (vrijdag 11 mei 2007, 13.00) zal tien onder iedere 20 SMS-ers 1 (een) gratis maand toegang tot de live-streams verloten, ongeacht voor welke bewoner wordt gesmst. Op de SMS actie zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.
Tien
Televisiezender Tien maakt deel uit van Talpa TV, onderdeel van Talpa Media Holding. Tien is in augustus 2005 begonnen met uitzenden, toen nog onder de naam Talpa. Tien is een moderne en vooruitstrevende zender met voornamelijk Nederlands product die zich onderscheidt met veel kwalitatief hoogwaardige amusementsprogramma's, dramaseries en topvoetbal. Dankzij tal van crossmediale activiteiten geeft Tien een extra dimensie aan televisie als medium.
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot
Maarten **************, Persvoorlichter
Telefoon: *******************************
email: *************@talpa.tv
Hahahaha, help je ze om meer smsjes te genereren is het nog niet goedquote:
Ik wist dat dit een geniale hoax wasquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:48 schreef Ifa het volgende:
Lekker dat Talpa. Al die mensen die "er in getrapt zijn" worden door Talpa getroost: bel gerust nog eens 20x, deze keer krijg je wellicht 1 (een) maandje streams.![]()
Dat je dit topic tegen het verzoek van tien in niet gesloten hebt, is idd wel een beetje link...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:52 schreef avonne het volgende:
link?
yay!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:47 schreef APK het volgende:
Whahahaha!
Ik heb net JAAP naar 1010 ge-SMS't en krijg net een berichtje terug dat ik een maand gratis streams extra krijg!![]()
Trutje gaat het even uitleggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:37 schreef LindaK het volgende:
Beloon Suikeroom voor zijn actie en SMS Jaap naar 1010, vandaag ook weer even 30 smsjes gestuurd, Jaap moet stijgen op de popo.
Thanks Suikeroom voor je brilliante hoax.
pwntquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/175767 [afbeelding]
Pfff nu laat je het pas echt zienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:10 schreef LindaK het volgende:
Oke, you got me, hehe
Help mij effe, ik ben op zoek naar een nieuwe sig van een of andere COS-Josti.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
Is die APK zo stoer, omdat hij in een paar andere subfora post?
Heb je niks kunnen vinden in de history van linda?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Help mij effe, ik ben op zoek naar een nieuwe sig van een of andere COS-Josti.
Liefst met quote, zodat ik weet dat het for real is.![]()
wow!! na 2 pogingen had ik meteen al prijs!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:26 schreef Suikeroom het volgende:
Zondag de laatste dag dat je kan smsen.. ik geef weer een tip: Het goede antwoord is Jaap
En Tien doet er een maand bij, dus je kan nu 3 maanden gratis streams winnen!!
sms dus Jaap naar 1010 vandaag is je laatste kans!
cosjostie?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pfff nu laat je het pas echt zien![]()
Je bent niet eens een COSjostie
Is die APK zo stoer, omdat hij in een paar andere subfora post?
gefeliciteerdquote:Op zondag 13 mei 2007 07:10 schreef HellFreez het volgende:
[..]
wow!! na 2 pogingen had ik meteen al prijs!![]()
![]()
Ik had hem ook maar uit de sig van APKquote:
In z'n SIGquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |