Ik denk dat ik je zo al wel teleur kan stellen. Plastische chirurgie zonder medische noodzaak wordt nergens vergoed. Gewoon even sparen dus, alleen een neustopcorrectie zal echt zo duur niet zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef patrikos het volgende:
Ik denk er ook over na.. ik wil alleen neustipcoorectie. Mijn neus is groot maar de rest ook dus een kleine neus wil ik niet maar de tip is echt niet mooi en je voelt ook dat mensen kijken.
Niet alleen voelen maar ook zien natuurlijk, ben niet kippig
Ik heb echt een gleuf op min tip, wat rode adertjes erop en beetje donker.. tussen de gleufdelen..
Voel ook dat mijn neus aan het groeien is.. schijnt ook zo te gebeuren (ben bijna 40 overigens)
Mijn vraag is even waar de mensen die een vergoeding kregen zijn verzekerd. Ik zit nu bij VGZ maar die zijn niet zo van het vergoeden als ik het een beetje lees.. dus: beste verzekering als je graag wil proberen iets vergoed te krijgen.
Ik wissel dan volgend jaar van verzekeraar, heb geen haast maar ga het wel doen.
Dit dus. Ik heb er ook gewoon voor gespaard.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:29 schreef heaven7 het volgende:
Zucht. Dit topic is niet bedoeld om de verzekeringen op te lichten om maar alles vergoed te krijgen! Je krijgt het nergens vergoed als het niet medisch is dus hou er maar over op en begin met sparen
Ja 1000 euro kun je sowieso vergeten. Een in en uitwendige neuscorrectie (wat ik heb gehad) was over de 5000 euro.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb er ook gewoon voor gespaard.
Zo'n operatie is trouwens écht niet onder plaatselijke verdoving, en ik denk dat je moet rekenen op zeker 2000 euro.
Er is geen verzekering die dit dekt.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:32 schreef patrikos het volgende:
@heaven7..
Je toon is behoorlijk anders dan in het begin van dit topic moet ik zeggen. Jij stelde vragen en kreeg netjes antwoord, ik stel een vraag en verwacht hetzelfde.
Het gaat hier niet om oplichting, ik vraag simpelweg naar een goede verzekering die dit soort dingen goed dekt. VGZ ziet psychische problemen niet als indicatie en wellicht dat andere verzekeringen er anders over denken. Ook wel eens gehad dat mensen naar je neus kijken als je met ze praat ipv in je ogen?![]()
Je hebt zelf met soortgelijke problemen gezeten dus je kunt je misschien best heel goed verplaatsen in mensen die die problemen ook hebben, een fatsoenlijk antwoord is dan ook op zijn plaats. En jij bent iemand van wie ik dat in dit topic mag verwachten.![]()
Neustip wordt ook onder plaatselijke verdoving gedaan trouwens.. of ik dat wil is vers 2.
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:32 schreef patrikos het volgende:
@heaven7..
Je toon is behoorlijk anders dan in het begin van dit topic moet ik zeggen. Jij stelde vragen en kreeg netjes antwoord, ik stel een vraag en verwacht hetzelfde.
Het gaat hier niet om oplichting, ik vraag simpelweg naar een goede verzekering die dit soort dingen goed dekt. VGZ ziet psychische problemen niet als indicatie en wellicht dat andere verzekeringen er anders over denken. Ook wel eens gehad dat mensen naar je neus kijken als je met ze praat ipv in je ogen?![]()
Je hebt zelf met soortgelijke problemen gezeten dus je kunt je misschien best heel goed verplaatsen in mensen die die problemen ook hebben, een fatsoenlijk antwoord is dan ook op zijn plaats. En jij bent iemand van wie ik dat in dit topic mag verwachten.![]()
Neustip wordt ook onder plaatselijke verdoving gedaan trouwens.. of ik dat wil is vers 2.
Er zijn genoeg mensen die vol afgrijzen elke dag weer moeten staan te kijken naar mijn lelijke kop, bovendien is mijn figuur ook niet bepaald "je van het".quote:Op zondag 17 januari 2010 11:32 schreef patrikos het volgende:
@heaven7..
bobbel van neus veilen , neus versmald, en neustip, zelfs als je al deze dingen hebt gehad kan het 10 dagen duren voordat het "normaler" voelt maar het kan ook zijn dat eigenlijk pas na een half jaar het allemaal voorbij is en de neus de vorm heeft die je zal behouden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je zo al wel teleur kan stellen. Plastische chirurgie zonder medische noodzaak wordt nergens vergoed. Gewoon even sparen dus, alleen een neustopcorrectie zal echt zo duur niet zijn.
Je kan heel goedkoop (miss zelfs minder dan 1500) uitzijn als je alleen je neusvleugels iets naar beneden laat verplaatsen, is alleen maar wat knip&plak werk heb hier ook een video van gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik zit ook al heel lang met de vorm van mijn neus. Niet zozeer de vorm maar als ik lach gaan mijn wangen omhoog en wijst de punt helemaal naar beneden. Ik vind dit zo ontzettend lelijk. Zit er al sinds ik een kind was mee dus het wordt nu wel tijd voor een correctie. Hoewel iedereen tegen mij zegt dat ik het niet moet doen lach ik nooit op foto's.
Anyway, weet iemand wat voor correctie dit is? Een neustip correctie of? Want het ligt echt aan de wangetjes die omhoog gaan bij het lachen. En aan wat voor bedrag moet ik dan denken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |