quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:29 schreef verita het volgende:
Bij jou ben ik ik veilig, toch?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanaf morgen heb ik dan ook zo'n lekkere rooie kater![]()
Morgenvroeg rij ik gewapend met zusje en reismandje naar het Asiel in R'dam om daar de kat op te halen waar ik vorige week verliefd op ben geworden.
Meet Baloe (of Tommie, daar zijn man en ik het nog niet over eens)
[afbeelding]
Lelijk rood is ook niet mooi, maar Baloe is schitterend mooiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
En daar istie dan! Baloetje![]()
Mooi rood is niet lelijk toch?
[afbeelding]
TE aanhankelijk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet alleen mooi,ook echt walgelijk lief, sociaal, knuffelig, vrolijk, speels enz. enz. enz![]()
Onvoorstelbaar dat dat monstertje ooit in het asiel is beland en dat er mensen zijn geweest die hem na 3 dagen al weer terug hebben gebracht om dat hij te aanhankelijk was![]()
Nou ja, des te beter voor ons en Baloetje!
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Favo plekkie tot nu toe![]()
[afbeelding]
Wat een poppie he?![]()
Nou stel je me wel erg teleurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Dacht het niet!![]()
Hij kleurt veel te leuk bij die andere 3 van ons![]()
Ben jij niet bang dat een van de katten uit het raam springt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Agossie! Zo ligt 'mijn' rooiert ook altijd. Ook precies zo met die pootjes
Het bed opmaken is altijd weer een hele belevenis met de poesjes. Allereerst denken ze (maar dat denken ze bij alles wat ik doe) dat het een Spel is, Speciaal Ontwikkeld voor hen. Verder vinden ze het beddengoed ook wel lekker zacht en comfortabel. Ik heb dan nie het hart om ze weg te jagen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:56 schreef Aventura het volgende:
Nee hoor, de ramen zijn alleen op die manier open als ik erbij ben
Ja, ik snap het ook niet idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:06 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nou stel je me wel erg teleur![]()
Schitterend beest, echt waar![]()
Onvoorstelbaar dat hij vanwege te aanhankelijk zijn weer terug naar het asiel moest?!
Ik moet stoppen met lezen, anders ga ik zo naar het asiel om er een bij te halenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet idd.
Hij is echt wel gek op aandacht, maar kan ook heerlijk in z'n eentje spelen of lekker rustig op de bank liggen pitten.
En je hebt beestjes om ze aandacht en liefde te geven toch?![]()
Het is wel een echte praatpoes trouwens; hele gesprekken hebben we![]()
Dank, dankquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooh, wat is het gezellig bij jullie thuis met die hondjes en poezzies![]()
Leuke plavuizen trouwens
Dat is wel heeeeel erg jong zeg!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ramses is helaas maar 4 geworden. En je ziet op de foto al dat zijn vacht niet meer mooi is.
Heeft ie altijd medicijnen dan? En verergert het soms ineens?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:39 schreef DuchessX het volgende:
Wat Diddle heeft is chronisch.
Tis zielig om te moeten zien he, zieke beestjes
Beetje late reactie maar nee, we hebben ze niet allemaal zelf gehouden. Dat was ook niet de bedoeling dus dan hou je daar vanaf het begin al rekening mee, maar toch.. Scheelt wel dat ze zo'n beetje 1 voor 1 weggingen dus het was niet ineens een heel leeg nest en dat we voor 4 van de 5 kittens érg lieve nieuwe eigenaars gevonden hebben. De kleine deugnietjes hebben het héél goed zo te horen aan de verhalen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:29 schreef Sammetje het volgende:
Wat een mooie plaatjes allemaal!!!
@doemijdiemaar, heb je ze allemaal zelf gehouden? Ik zou er echt geen afstand van kunnen doen. Ik ben al echt een kattenmens, maar heb helemaal een (hele grote) zwak voor rooie katten
Ik moet eigenlijk niet meer kijken, ik zou zo ergens weer een kitten gaan halen en het liefst een rooiequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar nee, we hebben ze niet allemaal zelf gehouden. Dat was ook niet de bedoeling dus dan hou je daar vanaf het begin al rekening mee, maar toch.. Scheelt wel dat ze zo'n beetje 1 voor 1 weggingen dus het was niet ineens een heel leeg nest en dat we voor 4 van de 5 kittens érg lieve nieuwe eigenaars gevonden hebben. De kleine deugnietjes hebben het héél goed zo te horen aan de verhalen!
En eentje hebben we zelf gehouden, de liefste en mooiste en schattigste natuurlijk!![]()
Hier het hele gezinnetje (wat er nog van over is) bij elkaar:
[ afbeelding ]
Ben ik geen knapperd?![]()
[ afbeelding ]
Knus met mama![]()
[ afbeelding ]
Die kat is gewoon Hondsbrutaalquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dus jij fotografeert de sexuele handelingen van je beestjes en zet ze vervolgens op internet?
Pas maar op dat Diddle niet leert fotograferen en uploaden![]()
Ik schaam me diep voor mijn gezin/huishoudenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dus jij fotografeert de sexuele handelingen van je beestjes en zet ze vervolgens op internet?
Pas maar op dat Diddle niet leert fotograferen en uploaden![]()
Ik zal jou er niet persoonlijk op aankijkenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik schaam me diep voor mijn gezin/huishouden![]()
![]()
Dat klopt dat zijn hondenbedden, en die waren bij ons in de berging te vinden want ik heb ze zelf gemaaktquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn dat trouwens speciale dierenbedjes?![]()
Waar vindt je zoiets?
Van mij hebben ze het niet hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik schaam me diep voor mijn gezin/huishouden![]()
![]()
Dank, dankquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal jou er niet persoonlijk op aankijken![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn twee poppetjes maar weer eens. Twee van hun grootste hobbies gecombineerd: 'bedje verschonen' en 'elkaar urenlang schoonlikken' (check dat tongetje in actie)![]()
Ga es asielsites checken....komt mijn rooie duivel ook vandaanquote:Op zondag 4 november 2007 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:niemand toevallig een nestje met kleine rode dondertjes
quote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga es asielsites checken....komt mijn rooie duivel ook vandaan [afbeelding]
[afbeelding]
Baloe-Spam [afbeelding]
quote:
Kijk je met je kont dan? Ik heb 3 pagina's bekeken en ben al minstens 10 rode kittens tegengekomen.quote:
Die van ons ookquote:Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga es asielsites checken....komt mijn rooie duivel ook vandaan![]()
[ afbeelding ]
Baloe-Spam![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kijk je met je kont dan? Ik heb 3 pagina's bekeken en ben al minstens 10 rode kittens tegengekomen.
quote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef Juup© het volgende:
En die namen daar, Achmed, Al Bundy,
En dan dit liefje
[ afbeelding ]
Ik moet nu stoppen met kijken
quote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef Juup© het volgende:
En die namen daar, Achmed, Al Bundy,
En dan dit liefje [afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet nu stoppen met kijken [afbeelding]
quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa!
Doe je dan ook z'n broertje erbij nemen? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En uw punt is?quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb al eentje van 5 maanden oud hier rondlopen
Hoelaat ga jij bellen?quote:Op zondag 4 november 2007 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]die zag ik dus net, zijn broertje staat er ook op, wil morgen eens informeren daarvoor
quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En uw punt is?
Hier lopen er ook 4...tis juist zooooo gezellig [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
Norbi doet mee met monopoly
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft Anaal al gebeld met het asiel? [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja wel gebeld maar volgens mij is Juup me op 1 of andere manier voor want precies uur voor ik belde is de kitten gereserveerdin afwachting van of ie geadopteerd word of niet zal ik moeten wachten
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja wel gebeld maar volgens mij is Juup me op 1 of andere manier voor want precies uur voor ik belde is de kitten gereserveerdin afwachting van of ie geadopteerd word of niet zal ik moeten wachten
![]()
op de eerste foto : diel linkse : het lijkt wel een kaleidoscoopfiguurtje op zijn /haar rugquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar nee, we hebben ze niet allemaal zelf gehouden. Dat was ook niet de bedoeling dus dan hou je daar vanaf het begin al rekening mee, maar toch.. Scheelt wel dat ze zo'n beetje 1 voor 1 weggingen dus het was niet ineens een heel leeg nest en dat we voor 4 van de 5 kittens érg lieve nieuwe eigenaars gevonden hebben. De kleine deugnietjes hebben het héél goed zo te horen aan de verhalen!
En eentje hebben we zelf gehouden, de liefste en mooiste en schattigste natuurlijk!![]()
Hier het hele gezinnetje (wat er nog van over is) bij elkaar:
[ afbeelding ]
Ben ik geen knapperd?![]()
[ afbeelding ]
Knus met mama![]()
[ afbeelding ]
Is dat Diddle terwijl Jan Smit door de speakers galmt?quote:
Dan krijg ik een echtscheidingquote:Op donderdag 8 november 2007 13:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat Diddle terwijl Jan Smit door de speakers galmt?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kuch, kuch... weegt 5,8Kg en heeft een dikke kont
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat dezelfde? Is die andere foto dan veel eerder gemaakt? Daar lijkt hij nog zo klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |