Ik weet niet of je van Grunberg houdt. Ik kan het mensen niet kwalijk nemen wanneer ze niet van hem houden. Ik houd wel van hem. Ik ben verzot op hem. En Tirza was een prima boek. Zijn beste boek misschien wel. Maar Grunberg lees je niet echt vanwege zijn boeken, hè?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef broer het volgende:
Ik heb Tirza niet gelezen. Is het een aanrader?
Ik ga het nu toch óók maar lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef broer het volgende:
En als dit zijn beste boek is, moet ik het toch maar eens lezen.
En dan had ik die Letse schrijfster nog niet eens genoemdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:43 schreef broer het volgende:
Knap staaltje name dropping, Nadine.
Welk jurylid?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:49 schreef broer het volgende:
En dat jurylid noemde je ook al niet bij naam.
Iets beter je best doen, nog.
Pope! Woon jij ook in Amsterdam?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Over harde regen in de lente. Die zo maar heel even duurt.
Hier nu stilte...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja, ik woon daar ook. Het kletterde hier ook even. Nu suist het zo'n beetje. Ho, gaat het weer!
Nee. Daarom heb ik ook zo graag dat anderen erover vertellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:58 schreef Nadine26 het volgende:
Ga jij ook wel eens naar feestjes, Broer? Waar je je ogen uitkijkt?
Echt niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:16 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Daarom heb ik ook zo graag dat anderen erover vertellen.
Oké, dat 'vrouw van de wereld' trek ik bij dezen weer terug. Je bent gewoon nog naïef.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:20 schreef Nadine26 het volgende:
Objectiviteit en onafhankelijkheid zijn véél te belangrijk - veel belangrijker dan een dineetje in het Amstel, zou ik denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |