En hier weer verder!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Ach, ik heb een zooi overburen die van de slaapkamer zo over het schuurtje in mijn keuken kunnen kijken. Dat geld trouwens ook vice versa.
Maarrum, in de regen op het balkon? En later zeker ziek?
dat bejaarde echtpaarquote:Op maandag 7 mei 2007 21:26 schreef Under_Score het volgende:
ik verbaasde mij ook over hun uithoudingsvermogen, ik zat me wel af te vragen wie het nu geweest zijn, het waren vast mensen waarvan je het niet verwacht
laatst was het nog 2 mnin. dus ze gaan iig vooruitquote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ben ik even blij dat mijn buren altijd na 10 minuten klaar zijn, de prutsers
2 min, dan kom je toch pas net lekker op gangquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
laatst was het nog 2 mnin. dus ze gaan iig vooruit![]()
2 minuten reken ik niet eens als sex meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 03:36 schreef webspider het volgende:
[..]
2 min, dan kom je toch pas net lekker op gang
Ok dan!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh DW voor ik het vergeet, as. vrijdag een docu over de Blue Man Group op NL 3
Inderdaad, het verbaasde ons alquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
laatst was het nog 2 mnin. dus ze gaan iig vooruit![]()
Tot uw dienstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ok dan!
Thanks!
Ik ben er zonet achter gekomen dat ik bij deze mijn eigen persoonlijke TV gids heb op FOK! die precies weet wat ik wil zien op als het op de TV komt daar ik zowat geen TV kijk over het algemeen!
Awesome!
Dan moet je de man tips gaan geven hoe hij het kan uitstellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Inderdaad, het verbaasde ons alEn pas tegen het eind hoor je een paar kreuntjes, begint zij het net lekker te vinden, is het alweer afgelopen
Dat zei m'n vriend al ja, misschien moet ie es langsgaan met wat tipsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef avotar het volgende:
[..]
Dan moet je de man tips gaan geven hoe hij het kan uitstellen
En veel rukwindenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:04 schreef Tally het volgende:
Ik hoorde op de radio het weer bericht..
Morgen blijft het nat
Nou zou niet verkeerd zijnquote:
als het maar nat isquote:
i am guilty as charged, whats my reward?quote:
Ik zal een paar mooie rode striemen op je kont makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
i am guilty as charged, whats my reward?
mijn kont zit toch echt op een andere plek hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal een paar mooie rode striemen op je kont maken![]()
Blijft ze dan ook vannacht of gaat ze na het uurtje er alweer vandoor ??quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
Vanavond komt mij girl even snel vanuit werk (22:00) naar mij toe en dat is vast niet alleen om even "hallo" te komen zeggen!![]()
tuuuuurlijk ... ;')quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
Die verwachting klopt wel.
Vanavond komt mij girl even snel vanuit werk (22:00) naar mij toe en dat is vast niet alleen om even "hallo" te komen zeggen!![]()
ik heb vannacht voor het eerst mijn buren horen ketsen!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef Under_Score het volgende:
laatst een hele nacht niet geslapen omdat de buren ergens verder op de hele nacht met elkaar aan het stoeien waren, leuk voor hun maar minder voor mij. maar gelukkig krijg ik binnenkort zoette fijne wraak :p
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Whaha, klinkt alsof hij halverwege in slaap is gevallen en zij het maar met d'r vibo stilletjes heeft afgemaakt![]()
Natuurlijk is ze blijven slapen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:21 schreef ThunderChild het volgende:
Blijft ze dan ook vannacht of gaat ze na het uurtje er alweer vandoor ??![]()
is maar waar je gelukkig van wordt he...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:57 schreef maaike1987 het volgende:
gelukkig is mijn buurman single en heb ik daar geen last van.. maar als een van mijn huisgenote bezig is kan het hele huis mee genieten..
gelukkig doe ik zelf niet aan seks![]()
Ach.. als ik het doe weet ik dat ik het waarschijnlijk niet thuis ga doen.. het idee dat mijn huisgenote mee kunnen genieten.. nee dan doe ik het wel buiten de deurquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:15 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
is maar waar je gelukkig van wordt he...![]()
Ben er één keer ooit eens van wakker geworden, toen m'n vorige onderbuurman met z'n vriendin lag te wippen . . .quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
't is op de een of andere manier ook wel weer een opwindend geluid ergens, zo'n neukend stel aan de andere kant van de muur.
Je gaat onwillekeurig toch de opeenvolging van gebeurtenissen liggen volgen of zo...![]()
Als je buren hebt die over een paar seconden wekkergeluid gaan zeiken kan je beter verhuizenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:09 schreef Under_Score het volgende:
maar dan gaan de buren weer klagen over geluidsoverlast
en dan zijn die buren of huisgenoten ook meteen wakkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
We slapen elke nacht met oordopjes, als je een harde knetterwekker hebt hoor je die echt wel
Bij ons zijn ze al zowat de deur uit als hier de wekker gaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:33 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
en dan zijn die buren of huisgenoten ook meteen wakker![]()
wraak is zoet
das balen.. heb ene hele leuke witte broek besteld..quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat hoor ik heel vaak, zijn supertraag met bezorgen daar
[..]
Bij ons zijn ze al zowat de deur uit als hier de wekker gaat
Dan hoop ik voor je dat de kwaliteit een beetje goed isquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
das balen.. heb ene hele leuke witte broek besteld..
Nou laten we hopen dat het wel wat is..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat de kwaliteit een beetje goed isDat schijnt ook nog wel es te wensen over te laten
Hier in de stad zit een winkel van diezelfde keten, 1 keer een vibo gehaald en ja hoor, hij deed 't niet![]()
altijdquote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Is er hier ook ergens een topic waar je je ei kwijt kan als je geil bent en niemand hebt om het mee te delen?
In een perfecte wereld zou dat best kunnen, ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Is er hier ook ergens een topic waar je je ei kwijt kan als je geil bent en niemand hebt om het mee te delen?
Je kunt het altijd hier proberenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Gelukkig is die kans maar 99,9 % aanwezigquote:Op zondag 13 mei 2007 09:33 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je kunt het altijd hier proberen![]()
Of je reacties krijgt anders dan "ik wil je er wel van af helpen" is dan wel afwachten
dat is alleen als er een foto in je profiel staat natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2007 12:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Gelukkig is die kans maar 99,9 % aanwezig
Daar kan ik best mee levenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Gelukkig is die kans maar 99,9 % aanwezig
ok ik breek het ijs wel... ik wil je er wel vanaf helpenquote:
Vertel!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geweldig standje uitgevonden vanmiddag
Guttegut, wat zijn we gewillig!quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok ik breek het ijs wel... ik wil je er wel vanaf helpen
Ik wil wel beginnen met mijn maten te gevenquote:
Dat vind ie vast een goed beginquote:Op zondag 13 mei 2007 19:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik wil wel beginnen met mijn maten te geven
Ja, zeg, kom op, als ik daar mee moet beginnen ...quote:
Kom, nog een klein stapje en je vraagt het explicietquote:Op zondag 13 mei 2007 19:56 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, zeg, kom op, als ik daar mee moet beginnen ...![]()
Maar laat je vooral niet door mij tegenhouden met het spuien van allerlei persoonlijke gegevens![]()
hup voor de draad ermeequote:Op zondag 13 mei 2007 19:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kom, nog een klein stapje en je vraagt het expliciet
Wat wil je weten schat?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hup voor de draad ermeenou wil ik het weten ook
![]()
Wat is dat toch met vrouwen? Zelf geven ze de ene hint na de andere en vinden het gek dat mannen ze niet snappen of er op in gaan, maar zelf willen ze alles tot in den treure vernoemd horen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kom, nog een klein stapje en je vraagt het expliciet
Je blijft er wel omheen draaien zeg... Wat voor persoonlijke gegevens?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen? Zelf geven ze de ene hint na de andere en vinden het gek dat mannen ze niet snappen of er op in gaan, maar zelf willen ze alles tot in den treure vernoemd horen.![]()
Goed, bij deze dan. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons te delen in de persoonlijke gegevens van de persoon die op dit forum beter bekend staat als "Sexy_Sadie"?![]()
He, nou, je stelde zelf al je maten voor. Uhm, leeftijd en woonplaats verder?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:04 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je blijft er wel omheen draaien zeg... Wat voor persoonlijke gegevens?
je maten en wanneer je tijd hebt lieverdquote:
Ah, mijn maten kan je krijgen, mijn leeftijd ookquote:Op zondag 13 mei 2007 20:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
He, nou, je stelde zelf al je maten voor. Uhm, leeftijd en woonplaats verder?
Tijd voor wat schat?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je maten en wanneer je tijd hebt lieverd![]()
ach, als je toch bezig bent, beide?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ah, mijn maten kan je krijgen, mijn leeftijd ook
Confectiematen of echte centimeters?
popcorn bakken, dat is het eerste dat in me opkwam, lijkt dat je wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |