abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72034118
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier......Waarom? Omdat ik veel interesse heb in een neuscorrectie. Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben een vrouw van inmiddels 33 jaar. Ik heb mijn hele leven al klachten over mijn neus. Op jonge leeftijd zijn mijn neusamandelen verwijderd omdat ik altijd oorontsteking had. Ik heb al jaren verstoppingsklachten, zeker een jaar of 25. Zodra ik ga liggen raakt mijn neus verstopt. Ik gebruik daarom ook iedere nacht voordat ik ga slapen kinderneusspray. Ja, ik weet het.....het is heel schadelijk voor je slijmvliezen en weet ook dat het een gaatje kan veroorzaken in je tussenschot. Ondanks dat ik de risico's weet van het gebruik van neusspray, kan ik nauwelijks zonder. Ook is mijn neus ERG groot, iets waar ik als kind zijnde heel veel mee gepest ben en wat mij heel onzeker heeft gemaakt. Nog steeds vind ik het vreselijk om op de foto te gaan, want ja, dan zie je die vreselijke neus. Eindelijk na zoveel jaar heb ik de stap durven zetten om naar mijn huisarts te gaan en het probleem voorgelegd. Hij adviseerde mij om een afspraak te maken met een KNO arts. Enkele weken later kon ik terecht. Wat blijkt, ik heb een behoorlijk scheef neustussenschot, wat klachten zoals neusverstopping kan veroorzaken. Tevens heeft mijn KNO arts een allergietest aangevraagd. Uitslag: Ik ben behoorlijk allergisch voor bloeiende bomen, gras en onkruid. (maar dat wist ik natuurlijk al) De KNO arts heeft een inwendige en uitwendige correctie aangevraagd bij de verzekeringsmaatschappij. Een week of 6 later kreeg ik de uitslag: alleen het inwendige wordt vergoed Toch ga ik vandaag weer heen voor een neusendoscopie zodat ik de KNO arts een beter beeld kan krijgen over het inwendige gedeelte. Ik weet nog niet zeker of ik ook het uitwendige gedeelte laat corrigeren. Dit hangt er een beetje vanaf wat het mij gaat kosten. Ik hoop dat ik daar vandaag wat meer duidelijkheid over krijg. Wordt vervolgd....
pi_72035146
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:16 schreef Sil.... het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier......Waarom? Omdat ik veel interesse heb in een neuscorrectie. Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben een vrouw van inmiddels 33 jaar. Ik heb mijn hele leven al klachten over mijn neus. Op jonge leeftijd zijn mijn neusamandelen verwijderd omdat ik altijd oorontsteking had. Ik heb al jaren verstoppingsklachten, zeker een jaar of 25. Zodra ik ga liggen raakt mijn neus verstopt. Ik gebruik daarom ook iedere nacht voordat ik ga slapen kinderneusspray. Ja, ik weet het.....het is heel schadelijk voor je slijmvliezen en weet ook dat het een gaatje kan veroorzaken in je tussenschot. Ondanks dat ik de risico's weet van het gebruik van neusspray, kan ik nauwelijks zonder. Ook is mijn neus ERG groot, iets waar ik als kind zijnde heel veel mee gepest ben en wat mij heel onzeker heeft gemaakt. Nog steeds vind ik het vreselijk om op de foto te gaan, want ja, dan zie je die vreselijke neus. Eindelijk na zoveel jaar heb ik de stap durven zetten om naar mijn huisarts te gaan en het probleem voorgelegd. Hij adviseerde mij om een afspraak te maken met een KNO arts. Enkele weken later kon ik terecht. Wat blijkt, ik heb een behoorlijk scheef neustussenschot, wat klachten zoals neusverstopping kan veroorzaken. Tevens heeft mijn KNO arts een allergietest aangevraagd. Uitslag: Ik ben behoorlijk allergisch voor bloeiende bomen, gras en onkruid. (maar dat wist ik natuurlijk al) De KNO arts heeft een inwendige en uitwendige correctie aangevraagd bij de verzekeringsmaatschappij. Een week of 6 later kreeg ik de uitslag: alleen het inwendige wordt vergoed Toch ga ik vandaag weer heen voor een neusendoscopie zodat ik de KNO arts een beter beeld kan krijgen over het inwendige gedeelte. Ik weet nog niet zeker of ik ook het uitwendige gedeelte laat corrigeren. Dit hangt er een beetje vanaf wat het mij gaat kosten. Ik hoop dat ik daar vandaag wat meer duidelijkheid over krijg. Wordt vervolgd....

Hoi syl indrukwekkend verhaal, kan je niet gewoon aan je KNO vragen dat ze ook je neus mooier maken, omdat ze tog al bezig zijn met opereren, ik hoop dat het lukt, zo niet dan hoop ik dat de kosten minimaal zijn.

ik heb een brief gekregen met daarin voor 8 september een afspraak bij de KNO.

En ik zou als het mogelijk was een paar vraagjes stellen: waar kijkt de KNO naar, hoe kijkt hij ernaar (bijv. gewoon of met een apparaat), maakt hij foto's etc. Het gaat om de eerste keer bij de KNO

En moest je zelf vragen voor een in en UITwendig (uitwendig is belangrijker voor mij) of zei de KNO het zelf.

Hoop dat ik antwoord krijg en mij daardoor zo goed mogelijk kan voorbereiden.
pi_72036586
Het verschilt per KNO dus je kunt je niet op alles voorbereiden. Mijn KNO keek even met een ding in mijn neus, zag dat het tussenschot scheef stond en toen ik aangaf dat ik hem ook van buiten rechtgezet wilde hebben heeft hij een aanvraag voor de verzekering geschreven voor zowel in als uitwendig. Omdat mijn neus te gecompliceerd was voor hem heeft hij me doorverwezen naar Hilversum waar dus één van de beste chirurgen van Nederland werkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 12:41:52 ]
pi_72058270
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef heaven7 het volgende:
Het verschilt per KNO dus je kunt je niet op alles voorbereiden. Mijn KNO keek even met een ding in mijn neus, zag dat het tussenschot scheef stond en toen ik aangaf dat ik hem ook van buiten rechtgezet wilde hebben heeft hij een aanvraag voor de verzekering geschreven voor zowel in als uitwendig. Omdat mijn neus te gecompliceerd was voor hem heeft hij me doorverwezen naar Hilversum waar dus één van de beste chirurgen van Nederland werkt.
bedankt ik hoop dat het bij mij ook zo makkelijk gaat.
pi_72059589
Nou heel makkelijk ging het verder allemaal niet. Je kunt alles hier lezen.
pi_72063525
Vervolg:
Ik had gisteren om 15:00 uur een afspraak met de KNO arts en ging om 13:40 uur weg van mijn werk om vervolgens met het openbaar vervoer naar het ziekenhuis te gaan. En ja hoor, alsof de duivel ermee speelt.......Er stond een brug open die door de hitte niet meer dicht kon. Er was geen trein verkeer meer mogelijk...Stond ik daar op het station, bloed heet en geen idee wanneer ik hier überhaupt vandaan kon. Uiteindelijk een andere trein genomen die via een enorme omweg ook naar mijn gewenste station zou komen. Echter ook deze trein liep behoorlijke vertraging op. Al met al....om een lang verhaal kort te maken....Ik heb helaas de afspraak met de KNO arts moeten annuleren vanwege de problemen met het openbaar vervoer! Gelukkig was de assistente begripvol en heeft mij nu voor volgende week donderdag 28 augustus ingedeeld. Wordt vervolgd.....

Mistern:
Bij mijn eerste afspraak met de KNO heb ik verteld dat ik al mijn hele leven verstoppingsklachten heb, tevens heb ik hem verteld dat ik graag indien het nodig was om een inwendige correctie uit te laten voeren, dit te combineren met een uitwendige correctie, omdat ik niet tevreden ben met de grootte van mijn neus. Nadat de KNO arts met een lampje en een soort tangetje waardoor hij mijn neusgaten wijder kon maken in mijn neus had gekeken zag hij al direct dat ik een erg scheef neustussenschot heb. Hij zei dat het een prima combinatie was om zowel inwendig als uitwendig aan te pakken. Hij zei tegen mij dat ik voor mijzelf heel goed moest nadenken wat voor een neus ik wou. Een rechte neus, een wipneusje enz. Daarna heeft hij voor mij de papieren ingevuld en naar de verzekeringsmaatschappij verstuurd. Toen moest ik naar de Medische Fotograaf. Deze heeft foto's gemaakt van alle kanten van mijn neus, dus rechtvooruit, schuin en van de zijkant. Echt vreselijk! Echter helaas voor mij geen geluk. De verzekeringsmaatschappij wil alleen het inwendige vergoeden. Tevens heeft de KNO aan mij gevraagd of ik een nieuwe afspraak wilde maken voor een neusendoscopie zodat hij een goed beeld krijgt van het inwendige. Hierbij wordt gekeken naar het neustussenschot, de neusschelpen, het uiterlijk van het slijmvlies, de afvoergangen van de neusbijholten en eventuele afwijkingen van de inwendige neus, zoals neuspoliepen, pus, abnormale verdikkingen. Gisteren moest ik dus voor een neusendoscopie...echter zoalsje hierboven kunt lezen is deze helaas niet doorgegaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sil.... op 21-08-2009 09:05:50 ]
pi_72064801
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef heaven7 het volgende:
Nou heel makkelijk ging het verder allemaal niet. Je kunt alles hier lezen.
Okee dat je alles zelf moest regelen met de verzekering was waarschijnlijk wel k*t
pi_72064891
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef Sil.... het volgende:
Vervolg:
Ik had gisteren om 15:00 uur een afspraak met de KNO arts en ging om 13:40 uur weg van mijn werk om vervolgens met het openbaar vervoer naar het ziekenhuis te gaan. En ja hoor, alsof de duivel ermee speelt.......Er stond een brug open die door de hitte niet meer dicht kon. Er was geen trein verkeer meer mogelijk...Stond ik daar op het station, bloed heet en geen idee wanneer ik hier überhaupt vandaan kon. Uiteindelijk een andere trein genomen die via een enorme omweg ook naar mijn gewenste station zou komen. Echter ook deze trein liep behoorlijke vertraging op. Al met al....om een lang verhaal kort te maken....Ik heb helaas de afspraak met de KNO arts moeten annuleren vanwege de problemen met het openbaar vervoer! Gelukkig was de assistente begripvol en heeft mij nu voor volgende week donderdag 28 augustus ingedeeld. Wordt vervolgd.....

Mistern:
Bij mijn eerste afspraak met de KNO heb ik verteld dat ik al mijn hele leven verstoppingsklachten heb, tevens heb ik hem verteld dat ik graag indien het nodig was om een inwendige correctie uit te laten voeren, dit te combineren met een uitwendige correctie, omdat ik niet tevreden ben met de grootte van mijn neus. Nadat de KNO arts met een lampje en een soort tangetje waardoor hij mijn neusgaten wijder kon maken in mijn neus had gekeken zag hij al direct dat ik een erg scheef neustussenschot heb. Hij zei dat het een prima combinatie was om zowel inwendig als uitwendig aan te pakken. Hij zei tegen mij dat ik voor mijzelf heel goed moest nadenken wat voor een neus ik wou. Een rechte neus, een wipneusje enz. Daarna heeft hij voor mij de papieren ingevuld en naar de verzekeringsmaatschappij verstuurd. Toen moest ik naar de Medische Fotograaf. Deze heeft foto's gemaakt van alle kanten van mijn neus, dus rechtvooruit, schuin en van de zijkant. Echt vreselijk! Echter helaas voor mij geen geluk. De verzekeringsmaatschappij wil alleen het inwendige vergoeden. Tevens heeft de KNO aan mij gevraagd of ik een nieuwe afspraak wilde maken voor een neusendoscopie zodat hij een goed beeld krijgt van het inwendige. Hierbij wordt gekeken naar het neustussenschot, de neusschelpen, het uiterlijk van het slijmvlies, de afvoergangen van de neusbijholten en eventuele afwijkingen van de inwendige neus, zoals neuspoliepen, pus, abnormale verdikkingen. Gisteren moest ik dus voor een neusendoscopie...echter zoalsje hierboven kunt lezen is deze helaas niet doorgegaan.
Oei dat is echt jammer dat je niet optijd bij je afspraak kon zijn, was het niet mogelijk om een taxi te nemen?
Gellukig heb je een nieuwe afspraak en hopelijk verloopt die beter.

Okee bedankt voor het delen van je ervaring bij de KNO, bij mij staat het tussenschot ook scheef.
En zo keek de huisarts er ook naar en kwam ook met die conclusie, dus hopelijk doet de KNO dat ook, dan ga ik ook gelijk vragen of het mogelijk is om de neusvorm te veranderen.
pi_72239921
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef Sil.... het volgende:
Ik heb helaas de afspraak met de KNO arts moeten annuleren vanwege de problemen met het openbaar vervoer! Gelukkig was de assistente begripvol en heeft mij nu voor volgende week donderdag 28 augustus ingedeeld. Wordt vervolgd.....

En had je nu wel geluk, dat je op tijd aanwezig was?
Wat hebben ze allemaal gedaan en hoe is het gedaan.
Heb je ook nog nagevraagd hoe duur het was als je zelf alleen het uitwendige moest betalen?

Greetzz MisterN
pi_72557566
Hallo,

Ik heb vorig jaar een rhinoplastiek laten uitvoeren omdat ik groeiende knobbeltjes op mijn neus had en het neustussenschot stond scheef. Hiermee ben ik naar de kno-arts gegaan en die heeft me 6 weken later geopereerd omdat die knobbeltjes tegen mijn huid aanduwde dus ik had er pijn van. De kno-arts vertelde dat ik dat vergoed kreeg omdat ik op medische gronden geopereerd werd. Zij zouden dit bij de zorgverzekeraar aanvragen en dan zou het goed komen. 6 weken later werd ik geopereerd en uiteindelijk is het redelijk goed gekomen (het was in elk geval niet pijnloos). Nu (een jaar later) krijg ik van de zorgverzekering een rekening van 4250 euro van deze operatie. Deze operatie werd niet vergoed omdat het cosmetisch was volgens hun. Ik dus weer naar de kno-arts gebeld.....deze zou een brief naar de zorgverzekeraar sturen dat deze operatie vergoed moest worden. Ze was vergeten de operatie aan te vragen bij de zorgverzekeraar, wat ik dus niet wist. Uiteindelijk weer een afwijzing gekregen van de zorgverzekering. Ik ga dit natuurlijk niet betalen, want mij is nooit verteld dat er een kans was dat dit niet vergoed was. Ik heb nog niet eens een andere neus gekregen.....alleen is het tussenschot wat rechter gezet en de knobbeltjes bijgevijld (wat inmiddels alweer terug aan het komen is). Dus ik raad jullie aan om dit grondig van te voren na te vragen, voor dat je achteraf in de problemen komt. Want ik ga nog een hele strijd tegenmoet om dit vergoed te krijgen.

Groetjes, An
pi_72629989
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef anoek87 het volgende:
Hallo,

Ik heb vorig jaar een rhinoplastiek laten uitvoeren omdat ik groeiende knobbeltjes op mijn neus had en het neustussenschot stond scheef. Hiermee ben ik naar de kno-arts gegaan en die heeft me 6 weken later geopereerd omdat die knobbeltjes tegen mijn huid aanduwde dus ik had er pijn van. De kno-arts vertelde dat ik dat vergoed kreeg omdat ik op medische gronden geopereerd werd. Zij zouden dit bij de zorgverzekeraar aanvragen en dan zou het goed komen. 6 weken later werd ik geopereerd en uiteindelijk is het redelijk goed gekomen (het was in elk geval niet pijnloos). Nu (een jaar later) krijg ik van de zorgverzekering een rekening van 4250 euro van deze operatie. Deze operatie werd niet vergoed omdat het cosmetisch was volgens hun. Ik dus weer naar de kno-arts gebeld.....deze zou een brief naar de zorgverzekeraar sturen dat deze operatie vergoed moest worden. Ze was vergeten de operatie aan te vragen bij de zorgverzekeraar, wat ik dus niet wist. Uiteindelijk weer een afwijzing gekregen van de zorgverzekering. Ik ga dit natuurlijk niet betalen, want mij is nooit verteld dat er een kans was dat dit niet vergoed was. Ik heb nog niet eens een andere neus gekregen.....alleen is het tussenschot wat rechter gezet en de knobbeltjes bijgevijld (wat inmiddels alweer terug aan het komen is). Dus ik raad jullie aan om dit grondig van te voren na te vragen, voor dat je achteraf in de problemen komt. Want ik ga nog een hele strijd tegenmoet om dit vergoed te krijgen.

Groetjes, An
Oei dat is behoorlijk vervelend en ik hoop dat je het allemaal niet hoeft niet te betalen, ik moet morgen weer naar de KNO en zal er navraag nadoen en zeggen dat ik niet geopereerd wil worden voordat het zeker is dat het vergoed wordt.
erg bedankt, dit is een zeer nuttige bericht, waar ik en veel andere mensen veel aan zullen hebben.

Groetjes mistern
pi_72779156
Hey,
kben Sandrine en ben 14 (bijna 15) jaar.
Ik zou graag mijn neustip laten versmallen.. mijn neusis niet breedt maar mijn neustip is echt een bolletje!
Kzou dit graag willlen laten weghalen!
Gaat dat op mijn leefttijd?
Wil het echt zo snel mogelijk latendoen want ik heb echt een complex van mijn neus!
Kan iemand me helpen met mijn vraag?

mvg! Sandrinetj
pi_72782001
Lees alles eens door! Ga je niet vergoed krijgen sowieso en je bent te jong dus wordt er sowieso niet geopereerd nog.
pi_72844389
Wacht er nog even mee meid, je bent nog 'maar' 14/15. Als je dadelijk wat ouder bent denk je er misschien anders over. Als je dadelijk 18-20 bent (liefst ouder) dan kun je het nog eens her-overwegen. Bovendien is je neus volgens mij formeel gezien nog niet volgroeid.

Verder wil iedereen bedanken voor het delen van zijn/haar ervaringen. Erg fijn dat dit forum ook veel over dit onderwerp heeft, daar hebben velen incl. ikzelf veel aan.

Ik weet in ieder geval al sinds een 6-8 jaar dat ik iets aan mijn neus wil doen. In principe estetisch. Maar eigenlijk ook met een geldige medische KNO reden die daar eigenlijk gelukkig zonder dat ik het wist bij is gekomen. Daar later meer over.

Ik wil deze operatie; na dit hele topic gelezen te hebben perse vergoed hebben door de verekering en ben daar zelfs bereid voor om; andere zorgverzekeraar te nemen, alles zeer grondig uit te zoeken (incl. hantekeningen, codes enz) en eventueel bij afwzijzing van KNO arts een andere te raadplegen.

Ik zie dat velen hier een (gedeeltelijke) cosmetische/estetische operatie vergoed krijgen als zijnde een medische gegronde operatie. Wat ik prima vind en dus als een uitdaging zie om hetzelfde voor elkaar te krijgen !

Hier mijn verhaal; hoe ik het misschien toch gefietst kan krijgen als zijnde medische gegronde reden.
Heb al vanaf een jaar of 6 allergien tav. mijn neus; hooikoorts,stofmijt,huismijt enz. Op de allergie-test scoren test heb ik voor: huismijt een 4 en voor hooikoorts een 6. max. haalbare 6. De KNO arts zei dat ik een ernstige vorm had tav. hooikoorts. Hij heeft foto's gemaakt van mijn neus en zei dat een tussenschot operatie wel eens een mogelijkheid zou kunnen zijn tot verbetering van de algehele neus-ademhaling en het verdikte neusslijm-vlies. Mijn schot zou wat meer naar rechts zitten, waardoor de rechterneus gat wat kleiner is vanbinnen. Eerst moest ik het maar eens proberen met medicatie op te lossen. De operatie was een te overwegen toekomstige keuze.

Nu wil ik eigenlijk en waarschijnlijk voelen jullie hem al hangen, een uitwendig/inwendige operatie voor mijn neus; die op papier mag doorgaan voor een medisch gegronde operatie. En tegenlijk zowel op estetisch/cosmetisch en medisch vlak mijn problemen en wensen oplost
2 vliegjes in een klap, zouk willen zeggen.

Graag wil ik van jullie; tenminste degene die hier ervaring mee hebben het volgende weten:

- Welk zorgverzekeraar vergoed het makkelijkst/meeste op dit gebied? Welke zorgverzekeraar is medische erg positief gesteld tav. cosmetische chirugie?

- Welke code is belangrijk als zijnde formele zorgverzekeraar vergoeding? Dus de code die wordt doorgegeven en eventueel op je documentatie staat?

- Alles wat ik moet ondernemen om de zorgverzekeraar zover te krijgen dat alles netjes vergoed wordt.
Wat moet ik zeggen en doorgeven aan hen.
- De KNO arts zover krijg dat alles vergoed wordt en hoe ik er bij hem op subtiele wijzen kan aandringen dat...

- Welke code wordt er gehanteerd of is belangrijk om voor te dragen? Welke code staat altijd op dergelijke formulieren, zodat het vergoed wordt?

- Hoe kan ik mijn huisarts een formele doorverwijzing laten regelen naar enkel en alleen de KNO arts en wat vertel ik aan haar? Ook het cosmetische gedeelte?

Vriendelijk dank totdusver en veel suc6 en sterkte gewenst met de mensen die een operatie voor de boeg hebben of er van aan het bekomen zijn!
pi_72862293
hallo kees,

als je een neuscorrectie vergoed wil hebben is het heel makkelijk bij Salland verzekeringen.Ik heb een gesprek gehad met de adviserend geneeskundige van 10 mi omdat me KNO arts een in en uitwendig correctie had aangevraagd. hij vroeg ja heb je last van je ademhaling ik zei ja heb verteld dat ik het zat ben met van die nutteloze sprays te gebruiken die maar eventjes werken en dat ik nasaal praat en druk op me oren heb, hei zei dat het beter zou zijn als de KNO arts alles zou doen dat het een beter resultaat zou geven om me bobbeltje te corrigeren.
Meneer de aardig arts heeft geeneens in me neus gekeken en hij zei na 10 minuten ja ik ga er mee akkoord voor een in en uitwendig correctie. dus nu word die helemaal vergoed en nu alleen foto s maken en de operatie inroosteren.

gr koray
pi_72864849
Juist Koray dat moet ik ook hebben.

Wat ik vooral wil weten is; ik zal het een beetje moeten aandikken en recht op de man afvragen aan de KNO arts? Of hij bereid is om een constructie verzinnen voor zowel in/uiwendige operatie? Hoe maskeer en vervolgens maak je een mooi verhaal van? Hoe breng je dit prachtig naar zowel de huisarts,KNO arts als de verzekering? Moet de huisarts dit ook weten? Denk de eerste niet; de huisarts,de KNO arts natuurijk wel. Waar moet ik aan denken qua communicatie hierover?

Kortom: wat moet er gedaan worden om vooral de verzekering te paaien?

Wil ook papier werk mee hebben,codes en handtekeningen tav. alle communicatie, voor mocht er zich financieel achteraf toch nog een horror scenario voordoen.
pi_72867189
Ehm, dit topic is niet bedoeld om de verzekering erin te luizen eigenlijk.
pi_72879515
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:52 schreef heaven7 het volgende:
Ehm, dit topic is niet bedoeld om de verzekering erin te luizen eigenlijk.
het is ook niet de bedoeling om de verzekering er in te luizen want uit het verhaal van kees blijkt dat die een Septum dificatie naar rechts heeft en dat word ten alle tijden vergoed door de verzekering. ik had aangegeven aan me KNO arts dat ik me bobbeltje niet mooi vond en hij heeft dat in de aanvraag verwerkt naar de verzekering met de argument dat het in z`n geheel een betere resultaat zou geven en daar was Salland verzekeringen ook mee eens.

gr koray
pi_72881109
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 03:44 schreef kees5252 het volgende:
Juist Koray dat moet ik ook hebben.

Wat ik vooral wil weten is; ik zal het een beetje moeten aandikken en recht op de man afvragen aan de KNO arts? Of hij bereid is om een constructie verzinnen voor zowel in/uiwendige operatie? Hoe maskeer en vervolgens maak je een mooi verhaal van? Hoe breng je dit prachtig naar zowel de huisarts,KNO arts als de verzekering? Moet de huisarts dit ook weten? Denk de eerste niet; de huisarts,de KNO arts natuurijk wel. Waar moet ik aan denken qua communicatie hierover?

Kortom: wat moet er gedaan worden om vooral de verzekering te paaien?

Wil ook papier werk mee hebben,codes en handtekeningen tav. alle communicatie, voor mocht er zich financieel achteraf toch nog een horror scenario voordoen.
Ehm..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2009 17:43:16 ]
pi_72881245
Kees5252, wat Heaven7 zegt, vragen hoe je je verzekering moet paaien is niet de bedoeling op FOK!.
pi_72915980
Nee, ik wil niemand erin luizen. Ik wil alleen wat ongeveer de helft hier op subtiele wijze heeft weten te regelen. Ik wil, nu ik waarschijnlijk toch iets aan de binnekant en tav. mijn tussenschot kan laten doen; verzekerd, ook gelijk de buitenkant (waar ik toch al niet tevreden over was) mee laten pakken. En het beste van 2 werelden combineren. Nu we toch bezig zijn ook gelijk de buitenkant mee pakken. Zou gek zijn wanneer ik dit niet probeerde vergoed te krijgen. Als diverse mensen die al soorteglijke constructie in dit topic hebben ondergaan dit ook is gelukt of gedaan hebben, waarom zou ik het dan niet mogen proberen? En ik wil gewoon info inwinnen om een rieele kans op vergoeding te vergroten. Simpel.
pi_72928153
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:58 schreef kees5252 het volgende:
Nee, ik wil niemand erin luizen. Ik wil alleen wat ongeveer de helft hier op subtiele wijze heeft weten te regelen. Ik wil, nu ik waarschijnlijk toch iets aan de binnekant en tav. mijn tussenschot kan laten doen; verzekerd, ook gelijk de buitenkant (waar ik toch al niet tevreden over was) mee laten pakken. En het beste van 2 werelden combineren. Nu we toch bezig zijn ook gelijk de buitenkant mee pakken. Zou gek zijn wanneer ik dit niet probeerde vergoed te krijgen. Als diverse mensen die al soorteglijke constructie in dit topic hebben ondergaan dit ook is gelukt of gedaan hebben, waarom zou ik het dan niet mogen proberen? En ik wil gewoon info inwinnen om een rieele kans op vergoeding te vergroten. Simpel.
ja kees je hebt groot gelijk maar ik denk dat niet iedereen begrijpt als jij woorden als paaien van verzekering gebruikt etc. dat jij dan goede bedoelingen hebt met de verzekering. volgende keer beter je woorden uitkiezen.

gr koray
pi_73052744
- Huisarts hoeft het niet te weten (estetisch gedeelte)?
- Heb ik recht op al het papierwerk communictatie van de KNO arts tav. mij als client naar de verzekering toe?
- Hoe luidt de formule: '' de uitwendige reconstructie komt het inwendig gedeelte ten goede?
Heeft een versterkenrde werkeingn met elkaar en geeft een makkelijker en vrijere mogelijkheid optimaal te kunnen ademen en gaat de verdikking van neusslijm tegen wanneer het tussenshot wordt verplaatst?
pi_73764716
Hallo,
Ik ben hier nieuw. Ik zal me even voorstellen. Ik ben een vrouw van bijna 34 jaar.
Ik overweeg al een tijd een neuscorrectie. Ben al op consult geweest bij dr. Nio in het Sint Lucas ziekenhuis te Amsterdam. Op 9 december ga ik op consult bij dr. Nolst.
Ik vraag me af of er mensen zijn die zich eerder hebben laten opereren door 1 van deze artsen en hoe zij dat hebben ervaren?
Ik vind het nogal een ingrijp, maar zou graag mijn neus kleiner willen hebben, maar neustip moet ook verfijnd woren. Ik heb een kleine hump op mijn neus die ook bijgeschaafd zou moeten worden om een mooie rechte lijn te krijgen in mijn neus.
Ik wacht de reacties wel af.

Alvast bedankt.
pi_73868185
Ik heb echt al maanden last van mn keel, verkouden en vermoeidheid, om knettergek van te worden. kreeg vandaag na een CTscan te horen dat mn tussenschot scheef staat, dus die gaan ze rechtzetten.

ik lees die horrorverhalen van tampons in mn neus en al dat soort dingen, mén ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')