Daar moet ik je helaas gelijk in geven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef carcinomalijer het volgende:
Pas dat beleid toch eens aan. Het lijkt wel een SGP kliekje hier.
Hebben we al gedaan: De nieuwe aanpak in VBLquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef carcinomalijer het volgende:
Pas dat beleid toch eens aan. Het lijkt wel een SGP kliekje hier.
Mischien komt het door mensen zoals jij die het weer verzieken, dat de oude mods niet trug willen komen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:01 schreef carcinomalijer het volgende:
van die gasten heb ik nooit last gehad.
Hou toch eens op te blaten ventje. Je schreeuwt overal wat maar weet eigenlijk nergens wat vanaf.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien komt het door mensen zoals jij die het weer verzieken, dat de oude mods niet trug willen komen.
Nee jij bent lekker verstandig, ik kan af en toe ook rete irritant zijn. Maar ik ga niet als een klein jongetje huilen dat ik andere mods wil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Hou toch eens op te blaten ventje. Je schreeuwt overal wat maar weet eigenlijk nergens wat vanaf.
Nee vind je het gekquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:01 schreef carcinomalijer het volgende:
van die gasten heb ik nooit last gehad.
Je schreeuwt overal wat maar weet eigenlijk nergens wat vanafquote:
het spijt me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat de oude mods niet trug willen komen.
Bij de vleet? Alleen offtopic in het Ajax en Feyenoord topic, tvp's, en soms in livescoretopics.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef BaggerUser het volgende:
Dat het eens afgelopen moet zijn met dat bij de vleet verwijderen van berichten.
Ik houd dat niet bij wat er vroeger is gebeurd hoor. Hoe moet ik weten hoe bijvoorbeeld Doc in 2001 heeft gemod? Ieder z'n 'beleid'.quote:Vroeger werd er niks verwijderd en alleen wat aangepast.
Voor jou zal het niet leuk zijn inderdaad, maar dat is nog geen reden om doodverwensingen en scheldwoorden met kanker te laten staan. Aanpassen of verwijderen, wat is het verschil? Bij beide is het origineel weg.quote:Het is strontirritant om iets wat je net hebt zitten typen te zien verdwijnen alleen maar om dat een of andere josti die graag bepaalt wat wel en niet mag het berichtje niet ziet zitten.
Waarom moeten er eigenlijk mails zijn met geklaag? In Feedback is trouwens genoeg gepost over het livescoretopic. En waarom zou 'liveshit' niet gelden, is dat geen topic?quote:Laat mij eens 10 mails zien uit het verleden waarin er geklaagd is over het taalgebruik in VBL. En dan niet tijdens liveshit oid. Gewoon in topics. Die zijn er niet.
Nogmaals, waar moeten wij inhoudelijk op reageren? Op die twee posts over baasje spelen, en dat het 'maar internet' is? Sorry, kan ik niet inhoudelijk op reageren.quote:Vervolgens is het enige wat er bij jou uit komt dat ik zo'n gek mail adres heb en dat ik zoveel notes heb. wtf heeft dat met de hele discussie te maken.
Je bent geband om vier keer schelden/doodverwensingen in korte tijd. Dat is een ban van twee weken, volgens het VBL-'beleid'. Is vandaag precies twee maanden bekend. Na waarschuwen plaats je de post weer. Denk je serieus dat je geband bent omdat wij niet inhoudelijk kunnen reageren?quote:Om mij vervolgens als zwaktebod maar te bannen.....tja wat moet daar nou verder over gezegt worden.
Ik zou me zelf erg zielig voelen als ik het nodig vond om me op zo'n manier te laten gelden.
En een zeer onsmakelijke usernamequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee vind je het gek![]()
Je bent geregistreerd op woensdag 16 mei 2007 @ 22:55
Zeker overtuigd dat niet bekend is wat carcinogeen is.quote:
Ik hoop dat diequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker overtuigd dat niet bekend is wat carcinogeen is.
Zie het elke dag op een potje chemicaliën staan.
Ja, bedoelde het niet zo. Zag het achteraf ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoop dat dieniet slaat op carcinogeen, maar op dat potje!
Zoals een echte voetbalmod behoord te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Nee Messenga hoef ik ook nietPro jood is die gast
De trend word al wel een tijdje door gezet iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zoals een echte voetbalmod behoord te zijn.
Ik zou graag zien dat je met argumenten komt, voordat je iets beweert.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De trend word al wel een tijdje door gezet idd![]()
Noem eens iemand uit het Feyenoordkliekje die goed als mod zou zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beter dan zo'n bad loser als jij,quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Happel! Lekker recht voor de raapquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Noem eens iemand uit het Feyenoordkliekje die goed als mod zou zijn.
PLEA gaat voor de 6e week vermoed ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef zeg het volgende:
Zeg, die baggeruser account is niet verwijderd mag ik hopen?dat was geen kloon.
tjonge jonge.
En ik heb dus een ban omdat ik 3x heb gescholden?
Ik vind het maar zielig.
Geen idee, volgens mij alleen geband.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef zeg het volgende:
Nee, niet precies. Vier keer gescholden, inclusief twee doodverwensingen.quote:En ik heb dus een ban omdat ik 3x heb gescholden?
Die zit in de vuilnisbak.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef zeg het volgende:
Kerel ga huilen ofzo! Is FOK! je leven? Ga lekker je ban uitzitten, en val ons er niet mee lastig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:37 schreef zeg het volgende:
ja en wat maakt dat nou uit
Wat is er erg aan. Gaat van Geel nou huilen omdat ik 'm dood wens?
Op een banaanvrag staat ook een ban?!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef Vakkie_W het volgende:
Kan die zeiksnor geen perm ban krijgen?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Op een banaanvrag staat ook een ban?!?
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Op een banaanvrag staat ook een ban?!?
Hotmail niet nee, maar zullen wel andere providers zijn (noem je dat zo?) waar je snel kan aanmaken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mail adressen heeft die gast wel niet? Je kan toch niet met een hotmail adres een account aanmaken? Waarom bannen jullie zijn @.....nl niet?
Hij vraagt een perm ban aan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:49 schreef NJ het volgende:
Er heeft gewoon serieus iemand een TR geplaatst voor die banaanvraag..
Even ter info, user heeft al een ban, dus het is geen banaanvraag. Ofzo. Whatever. Lighten up.
Hoeveel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Je hebt wel een mooi rond aantal notes gecreëerd, Terror.
Te mooi om niets meer bij te laten komen.
die heeft al meerdere keren aangegeven geen mod te willen worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |