altijd slim je paspoort achterlaten! dat moet je dus echt never nooit niet doen!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
je kan dan ook je paspoort achterlaten wellicht? er zijn genoeg mensen zonder creditcard en die huren ook auto's, hebben ze vast wel iets voor.
bel desnoods een reisbureau? daar weten ze dit soort dingen wel
Meestal moet de creditcard op naam van de bestuurder staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieve fokkers,
Ik moet binnenkort een weekje een auto huren in Spanje. Nu is het zo dat ik zelf geen creditcard heb, er gaan wel mensen mee met een creditcard maar geen rijbewijs. Is er hier een oplossing voor?
Dank u,![]()
Dat lijk me inderdaad ook verschrikkelijk dom om die achter te latenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
altijd slim je paspoort achterlaten! dat moet je dus echt never nooit niet doen!
ach, tegenwoordig zijn die dingen zo high-tech met dat biometrische als ze hem al "kwijtraken" heb jij een auto die je houden kan.(en wat kost zo'n paspoort nouquote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
altijd slim je paspoort achterlaten! dat moet je dus echt never nooit niet doen!
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ach, tegenwoordig zijn die dingen zo high-tech met dat biometrische als ze hem al "kwijtraken" heb jij een auto die je houden kan.(en wat kost zo'n paspoort nou)
je snapt toch wat ik bedoel manquote:
gebruikelijk is dan geld... borg noemen ze dat!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
je snapt toch wat ik bedoel manje kan iets afgeven daaro ipv je creditcard als je die nie hebt.
Ehm..dat is juist heel normaal. Gek misschien maar dat is ook de BEDOELING van autoverhuurquote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
vaak ook nog iets extra's hoor, je kan moeilijk 1000 euro borg geven en dan er met de auto vandoor gaan ?:')
Valt echt reuze mee hoor. Soms is het zelfs goedkoper omdat ze deals hebben met verhuurbedrijven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Tja een reisbureau zie ik niet zo zitten, je betaalt dan al snel een hoop extra.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
Ja, gewoon je schoonmoeder als borg achterlaten voor 14 dagen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
vaak ook nog iets extra's hoor
Heel slim, vooral in Spanje! Dan weten ze tenminste niet wie je bent als ze je aanhouden wegens autodiefstal, misschien kan je op die manier nog een paar extra daagjes in Spanje blijven, joepie.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ach, tegenwoordig zijn die dingen zo high-tech met dat biometrische als ze hem al "kwijtraken" heb jij een auto die je houden kan.(en wat kost zo'n paspoort nou)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |