quote:Op maandag 24 december 2007 21:07 schreef F04 het volgende:
Jep de KNO doet dit.
Kneusquote:Op maandag 24 december 2007 21:07 schreef F04 het volgende:
Jep de KNO doet dit.
Sorry dat ik niet het hele topic door wil lezen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:07 schreef heaven7 het volgende:
Morgen mag het gips eraf!Kan niet wachten, word er ook helemaal tureluurs van dat ik niet mag snuiten maar dat wel degelijk nodig is zeg maar
My thoughts exactly!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:33 schreef heaven7 het volgende:
Bij mijn instellingen 3 maar ik vind je ontzettend lui. Als je echt iets wil, dan zoek je overal informatie en dan ben je zeker niet te lam om even wat postjes te lezen
Inderdaad, heb nu alles gelezen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Laat je alle foto's staan maar de foto van hoe het geworden is haal je weg?
Ik was gewoon benieuwd hoe het geworden was en dit was een beetje een anticlimax. Het hele topic lezen en dan niet kunnen zien hoe het geworden isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:43 schreef heaven7 het volgende:
Jammer dan! Anderen gewoon vergeten weg te halen, wees blij dat er überhaupt nog wat staat ipv continue dat gepush
Danku, ik ben inderdaad opecht geinterresseerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
gepush?
nou nou, dat valt reuze mee, matje was oprecht geinterreseerd, en matje had graag wat info willen hebben, ik zou het ook vragen.
Hoezo gepush dan weer? Ik vraag toch gewoon een foto van voor en na?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:43 schreef heaven7 het volgende:
Jammer dan! Anderen gewoon vergeten weg te halen, wees blij dat er überhaupt nog wat staat ipv continue dat gepush
Come again? Genoeg info te vinden hiero, als je niet te lam bent even te lezenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
gepush?
nou nou, dat valt reuze mee, matje was oprecht geinterreseerd, en matje had graag wat info willen hebben, ik zou het ook vragen.
Ja dat snap ik, zal als ik thuis ben kijken voor een voor en nafoto.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd hoe het geworden was en dit was een beetje een anticlimax. Het hele topic lezen en dan niet kunnen zien hoe het geworden is
Maar goed, gefelifijn dat je er blij mee bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |