abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:16:28 #251
231495 Famouss
Constantinopel
pi_73878822
hahaha ik zou maar niet al te blij worden .. heb er een slechte ervaring aan overgehouden.
de tampon viel van me neus holte me keel gat in voor een stukje.. jaa echt heel irritant moest snel naar de 1e hulp hahah.

Trouwens ik vind me neus nog steeds niet recht ! natuurlijk is de linker kant opgezwolle maar het wordt echt niet kaarsrecht .. .
pi_73880039
Mijn neus is ook nog steeds scheef..
pi_73880955
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:53 schreef heaven7 het volgende:
Mijn neus is ook nog steeds scheef..
Na 2 operaties? Dat vind ik eigenlijk echt een grote schande als je ziet wat je ervoor moet betalen

Ik word in december geopereerd aan m'n neus, ze gaan dan de hump verwijderen, en face heb ik wel een rechte neus gelukkig. Ik kijk er eerlijk gezegd echt naar uit, het enige waar ik wel tegen op zie zijn de dagen na de operatie als je met tampons in je neus zit. Ik ben bang dat ik daar echt vreselijk benauwd van word.
pi_73897340
Hoi allemaal,

Ik heb vorige week donderdag 1-10 een neuscorrectie gehad. Tussenschot rechtgezet om beter te ademen en verder een totale neuscorrectie (niet aan de vleugels). Ik was bont en blauw de volgende dag. Veel pijn had ik niet, maar het was ontzettend vervelend ik kon niet door mn neus ademen. Na een week mocht het kapje ervan af. Ik wist niet was ik zag, ontzettend geschrokken dit was niet was ik bedoelde Ik wilde de vorm van mijn eigen neus behouden alleen iets kleiner en dat heb ik duidelijk verteld aan de chirurg en die zei dat het goed was. Mn neustip stond omhoog, combinatie van mijn neus met mn ogen oow verschrikkelijk gewoon. Ik ben echt depri aan het worden. Ik heb hem later gebeld en hij zei dat mn neustip wel zou zakken en het nu erg vroeg is voor het resultaat door die zwellingen, maar die zwellingen worden maar niet mindr. Ik kan maar niet wennen ik heb foto's gemaakt en het lijkt wel of mn neus te kort is. Van de voorkant is niet veel te zien, daar is wel duidelijk dat het opgezwollen en mn neustip van voren gelukkig ook niet maar van de zijaanzicht is het echt om depri vasn te worden. Verder is het tussen mijn wenkbrauwen ook dik waardoor ik een heel raar gezicht krijg en een nagemaakt neus lijkt het wel. Ik had van mezelf een mooie vorm alleen hij was iets groter.

Ik heb hier en daar ervaringen gelezen en die zijn verschillend. sommige zijn meteen blij met het resultaat. sommige na weken en sommige na weken ook niet. Ik begin echt bang te worden en te twijfelen. Volgens de chirurg is alles perfect gegaan en had ik echt een mooie neus. maar nu weet ik het echt niet meer. Ik ben in Belgie bij een zeer ervaren chirurg geopereerd, maar zegt natuurlijk ook niets.

Wie heeft ook ervaring met een neuscorrectie?

Is het normaal dat de vorm van mijn neus nog gaat veranderen?
Ik ben echt bang dat het zo gaat blijven ik word er erg down van.

Wie komt dit bekent voor en is het toch goed gekomen?

De neustip staat ook iets hoger gaat dat nog zakken?

Alle informatie is welkom. Alvast bedankt
juul
pi_73897672
Bij mij zakte dat nog wel iets ja maar de vorm is toch best al bepaald vrees ik hoor.. Misschien moet je ook gewoon wennen? Doe eens een foto anders?

@L0t, ik weet het ook niet, ik ben geopereerd door één van de beste KNOartsen van Nederland.. Dr Middelweerd in Hilversum. Ik ga het nog wel aankaarten. Ook vind ik dat hij em niet genoeg verkleind heeft maar dat zal wellicht aan mij liggen.
pi_73898811
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef Famouss het volgende:
hahaha ik zou maar niet al te blij worden .. heb er een slechte ervaring aan overgehouden.
de tampon viel van me neus holte me keel gat in voor een stukje.. jaa echt heel irritant moest snel naar de 1e hulp hahah.

Trouwens ik vind me neus nog steeds niet recht ! natuurlijk is de linker kant opgezwolle maar het wordt echt niet kaarsrecht .. .
mwa, het gaat bij mij om een correctie om chronische verkoudheid tegen te verhelpen, niets cosmetisch. Wat voor neus wil je dan, zo'n kaarsrechte als Michael Jackson?
pi_74030269
Mijn neuscorrectie word vergoed, inwendig zowel uitwendig.

Dinsdag een afspraak bij de kno om te bespreken of ik het echt wil en hoe ik het wil hebben.

Hoe laat de kno het zien, bijv. een tekening.? mensen met ervaring?
pi_74039424
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef Synthesist het volgende:

[..]

mwa, het gaat bij mij om een correctie om chronische verkoudheid tegen te verhelpen, niets cosmetisch. Wat voor neus wil je dan, zo'n kaarsrechte als Michael Jackson?
Ja man, laten we in een topic over neuscorrectie's Michael Jackson erbij halen
Als je niet blij bent met je neus en betaald een hoop geld voor zo'n operatie is het nogal vervelend als je niet blij bent met het resultaat he.
pi_74040376
Even tvp omdat ik ook een operatie overweeg.
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:49:12 #260
231495 Famouss
Constantinopel
pi_74045270
En trouwens vinden jullie dit niet raar? Ik heb dus 9 maanden gewacht tot ik geopereert kon worden bij nolst trenite. De dag voor de operatie werd ik met spoed geroepen om hun vragen te beantwoorden ( helaas niet nolst) die me de vragen vroeg maar zijn mede-chrirurg die mee zal doen bij mijn operatie.

De dag van de operatie lag ik dus daar in de kamer vroeg om nolst en die zou me een hand geven volgens hun.
maar werd al onder narcose gelegt voordat ik hem een hand kon geven, dus weet niet of hij nou mijn neus heeft geoperreert.

ook na de operatie heb ik zitten wachten tot ik naar huis mocht, en ook nolst was hier niet aanwezig. pas toen de hechtingen eruit mochten kon ik nolst spreken over hoe het is gegaan..

ik heb nu eigenlijk wel mijn twijfels of hij het nou heeft gedaan of niet!
pi_74045875
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef Famouss het volgende:
En trouwens vinden jullie dit niet raar? Ik heb dus 9 maanden gewacht tot ik geopereert kon worden bij nolst trenite. De dag voor de operatie werd ik met spoed geroepen om hun vragen te beantwoorden ( helaas niet nolst) die me de vragen vroeg maar zijn mede-chrirurg die mee zal doen bij mijn operatie.

De dag van de operatie lag ik dus daar in de kamer vroeg om nolst en die zou me een hand geven volgens hun.
maar werd al onder narcose gelegt voordat ik hem een hand kon geven, dus weet niet of hij nou mijn neus heeft geoperreert.

ook na de operatie heb ik zitten wachten tot ik naar huis mocht, en ook nolst was hier niet aanwezig. pas toen de hechtingen eruit mochten kon ik nolst spreken over hoe het is gegaan..

ik heb nu eigenlijk wel mijn twijfels of hij het nou heeft gedaan of niet!
Dat klinkt echt als vreemde praktijken. Zei hij bij die latere controles nog iets over het verloop van de operatie? 9 maanden wachten is wel superlang trouwens! Ik kan in het ziekenhuis binnen 4 tot 6 weken geopereerd worden.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:23:40 #262
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74054259
ls je twijfels hebt over je operatie, er is altijd een operatieverslag waarin precies staat wie opereerde, assisteerde etc.
Je kunt je dossier opvragen en inzien in het ziekenhuis, gewoon even bellen. Kost wel ietsjes aan kopieerkosten, maar goed, als je zekerheid wilt kun je deze gewoon krijgen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:24:47 #263
231495 Famouss
Constantinopel
pi_74160319
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:08 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als vreemde praktijken. Zei hij bij die latere controles nog iets over het verloop van de operatie? 9 maanden wachten is wel superlang trouwens! Ik kan in het ziekenhuis binnen 4 tot 6 weken geopereerd worden.
Nja hij vertelde gwn dat alles goed was verlopen, en na een maandje moest ik weer terug komen voor controle en toen had hij een stagiare bij zich en keken ze naar me map waar hij inkeek en opeens vertelde .. zoals je kunt zien is dit en dit gedaan.. en de stagiare knikte natuurlijk

Maar ik heb dus geen Na-foto's laten maken .. of dit natuurlijk hoort weet ik niet maar goed zoals BBQ zegt ik ga ff een paar dingen opvragen bij me volgende afspraak.. die is 16 november

alleen is dr nolst dus vertrokken van de AMC en is me afspraak met een andere doktor, hier ga ik alles gwn vertellen en zeggen dat ik niet tevreden ben !
pi_74849518
hallo mensen,

heb gisteren eindelijk een in en uitwendig neus correctie gehad. de pijn valt reuzen mee maar heb wel last van slijm ophoping in me keel wat gemengd is met bloed en me KNO arts wil morgen me neus tampon er uit halen wat ik eigenlijk best snel vind. en volgende week het kapje op me neus.

gr koray
pi_75066125
hallo!
ik heb 9 dgn geleden een nosejob gehad, mn bobbeltje op mn neus is verwijderd,
ben der zo blij mee! alleen mn voorkant is heel breed en dik, hoelang duurt t voordat het weer smal is?
groetjes
pi_75110735
vrijdag een neustussenschot operatie gehad. als ze die tampons eruit halen, god wat een bloedbad als hersenen die door je neus eruit worden getrokken, anyway, duurt wel weer een weekje voordat ik normaal kan ademen hier.

al het lijden voor het goede doel dan maar
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:45:59 #267
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_75281330
tvp

heb ook interesse maar weet niet of het mij lukt om het te laten vergoeden door de verzekering. Bij het sporten doen wij een ademhalingsoefening door de neus om op rust te komen en energiek te worden (ik beoefen shaolin kung fu). Helaas werkt het bij mij averechts, ik raak heel snel buiten adem omdat ik weinig lucht door mijn neus krijg. Niks ernstigs dus waarschijnlijk wordt het niet vergoed. Maar dit topic heeft mij een beetje hoop gegeven, dus ik ga volgende week eens proberen!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_75282329
Gisteren bij de KNO-arts geweest vanwege jarenlange neusproblemen. Hij heeft twee zaken geconstateert:

- Opgezwollen slijmvlies in mijn neus
- Scheef neusschotje

Hij heeft het verdoofd met een of ander spul en daardoor ging mijn neus opeens veel meer open staan, kon ik goed ademen en ruiken. Vandaar dat ik nu nog even neusspray meekrijg, al werkte dat in een eerder stadium niet.

Als dat niet helpt volgt in de loop van volgend jaar waarschijnlijk een operatie, waarbij een deel van het slijmvlies wordt weggehaald en het neusschotje wordt recht gezet.
pi_75577327
Overmorgen (Dinsdag) operatie aan mijn neus, zooo spannend.
De operatie zelf vind ik niet spannend, maar de uitslag
pi_75586694
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef mistern het volgende:
Overmorgen (Dinsdag) operatie aan mijn neus, zooo spannend.
De operatie zelf vind ik niet spannend, maar de uitslag
Dat snap ik! Veel succes, hoop dat het resultaat wordt wat je ervan hoopt
Ik krijg de 29e waarschijnlijk te horen wanneer ik geopereerd word.
pi_75719976
neusoperatie dinsdag gehad.
Veel gebloed en veel pijn gehad na de operatie.
gisteren de tamptons eruit laten halen, verging bijna van de pijn.

en het was vannochtend opgehouden met bloede, toen moest ik 2 keer achter elkaar niezen en nu bloed het weer.
morgen weer een afspraak dus ga het aankaarten.
en mijn rechterneusvleugel lijkt hoger te zitten dan mijn linker, is dat blijvend, of zakt dat wnr het kapje en de pleisters weg worden gehaald?

Groetjes
pi_75720137
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dat snap ik! Veel succes, hoop dat het resultaat wordt wat je ervan hoopt
Ik krijg de 29e waarschijnlijk te horen wanneer ik geopereerd word.
Dankje, het is wel geworden zoals ik het wilde, alleen de rechterneusvleugel staat te veel omhoog.
khoop dat het zakt wanneer het verband eraf gaat.

jij ook veel succes met je operatie.
pi_75726313
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef mistern het volgende:
neusoperatie dinsdag gehad.
Veel gebloed en veel pijn gehad na de operatie.
gisteren de tamptons eruit laten halen, verging bijna van de pijn.

en het was vannochtend opgehouden met bloede, toen moest ik 2 keer achter elkaar niezen en nu bloed het weer.
morgen weer een afspraak dus ga het aankaarten.
en mijn rechterneusvleugel lijkt hoger te zitten dan mijn linker, is dat blijvend, of zakt dat wnr het kapje en de pleisters weg worden gehaald?

Groetjes
Bleh, dat klinkt niet echt als een pretje, maar het is voor een goed doel he . Ik zou het echt niet weten van die neusvleugel maar het lijkt mij dat dat allemaal wel weer op z'n plaats zakt na verloop van tijd..
pi_76568286
Ik heb 1.5 week geleden een neuscorrectie gehad en mijn gips is er nu 3dagen af. Ik weet dat de neus nog gezwollen is etc maar ben niet heel erg tevreden met het resultaat. Het bot op de neusrug is namelijk nog te dik,en dit zakt denk ik niet meer af,weet iemand dit?Zakt alles nog af of kan het bot absoluut niet meer kleiner worden.Operatie enzo viel verder allemaal reuze mee,alleen het slapen ging bij mij niet echt lekker.
pi_76823176
Ik denk er ook over na.. ik wil alleen neustipcoorectie. Mijn neus is groot maar de rest ook dus een kleine neus wil ik niet maar de tip is echt niet mooi en je voelt ook dat mensen kijken.
Niet alleen voelen maar ook zien natuurlijk, ben niet kippig
Ik heb echt een gleuf op min tip, wat rode adertjes erop en beetje donker.. tussen de gleufdelen..
Voel ook dat mijn neus aan het groeien is.. schijnt ook zo te gebeuren (ben bijna 40 overigens)
Mijn vraag is even waar de mensen die een vergoeding kregen zijn verzekerd. Ik zit nu bij VGZ maar die zijn niet zo van het vergoeden als ik het een beetje lees.. dus: beste verzekering als je graag wil proberen iets vergoed te krijgen.
Ik wissel dan volgend jaar van verzekeraar, heb geen haast maar ga het wel doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')