quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:17 schreef MaxPower het volgende:
De 50.000 is bereikt. We zijn in gesprek met 2 a 3 clubs voor een take-over.
Men kan ook stemmen om de beslissingsbevoegdheid voor transfers bij een capabel persoon in handen te leggen als het zover is. In de 4th division boeit dat nog niet zoveel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Gaaf idee, tof dat ze het nu ook echt gaan doen. Ik denk ook niet dat het gaat werken, als je echt een topclub wil dan is te veel transparantie (de club moet toch openheid van zaken geven wanneer mensen over alles kunnen meestemmen) niet goed.
Is het al bekend welke clubs dat zijn?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:17 schreef MaxPower het volgende:
De 50.000 is bereikt. We zijn in gesprek met 2 a 3 clubs voor een take-over.
Alleen maar dat het om 1 league two en 2 conference clubs gaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Is het al bekend welke clubs dat zijn?![]()
Rene van Rijswijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef DrDentz het volgende:
Je moet proberen Henk Vos ofzo te strikken door allemaal op hem te stemmen in een poll
Al het geld opmaken aan Henk Vos als investering
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef DrDentz het volgende:
Je moet proberen Henk Vos ofzo te strikken door allemaal op hem te stemmen in een poll
Al het geld opmaken aan Henk Vos als investering
Doe ik ook niet. Maar als je het op die manier regelt, dan wordt het nooit wat met zo'n club.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef MaxPower het volgende:
Je hoeft niet mee te doen hoor NK-tje.
Dat valt te bezien. Het is nooit eerder gedaan, dus valt daar geen zinnige uitspraak over te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar als je het op die manier regelt, dan wordt het nooit wat met zo'n club.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |