Na 2 operaties? Dat vind ik eigenlijk echt een grote schande als je ziet wat je ervoor moet betalenquote:
mwa, het gaat bij mij om een correctie om chronische verkoudheid tegen te verhelpen, niets cosmetisch. Wat voor neus wil je dan, zo'n kaarsrechte als Michael Jackson?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef Famouss het volgende:
hahaha ik zou maar niet al te blij worden .. heb er een slechte ervaring aan overgehouden.
de tampon viel van me neus holte me keel gat in voor een stukje.. jaa echt heel irritant moest snel naar de 1e hulp hahah.
Trouwens ik vind me neus nog steeds niet recht ! natuurlijk is de linker kant opgezwolle maar het wordt echt niet kaarsrecht ...
Ja man, laten we in een topic over neuscorrectie's Michael Jackson erbij halenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef Synthesist het volgende:
[..]
mwa, het gaat bij mij om een correctie om chronische verkoudheid tegen te verhelpen, niets cosmetisch. Wat voor neus wil je dan, zo'n kaarsrechte als Michael Jackson?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef Famouss het volgende:
En trouwens vinden jullie dit niet raar? Ik heb dus 9 maanden gewacht tot ik geopereert kon worden bij nolst trenite. De dag voor de operatie werd ik met spoed geroepen om hun vragen te beantwoorden ( helaas niet nolst) die me de vragen vroeg maar zijn mede-chrirurg die mee zal doen bij mijn operatie.
De dag van de operatie lag ik dus daar in de kamer vroeg om nolst en die zou me een hand geven volgens hun.
maar werd al onder narcose gelegt voordat ik hem een hand kon geven, dus weet niet of hij nou mijn neus heeft geoperreert.
ook na de operatie heb ik zitten wachten tot ik naar huis mocht, en ook nolst was hier niet aanwezig. pas toen de hechtingen eruit mochten kon ik nolst spreken over hoe het is gegaan..
ik heb nu eigenlijk wel mijn twijfels of hij het nou heeft gedaan of niet!
Nja hij vertelde gwn dat alles goed was verlopen, en na een maandje moest ik weer terug komen voor controle en toen had hij een stagiare bij zich en keken ze naar me map waar hij inkeek en opeens vertelde .. zoals je kunt zien is dit en dit gedaan.. en de stagiare knikte natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]Dat klinkt echt als vreemde praktijken. Zei hij bij die latere controles nog iets over het verloop van de operatie? 9 maanden wachten is wel superlang trouwens! Ik kan in het ziekenhuis binnen 4 tot 6 weken geopereerd worden.
Dat snap ik! Veel succes, hoop dat het resultaat wordt wat je ervan hooptquote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef mistern het volgende:
Overmorgen (Dinsdag) operatie aan mijn neus, zooo spannend.
De operatie zelf vind ik niet spannend, maar de uitslag
Dankje, het is wel geworden zoals ik het wilde, alleen de rechterneusvleugel staat te veel omhoog.quote:Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat snap ik! Veel succes, hoop dat het resultaat wordt wat je ervan hoopt
Ik krijg de 29e waarschijnlijk te horen wanneer ik geopereerd word.
Bleh, dat klinkt niet echt als een pretje, maar het is voor een goed doel hequote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef mistern het volgende:
neusoperatie dinsdag gehad.
Veel gebloed en veel pijn gehad na de operatie.
gisteren de tamptons eruit laten halen, verging bijna van de pijn.
en het was vannochtend opgehouden met bloede, toen moest ik 2 keer achter elkaar niezen en nu bloed het weer.
morgen weer een afspraak dus ga het aankaarten.
en mijn rechterneusvleugel lijkt hoger te zitten dan mijn linker, is dat blijvend, of zakt dat wnr het kapje en de pleisters weg worden gehaald?
Groetjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |