Spelen aardig:quote:Op maandag 7 mei 2007 20:05 schreef RayMania het volgende:
Ik heb echt helemaal niets meegekregen van dit toernooi.
Wie speelt aardig, wie is de kanshebber, welke speler is een groeibrilliantje?
Redelijk. Eén van de beste spelers, Daley Blind, heeft door schorsing (1e duel) en een blessure (opgelopen tijdens 2e duel) maar een uur mee kunnen spelen ofzo. Daarin wist hij wel twee keer te scoren. Verder krijgen de wat bekendere spelers als Zeefuik en Wijnaldum in de Eredivisie ook af en toe speeltijd, en die ervaring is ook wel te zien bij Oranje. Ook lijkt Nacer Barazite één van de grootste talenten uit de selectie.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef Messenga het volgende:
Hoe is de selectie van Nederland bij onder 17 op dit moment?
Een rasechte Nederlander dusquote:Op maandag 7 mei 2007 21:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
Verhaal
volledige selectie:
1 Sergio Padt
2 Bentem Anthony
3 Timothy Van Der Meulen
4 Patrick Van Aanolt
5 Ridny Cairo
6 Daley Blind
7 Nacer Barazite
8 Leroy Fer
9 Genero Zeefuik
10 Georginio Wijnaldum
11 Luciano Narsingh
12 Johnny De Vries
13 Kaj Ramsteijn
14 Marko Matic
15 Wouter De Vogel
16 Jeoden Zoet
17 Luis Pedro
18 Pepijn Kluin
Middenvelder. Is meer een type vd Vaart dan het type dat zijn vader was.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
Welke positie speelt die Blind? Dezelfde als zijn pa of aanvallender (gezien zijn 2 doelpunten)?
ik blijf er trouwens bij dat je met de huidige, beschikbare spelers ook bij het A-team een degelijke ploeg kan opstellen. Zeker geen topclub, maar toch wel een ploeg die niet moet onderdoen voor een Finland of Polen.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:59 schreef Heero87 het volgende:
Trouwens deze Belgische selectie schijnt niet eens zo'n grote talenten te hebben. Ik hoor vaak dat het één van de minst getalenteerde jeugdteams in ons land is. De -16-jarigen zouden een stuk beter zijn, getuige daarvan ook Hazard, een speler die eigenlijk bij de -16 thuis hoort, maar nu wel de ster is bij de -17-jarigen.
Bedoel je bij het A- team van Belgie? Dat zou dus echt niet gaan, deze jongetjes die tegen Jari Litmanen bijvoorbeeld. Als dat is wat je bedoeltquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:25 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik blijf er trouwens bij dat je met de huidige, beschikbare spelers ook bij het A-team een degelijke ploeg kan opstellen. Zeker geen topclub, maar toch wel een ploeg die niet moet onderdoen voor een Finland of Polen.
nee, ik bedoel dat we op dit moment ook een deftige A-ploeg zouden kunnen opstellen, natuurlijk (nog) niet met deze jongeren héquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Bedoel je bij het A- team van Belgie? Dat zou dus echt niet gaan, deze jongetjes die tegen Jari Litmanen bijvoorbeeld. Als dat is wat je bedoelt
Wanneer en waar vinden de komende wedstrijden juist plaats?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef WeebI het volgende:
En weer verder
Halve finales:
Spanje - België
Engeland - Frankrijk
play-off om vijfde plaats en daarmee het laatste WK-ticket:
Duitsland - Nederland.
oke, dan ga ik lekker voor de buis hangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:30 schreef borisz het volgende:
DOnderdag, hoelaat geen idee
Dit soort toernooien wordt altijd geteisterd door "jeugdige" Afrikanen die er qua fysiek meer als dertigjarigen dan als twintigjarigen uitzien. Dat hou je toch altijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:28 schreef andre347 het volgende:
Maar ik wou wel us weten hoe oud die Moses nou echt is ...![]()
van de homepage van SCHquote:Treffer Narsingh helpt Onder 17 niet
08 mei 2007
Het Nederlands elftal onder 17 is ondanks een treffer van Heerenveen-speler Luciano Narsingh uitgeschakeld op het Europees kampioenschap. Engeland won met 4-2 van Oranje en omdat België fors uithaalde tegen IJsland, kunnen Narsingh c.s. de Europese titel vergeten.
Het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar ging het laatste pouleduel in als leider van groep B. Maar tegen Engeland voltrok zich een klein drama. Onder 17 verloor met 4-2 en omdat gastland België uithaalde tegen IJsland (5-1), eindigde het team van KNVB-coach Albert Stuivenberg op de derde plaats in de groep. Het EK is daardoor voorbij. Een play-off om een WK-ticket tegen Duitsland resteert.
Nederland kwam met 2-0 achter tegen de Engelsen, maar Luciano Narsingh bracht nieuwe hoop door de 2-1 te scoren. Toen Luis Pedro op slag van rust voor de 2-2 zorgde, leek de ploeg van trainer Stuivenberg op rozen te zitten. Een van richting veranderd schot van Moses bracht de Engelsen echter weer aan de leiding. Nederland moest risico’s nemen en daar maakten de Engelsen in de slotfase dankbaar gebruik van 4-2.
KNVB-coach Albert Stuivenberg stak kort na het met 4-2 verloren duel met Engeland zijn teleurstelling niet onder stoelen of banken. ,,De EK-uitschakeling is een grote klap. Hier moeten we van leren en er vervolgens sterker uitkomen. We moeten ons snel gaan focussen op Duitsland.”
Een gelijkspel tegen Engeland was voldoende geweest voor de halve finales. Na een vroege 2-0 achterstand kwam Onder 17 knap terug tot 2-2, maar uiteindelijk werd het 4-2. ,,Een verdiende nederlaag, zo realistisch moet je zijn. Na de gelijkmaker dacht ik dat we het duel iets meer onder controle kregen, maar de 3-2 viel op een ongelukkig moment.”
Statistieken:
Engeland – Nederland 4-2 (2-1).
Scoreverloop: 9. Henri Lansbury 1-0, 15. Victor Moses 2-0, 31. Luciano Narsingh 2-1, 44. Luis Pedro 2-2, 54. Victor Moses 3-2, 82. Tristan Plummer 4-2.
Opstelling Nederland: Sergio Padt; Anthony Bentem, Timothy van der Meulen, Patrick van Aanholt, Ridny Cairo; Georginio Wijnaldum, Wouter de Vogel (63. Pepijn Kluin), Leroy Fer; Nacer Barazite, Luciano Narsingh (76. Marko Matic), Luis Pedro.
én ze zijn de thuisploeg!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:53 schreef Heero87 het volgende:
Vanavond:
17u30: Spanje - België
20u15: Engeland - Frankrijk
Spanje iig torenhoog favoriet tegen de Belgen. Nog niet zo lang geleden wonnen ze met 6-1 tegen België.
Op papier jaquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:58 schreef misteriks het volgende:
op naar een nieuwe ontgoocheling op het songfestival nu![]()
als we nu geen puntje van bulgarije krijgen unsubscribe ik me standepede ....quote:
dat is de commentaar die wij in Belgie dit seizoen moeten aanhoren tijdens CL matchen ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:10 schreef andre347 het volgende:
BojanHeerlijke goal, maar wat een vreemd commentaar daar op Eurosport.. het wordt helemaal niet spannend gemaakt
![]()
welke speler was dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:22 schreef andre347 het volgende:
Jammer voor Frankrijk, ze waren 2e helft beter, weet iemand al wat er nou eigenlijk aan de hand is met die speler van Engeland die naar het ziekenhuis moest ?
Nope. Duitsland.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is Nederland nou naar t WK of nie?
Scheißquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |