abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49102667

Het nieuwe logo

1 Thomas Sorensen Goalkeeper
2 Mark Delaney Defender
3 Jlloyd Samuel Defender
4 Olof Mellberg Defender
5 Martin Laursen Defender
6 Gareth Barry Midfielder
8 Gavin McCann Midfielder
9 Juan Pablo Angel Striker
10 John Carew Striker
11 Stiliyan Petrov Midfielder
12 Steven Davis Midfielder
13 Stuart Taylor Goalkeeper
15 Gabriel Agbonlahor Striker
16 Wilfred Bouma Defender
17 Ashley Young Striker
18 Aaron Hughes Defender
19 Liam Ridgewell Defender
20 Chris Sutton Striker
21 Gary Cahill Defender
22 Luke Moore Striker
22 Sam Williams Striker
23 Patrik Berger Midfielder
24 Phillip Bardsley
(on loan from Man U ) Defender
26 Craig Gardner Midfielder
27 Isaiah Osbourne Defender
28 Shaun Maloney Midfielder
29 Stephen O'Halloran Defender

Internationaal
  • European Cup 1982
  • European Super Cup 1982-1983
  • InterToto Cup Winners 2001

Nationaal
  • First Division Champions: 1893-94, 1895-96, 1896-97, 1898-99, 1899-1900, 1909-10, 1980-81
  • Second Division Champions: 1937-38, 1959-60
  • Third Division Champions: 1971-72
  • FA Cup Winners: 1887, 1895, 1897, 1905, 1913, 1920, 1957
  • League Cup Winners: 1961, 1975, 1977, 1994, 1996

Links

Aston Villa FC site
    Aston Villa Blog
  • Geniet, maar drink met je mate!
      maandag 7 mei 2007 @ 16:40:47 #2
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_49105725
    Mooie club met veel traditie maar jammergenoeg de laatste jaren teveel in de marge gespeeld.

edit: Angel speelt niet meer bij Villa. Zit nu in NY te ballen met de Reus.
    En Vincent zag het koren
    En Einstein het getal
    En Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
      maandag 7 mei 2007 @ 16:43:11 #4
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
      maandag 7 mei 2007 @ 16:43:44 #5
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_49105804
    Hoelang wachten ze al op die "Bright future", al een jaar of 20?
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_49105868
    Ik zie geen logo
      maandag 7 mei 2007 @ 16:45:03 #7
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_49105874
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
    Hoelang wachten ze al op die "Bright future", al een jaar of 20?
    Be prepared!
      maandag 7 mei 2007 @ 16:45:58 #8
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_49105923
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Be prepared!
    Ik wacht vol spanning af
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      maandag 7 mei 2007 @ 16:46:16 #9
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_49106112

Op zich niet heel lelijk, maar het oude was mooier.
    pi_49106680
    Ben fan geweldig shirt ook!

Dat nieuwe logo heeft dat klassieke, al vind ik de oude mooier Ze hebben volgend seizoen ook Nike als shirtsponsor.

Blijkbaar heeft Martin O' Neil flink wat te spenderen deze zomer! Aston Villa wil zich serieus gaan meten met de strijd om CL voetbal!
      maandag 7 mei 2007 @ 17:20:02 #12
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_49107444
    Leuke club zeker geen hekel aan. Wie was de trainer ook alweer voor O'Neill?
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_49108244
    Die andere fecking Oirish, David O'Leary
      maandag 7 mei 2007 @ 17:58:39 #14
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_49108960
    Ik heb altijd wel sympathie gehad voor Villa. Mooie naam, schitterend stadion, mooi tenue...
    Het nieuwe logo is wel lelijk trouwens
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    pi_49109101
    Zo bright is die future niet.
    pi_49109224
    Ja, ik vind het erg jammer dat de strepen en de naam Aston Villa er niet meer in te zien zijn. Maar het nieuwe logo heeft wel... iets.
    pi_49110579
    Proud History, Bright future was de slogan op de sjaaltjes die alle supporters afgelopen weekend kregen. Met de nieuwe eigenaar Randy Lerner wordt er namelijk het een en ander verwacht!
    Deze zomer zal er flink wat geld vrij komen om investeringen te doen.

Ook is gisteren het nieuwe trainingscomplex geopend, het Bodymoor Heath Training Ground.

En Proud History spreekt voor zich, oa de engelse club die de meeste engelse internationals heeft afgeleverd, samen met everton het langst op het hoogste niveau.

We willen een herhaling van 1982, europa cup 1 finale in rotterdam, 1-0 winnen van Bayern Munchen. Dus eerst maar een plaatsen voor Uefa cup..
    Geniet, maar drink met je mate!
    pi_49110908
    Leuke club, maar een hoogvlieger zal het ook de komende jaren niet zijn.
    That's all folks!
    pi_49111217
    Wacht maar af volgend seizoen
      maandag 7 mei 2007 @ 19:12:48 #20
    57068 Bomenverzameling
    Can come an end
    pi_49111824
    Ik vind het maar een grijze club. Natuurlijk een mooie historie, maar dat was vroeger.
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_49112195
    Er zijn maar weinig clubs in engeland die constant top zijn. Liverpool, Man utd. Chelsea en arsenal de laatste jaren, (arsenal al wat langer, maar ook pas een hoogvlieger sinds bergkamp periode).
    Er is de laatste jaren weinig in spelers geinvesteerd door de oude voorzitter Doug Ellis, rijke gierige man. En als je duurste speler, Angel, dan ook nog eens max 10 x per jaar scoort is het als snel k*t.
    We zullen zien wat de komende transferperiode gaat brengen.
    pi_49114302
    Sterretje in logo is wegens EC1. Vind het maar een clubje van niets.
      maandag 7 mei 2007 @ 23:11:40 #23
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_49124029
    Villa
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_49124287
    En de aanhangers/fans/hoolies/symphatisanten stromen mondjesmaat binnen
      dinsdag 8 mei 2007 @ 09:33:11 #25
    96720 stevengerrard
    stevengerrard
    pi_49132397
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 17:03 schreef Smeich het volgende:
    Ben fan geweldig shirt ook!

Dat nieuwe logo heeft dat klassieke, al vind ik de oude mooier Ze hebben volgend seizoen ook Nike als shirtsponsor.

Blijkbaar heeft Martin O' Neil flink wat te spenderen deze zomer! Aston Villa wil zich serieus gaan meten met de strijd om CL voetbal!
    Meeloop supporter

Mmm meedoen met de plaatsen om uefa cup voetbal komt eerder in de richting
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 09:43:00 #26
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_49132706
    Ik ben Villa-fan sinds ik ooit Dean Saunders een pracht-goal zag scoren op de BBC vroeger, in dat fantastische shirt. (Claret & Blue <3)

Jammer dat meneer Ellis het al die jaren zo verkloot heeft, en ik hoop ook eigenlijk al jaren op een continentale manager, jammer dat ze maar blijven vasthouden aan Britse managers, en dus aan een Britse speelstijl, want echt ver heeft ze dat de laatste tijd niet gebracht.

Maar goed, we zullen zien waar Martin mee aankomt deze zomer.
    pi_49132848
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Meeloop supporter
    Van Villa?
      dinsdag 8 mei 2007 @ 10:06:42 #28
    96720 stevengerrard
    stevengerrard
    pi_49133300
    ja want elk jaar heb je een andere ploeg waar je ineens "fan" van bent. Was het voor Januari nog Reading, nu is het ineens Villa omdat Agbonlahor en Young goed spelen
    You'll never walk alone.
    pi_49134746
    Ow nee hoor, krijgen we dit weer... Als ze nou flinke prijzen zouden pakken zou ik jouw beredenering goed begrijpen, maar ik ben sowiezo geen fan van al die grote clubs die prijs na prijs pakt (zoals jouw Liverpool). Ik vind Villa en West Ham (geweldig toen Di Canio daar ging ballen) al jaaaaaaaren ('decennia') mooie leuke clubs, vooral door die prachtige tenues. En hoe kan ik voor Villa zijn door Young als die pas sinds januari in Villa Park te bewonderen is? Hij speelt niet eens naar behoren dus dat slaat nergens op... al had ik wel verwacht dat met Carew ze meer punten zouden pakken en zelfs een top 6 plaats zouden kunnen bereiken, maar dat was dus wishful thinking. Reading vind ik een leuk clubje ja en als jij wilt beweren dat ik Reading alleen voor januari leuk vond zit je mooi mis. Sowiezo vind ik het leuk om die net gepromoveerde clubjes het goed te zien doen dus dat is wat anders en ja, ik hoop ook dat Reading het goed blijft doen, .. is dat erg om sympathie te hebben voor meerdere clubs in één competitie? Zo heb ik ook sympathie voor de Spurs en Pompey en ik vond Leeds ook geweldig. Ja, ik heb itt Spanje en Italie (al vind ik Parma en Albinoleffe in Serie B ook leuk) in Engeland niet één club waar ik fan van ben, maar meerdere. Ik weet nog dat iemand reageerde op mijn clubs en zei dat ik fan ben van clubs met een financiele teringbende. Dus ga asjbl ook niet dit topic verzieken door dat soort loze opmerkingen te plaatsen maar bewaar dat maar voor die achterlijke gloryhunters die jouw cluppie gaan toejuichen als ze de 6e CL binnen gaan halen. Dat jij meer verstand hebt van de EPL ok, maar ga nou niet tegen mij zeggen van welke clubs ik fan ben of niet.. pfffff veels te veel tekst gebruikt voor dit stomme gedoe.
      dinsdag 8 mei 2007 @ 10:59:47 #30
    96720 stevengerrard
    stevengerrard
    pi_49135095
    HAP HAP HAP
    You'll never walk alone.
    pi_49135290
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
    Leuke club, maar een hoogvlieger zal het ook de komende jaren niet zijn.
    Deze woorden mag Vaduz volgend seizoen al opeten
    pi_49143766
    Richard FitzGerald has told Villa fans to expect 'top class'signings this summer as Martin O'Neill prepares for his second season at the helm.

Dat zijn nog eens flinke uitspraken!

bron: http://www.avfc.co.uk
    pi_49156101
    Ze hebben toen enkele seizoenen gehad, toen o.a. Yorke er nog speelde, dat ze tot de winterstop goed meedraaiden. Dan stonden ze zelfs bovenin en steevast was het dan na de winterstop niks meer.

Kan me nog herinneren dat ze daar in een Engels voetbalblad bij een soort "glazen bol" artikel voor het nieuwe seizoen altijd grappen over maakten.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_49605422
    Ben benieuwd wat de aankopen van villa worden komende zomer.
    Volgens vele berichten hebben ze veel geld te besteden.
    Het zullen wel weer een blik celtic spelers worden vanwege martin o'neill
    pi_49605546
    quote:
    Op dinsdag 8 mei 2007 11:05 schreef Smeich het volgende:

[..]

Deze woorden mag Vaduz volgend seizoen al opeten
    Doe ik dan rond vijf december in chocoladeletters. Maar dan doe ik niet aan dubbele letters.
    That's all folks!
      maandag 21 mei 2007 @ 14:39:11 #36
    96720 stevengerrard
    stevengerrard
    pi_49607381
    ik zeg dat Smeich dan voor de letters moet zorgen!
    You'll never walk alone.
    pi_51098992
    Sneak Preview nieuw shirt

Nu nog een aantal nieuwe spelers en we kunnen er weer tegenaan!
      maandag 30 juli 2007 @ 22:29:04 #38
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_51973593
    Columbus Crew - Aston Villa 1-3 (28/07/07)

Ashley Young en Gareth Barry scoorden in de eerste 11 speelminuten om meteen de winst veilig te stellen. The Crew kon milderen, maar shit-hot Luke Moore diepte de score opnieuw uit.

Op een Ashley Young schot in de 8e minuut had thuisdoelman Will Hesmer geen verhaal en even later kon het scorebord al een twee aanwijzen, maar deze keer kon Hesmer de kans van Agbonlahor wel weren.

Maar dit was slechts uitstel, want in de 11e minuut hadden the Villans twee lengtes voorsprong: Carew legde af op Barry, die van dichtbij deze kans niet onbenut liet.

Op het einde van de 2e helft kwam Columbus beter opzetten. Nadat Garey milderde, kreeg diezelfde zelfs nog de kans op de gelijkmaker, maar verzuimde.

Het was de ingevallen Luke Moore die het laatste woord zou krijgen. Met zijn 4e doelpunt in 2 wedstrijden legde hij in blessuretijd de 1-3 eindstand vast.

Opstelling: Taylor, Cahill, Barry (45' Gardner), Bouma (45' O'Halloran), Young (45' Berger), Reo-Coker (45' Petrov), Laursen (45' Ridgewell), Maloney (57' Harewood), Agbonlahor (72' Osbourne), Mellberg, Carew (45' Moore)

FC Toronto - Aston Villa 2-4 (25/07/07)

Luke Moore scoorde een hattrick en hielp Villa aan een 4-2 zege tegen Toronto in deze eerste voorbereidingswedstrijd. John Carew maakte het doelpuntenaantaal vol en Nigel Reo-Coker vierde zijn eerste optreden in een Villa-shirt.

Het enige minpunt was de blessure van Thomas Sörensen die na 35' het veld moest verlaten met een hamstringsblessure.

“Ik was zeer tevreden. We begonnen zeer goed aan de wedstrijd en konden snel enkele goals uitlopen” vertelde Martin O'Neill na de wedstrijd.

“We kwamen wel goed weg na enkele dubieuze beslissingen van de ref maar al bij al hadden we de eerste helft toch goed onder controle.”

“Luke Moore scoorde 2x in deze eerste helft en vooral zijn eerste doelpunt mocht er zijn.”

Moore scoorde zijn eerste na een mooie doorsteekpass van Ashley Young en zijn tweede kwam er na een schot van Marlon Harewood die werd afgeblokt door de keeper maar Luke was goed gevolgd en kon scoren in de rebound.

De eerste 20' van de 2e helft waren minder goed. Na een paar veranderingen bij de rust verloor Villa de controle over het middenveld en kwam Toronto terug tot 2-2.

Na 70' vond O'Neill het tijd om Reo-Coker en John Carew in te brengen. Villa kon het evenwicht terug herstellen en nam terug de bovenhand.

Carew scoorde de 3-2 na een hoekschop van Agbonlahor en Moore scoorde enkele minuten later nog de 4-2 na een intikker.

Opstelling: Sörensen (35' Taylor), Gardner, O'Halloran (67' Laursen), Mellberg (45' Ridgewell), Cahill (67' Reo-Coker), Barry (45' Berger), Stieber (67' Agbonlahor), Moore, Harewood (70' Carew), Young, Petrov (45' Bouma).
    pi_51973971
    Luke Moore is het mannetje Jammer genoeg Sörensen dus voor een maand eruit...
    verder ben ik benieuwd welke aankopen er gaan volgen (na R.Coker en Harewood....).. zoveel talk over genoeg funds beschikbaar maar no one doing the walk... lijkt alsof O' Neil niet zo goed/actief is op de transfermarkt. Bosingwa van FC Porto en Justin Hoyte worden trouwens wel genoemd. Zoals het staat gaan er verdedigers weg maar geen vervangers.. alhoewel
    quote:
    ASTON VILLA SIGN TAR HEEL DEFENDER
    Rich Fidler for Yanks Abroad Sunday, July 29, 2007
    University of North Carolina sophomore defender Eric Lichaj has left school and signed with English Premier League participants Aston Villa.

The 6' 0" standout defender from Downers Grove, Illinois, has joined the West Midlands club following impressive stints with the United States U17 and U20 international teams.

"Eric has indeed joined Aston Villa," Villa press officer Claire Huggins confirmed to YA. "He's signed a professional contract, but will initially train with the Academy squad."

Lichaj, currently out of action with a broken foot, becomes Aston Villa's first American signing since the club was bought by Cleveland Browns owner Randy Lerner.

"He signed a two year deal with options," Lichaj's agent Steve Kelly told YA. "He will initially be playing with reserves, but his goal is to some day play for the first team.

"Remember, he is only 18 years old."

"He was injured before he signed, but they saw his talent before that. He won't be playing until at least September."
    quote:
    Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Doe ik dan rond vijf december in chocoladeletters. Maar dan doe ik niet aan dubbele letters.
    hopefully!

[ Bericht 1% gewijzigd door Smeich op 30-07-2007 22:45:38 ]
      maandag 30 juli 2007 @ 22:43:51 #40
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_51974086
    Swansea zou Moore of Aloisi willen als vervanger voor Trundle. Keep on dreamin' I'd say.

Tommy gekwetst inderdaad, misschien het sein om een inspanning te doen en Craig Gordon te halen?

Rechts back moet er zeker bij. Met een Hoyte zou ik ook al zeer tevreden zijn, compleet in de lijn van de club policy: jong en Engels U21.

Trouwens wat ik onlangs tegengekomen ben: "the next big thing" van enkele seizoenen terug - Shane Paul - gaat naar Halesowen Town....
    pi_51974390
    Craig Gordon??

Uit de OP kunnen de volgende namen al geschrapt worden:
    Angel (New York Red Bulls)
    Samuel (Bolton)
    McCann (Bolton) ....
    Davis (Fulham)
    Hughes (Fulham)
    Sutton

In tot nu toe alleen Reo-Coker en Harewood....
    Dus... wie weet komt Sneijder alsnog!

Sorensen
    (Hoyte)??? - Laursen - Mellberg - Bouma
    Petrov/Reo-Coker? - Gardner - Barry
    Agbonlahor - Young
    Carew

Met nog leuke spelers als Berger, Cahill en Maloney op de bank, Luke Moore als geweldige invaller. Ridgewell schijnt trouwens te vertrekken naar Birmingham City of all places!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Smeich op 30-07-2007 23:05:33 ]
      maandag 30 juli 2007 @ 23:23:30 #42
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_51975283
    Tuurlijk. Gordon is veruit de meest getalenteerde goalie die op de transfermarkt is. Boruc is nu ook gekwetst, dus schrap die maar. En Carson is veel te duur om te halen en nog niet betrouwbaar genoeg.

Waarom een teleurgesteld gezichtje naast McCann? Hij speelde wel de 100% naar zijn capaciteiten toe, maar was een liabilty op het veld. Met Reo Koka hebben we tenminste een volwaardige verdedigende middenvelder en zal Petrov er uiteindelijk mooi van profiteren. Gardner zie ik trouwens geen vaste starter zijn: Petrov - Reo Koka - Barry zal wel het geliefkoosde middenveld zijn bij een 4 3 3. Zeker als je rekening houdt dat Petrov ook vorig seizoen telkens bleef staan tvv Davis, zelfs al presteerde hij niet.

Davis daarintegen is wel een big loss. Kreeg nooit echt zijn kans vorig jaar, werd telkens uit positie gespeeld. Soit, hij zou ook dit jaar geen basisplaats opeisen en puur voor Stevie is het beter dat hij vertrekt naar waar hij zijn stempel op het middenveld kan zetten. Hij verdient te spelen en Fulham is zijn ideale stepping stone.

Ridge tja. Er zijn geruchten van zowel Small Heath als de Wolves. Hij zit op zijn limiet. Stevige verdediger, meer niet. Als we een Curtis Davies als vervanger kunnen halen, mag hij rap weg. Maar enkel voor beter, anders blijven zou ik zeggen.
    pi_51984613
    quote:
    Op maandag 30 juli 2007 22:53 schreef Smeich het volgende:
    (Hoyte)??? - Laursen - Mellberg - Bouma
    Petrov/Reo-Coker? - Gardner - Barry
    Agbonlahor - Young
    Carew

Met nog leuke spelers als Berger, Cahill en Maloney op de bank, Luke Moore als geweldige invaller. Ridgewell schijnt trouwens te vertrekken naar Birmingham City of all places!!
    Luke moore is wel het mannetje maar toch niet goed genoeg voor een basisplaats??
    You'll never walk alone.
    pi_51989854
    Tot nu toe heeft Villa 4-4-2 gespeeld in de wedstrijden tot dusver dus wie weet...kunt er aardig wat mee doen voor wat nu ter beschikking is.
    Taylor
    Mellberg - Cahill - Laursen - Bouma
    Young - NRC - Barry - Petrov
    Agbonlahor - Carew

En idd.. Moore beginnende op de bank aangezien ik toch denk dat Agbonlahor zal starten, wel jammer want ik vind Moore echt tof zoals jij al wist . Gardner vind ik wel een leuk spelertje voor de keren dat hij speelde, harde werker ook en mag mij wel meer laten zien. McCann ja, was een goede back up en ik zie nog steeds geen versterking komen dus om hem weg te doen.. jammer maar wel goed om er nog wat geld voor gevangen te hebben (2 miljoen?). Grootste probleem is dus de verdediging.. Laursen kan het nooit lang volhouden denk ik en Cahill zou zijn logische vervanger zijn al moet er dus naast een rechtsback dus gewoon nog 1 extra centrale verdediger bij.Craig Gordon zegt mij helemaal niets.. maar heb net even info opgezocht en blijkt inderdaad een gewild keepertje te zijn

Wellicht is dit de opstelling voor de pot tegen Liverpool... voor wat er tot nu toe staat ware het niet dat Sorensen dus gekwetst is en er dus nog geen extra verdedigers bij zijn gekocht!!
    Taylor
    Agbonlahor - Petrov - Reo-Coker - Barry - Young
    Carew
    pi_52000446
    quote:
    Op dinsdag 31 juli 2007 14:49 schreef Smeich het volgende:

Wellicht is dit de opstelling voor de pot tegen Liverpool... voor wat er tot nu toe staat ware het niet dat Sorensen dus gekwetst is en er dus nog geen extra verdedigers bij zijn gekocht!!
    Taylor
    Agbonlahor - Petrov - Reo-Coker - Barry - Young
    Carew
    hmm daar tegenover

Torres
    Voronin
    Kewell Alonso Gerrard Pennant
    Riise Agger Carragher Finnan
    Reina

mmm ik vul alvast een tweetje in
    You'll never walk alone.
      dinsdag 31 juli 2007 @ 23:05:52 #46
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52004208
    In de thuiswedstrijd vorig seizoen was het "grote" Liverpool anders ook maar allesbehalve impressionant. Hebben we evenveel kans als tegen een Tottenham.
    pi_52004371
    Ik denk eerlijk gezegd dat als er geen echte versterkingen bij komen, het gewoon weer een seizoen grijze middenmoot wordt.
      dinsdag 31 juli 2007 @ 23:31:54 #48
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52005149
    Als men de sterkste spelers fit kunnen houden, spelen we mee voor Europees. De vormpei/spelstijl van de oefenwedstrijden waren in de lijn van het einde van vorig seizoen, wat impressionant was.

Maar.... En da's het punt waar ik bang voor ben. Blessures van Barry, Young en andere Mellbergs zullen wel eens héél zwaar kunnen doorwegen als er geen versterking bijkomt. Zagen we vorig seizoen ook al, enkele pionnen weg en de resultaten waren er ook naar.

Nu wil O'Neill dit vermijden door een betere kern te maken, maar we zijn verminderd in nummers en er zijn allesbehalve waardige wisselspelers in de kern bijgekomen. Op Harewood na, die een versterking in de breedte is - op een positie waar voor mij het minst nodig was.

Er moet gewoon nog 2 RB's komen, 1 GK en 1 winger bijkomen willen we "zekerder" zijn dat we meedingen voor Europa.
    pi_52006730
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 16:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Die leeuw lijkt wel te staan hakkûh Geef mij het oude logo maar.
    pi_52006783
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Die leeuw lijkt wel te staan hakkûh Geef mij het oude logo maar.
    SMS Jumpstyle Leeuw AAN naar 333
    pi_52007059
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 00:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

SMS Jumpstyle Leeuw AAN naar 333
    Hij kijkt ook zo boos, net zoals die gasten die dat doen om serieus genomen te worden
    pi_52009368
    quote:
    Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef Sebbie het volgende:
    In de thuiswedstrijd vorig seizoen was het "grote" Liverpool anders ook maar allesbehalve impressionant. Hebben we evenveel kans als tegen een Tottenham.
    Ze hoeven ook niet impressionant te zijn, als er maar gewoon gewonnen word.
    You'll never walk alone.
    pi_52009715
    quote:
    Op dinsdag 31 juli 2007 21:16 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

hmm daar tegenover

Torres
    Voronin
    Kewell Alonso Gerrard Pennant
    Riise Agger Carragher Finnan
    Reina

mmm ik vul alvast een tweetje in
    ach, die Torres kan toch niet scoren joh
      woensdag 1 augustus 2007 @ 10:56:44 #54
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52012206
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 07:45 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Ze hoeven ook niet impressionant te zijn, als er maar gewoon gewonnen word.
    Wel hopelijk voor u, anders zou het al weer rap gedaan kunnen zijn met de titelambities als je jullie programma bekijkt.
      woensdag 1 augustus 2007 @ 11:01:36 #55
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52012365
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 00:43 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Hij kijkt ook zo boos, net zoals die gasten die dat doen om serieus genomen te worden
    Is de KVO'er hier ook al verloren gelopen? ^^
    pi_52012453
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 11:01 schreef Sebbie het volgende:

[..]

Is de KVO'er hier ook al verloren gelopen? ^^
    pi_52016007
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef Sebbie het volgende:

[..]

Wel hopelijk voor u, anders zou het al weer rap gedaan kunnen zijn met de titelambities als je jullie programma bekijkt.
    1e 3 mnd

11-aug-2007 17:15 18:15 Aston villa Barclay Premier League uit -
    15-aug-2007 20:45 Champions League voorronde -
    18-aug-2007 16:00 17:00 Chelsea Barclay Premier League thuis -
    25-aug-2007 12:45 13:45 Sunderland Barclay Premier League uit -
    01-sep-2007 15:00 16:00 Derby County Barclay Premier League thuis -
    15-sep-2007 12:45 13:45 Portsmouth Barclay Premier League uit -
    22-sep-2007 15:00 16:00 Birmingham Barclay Premier League thuis -
    29-sep-2007 15:00 16:00 Wigan athletic Barclay Premier League uit -
    07-okt-2007 15:00 16:00 Tottenham Hotspur Barclay Premier League thuis -
    20-okt-2007 12:45 13:45 Everton Barclay Premier League uit -
    28-okt-2007 16:00 17:00 Arsenal Barclay Premier League thuis -

Zo moeilijk is het ook weer niet hoor
    03-nov-2007 17:15 18:15 Blackburn Rovers Barclay Premier League uit -
    You'll never walk alone.
      woensdag 1 augustus 2007 @ 16:23:03 #58
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52020694
    West Ham verplaatst dus.

Sunderland en Pompey away vind ik ook maar verradelijke wedstrijden.

[ Bericht 57% gewijzigd door Sebbie op 01-08-2007 18:07:03 ]
    pi_52036188
    Porstmouth uit is zeker lastig en heeft LFC het altijd moeilijk, maar goed elke ploeg heeft het daar lastig. De grote namen krijgen we eerst thuis en die moeten gewoon gewonnen worden

WH is verplaatst vanwege CL voorronde
    You'll never walk alone.
      donderdag 2 augustus 2007 @ 13:23:00 #60
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52043558
    Ridge dan toch wss naar de Knuckledraggers... Ahja, 2m+ krijgen voor een speler die niet goed genoeg is voor ons, maakt het beter.
    pi_52136582
    Nog drie weken tot de transfer deadline en een week te gaan voor de eerste pot tegen Pool en nog geen nieuwe aankopen bevestigd met toch zoveel geld in de kas... wel mooi resultaat neergezet afgelopen zaterdag al zegt dat niet zoveel daar Inter nog niet zo ver is in de voorbereiding en Inter starte de eerste 20 minuten met een 3man verdediging.

Aston Villa 3-0 Inter Milan
    Barry 14', 68' (pen)
    Laursen 48'

Aston Villa: Taylor; Cahill (Gardner 46), Mellberg (Berger 71), Laursen (Osbourne 80), Bouma; Young (Maloney 72), Barry, Reo-Cocker, Moore; Petrov, Agbonlahor (Harewood 71)

Toch zie ik een mooi resultaat tegemoet tegen het traag ogende Liverpool of een 0-0.
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:09:31 #62
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52162272
    Met die ploeg kunnen we het wel enkele weken goed doen, tot er enkele geblesseerd raken.

Gevecht met 3 voor Gordon: Sunderland, Villa, Citeh. Kostprijs £ 9m
    Voor Davies moet £ 8m op tafel komen volgens WBA.
      woensdag 8 augustus 2007 @ 11:42:39 #63
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52192776
    Gordon naar de Mackems dus.

Gisteren werd er 1-1 gespeeld op Walsall met een veredeld B-elftal.
    pi_52227198
    Jullie huren een goede keeper die Sorensen uit de basis gaat houden!
    You'll never walk alone.
      donderdag 9 augustus 2007 @ 14:01:49 #65
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_52227268
    Voor een belachelijk bedrag.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:11:11 #66
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52244758
    quote:
    Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef DutchGooner het volgende:
    Voor een belachelijk bedrag.
    Feit.

Maar ah, het is ik niet die betaald.
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:59:27 #67
    159765 Sebbie
    Belgian Villain
    pi_52474605
    - Swansea in de League Cup
    - Delaney stopt definitief met voetballen, jammer.
    pi_52952522
    Nou de aankopen zijn inmiddels gedaan!

Marlon Harewood
    Zat Knight
    Nigel Reo-Coker
    Scott Carson
    Curtis Davies
    Moustapha Salifou

Samen met de gebleven spelers moeten zij Villa naar een Europese plek loodsen. Gaat dat lukken dat is de vraag?

De eerste noemenswaardige overwinning is geboekt. Chelsea is met 2-0 aan de kant gezet. Op naar de volgende drie punten!

VILLA
    pi_53880088
    De squad list maar eens vernieuwen!

1 Thomas Sorensen GK
    3 Wilfred Bouma Def
    4 Olof Mellberg Def
    5 Martin Laursen Def
    6 Gareth Barry Mid
    7 Ashley Young Str
    8 Luke Moore Str
    9 Marlon Harewood Str
    10 John Carew Str
    11 Gabriel Agbonlahor Str
    13 Stuart Taylor GK
    15 Curtis Davies Def
    16 Zat Knight Def
    19 Stiliyan Petrov Mid
    20 Nigel Reo-Coker Mid
    21 Gary Cahill Def (on loan to Sheff U)
    22 Scott Carson GK
    23 Patrik Berger Mid
    26 Craig Gardner Mid
    27 Isaiah Osbourne Def
    28 Shaun Maloney Mid
    29 Stephen O'halloran Def

20 oktober Man U, come on Villa!!
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:10:59 #70
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_53886799
    Villian meldt zich!
      zondag 21 december 2008 @ 20:12:18 #71
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64219149
    Even een kick voor deze club, wat zijn ze aan een geniaal seizoen bezig zeg.

Goede mix van jeugd en oudere spelers. Met een wondercoach in Martin O'Neill. Ook Friedel is een topaankoop
    pi_64248422
    En ze denken ook nog eens aan de toekomst.

Aston Villa wil speler van Excelsior A1
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 22 december 2008 @ 16:26:44 #73
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_64248607
    Er loopt écht een hoop kwaliteit rond inderdaad. Het gaat de goede kant op!
    pi_64249000
    En ook nog eens met het merendeel Britse spelers, een verademing vergeleken met de meeste EPL teams.
    pi_64258788
    Zitten een aantal van de meest begeerde spelers van de Premier League, met name Young en Agbonlahor.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_64449235
    Villa

Dit seizoen zowat alle wedstrijden gezien en ben steeds benieuwd naar de volgende
    Ze hebben een leuk team ( veel Engelsen ) en spelen leuke wedstrijden.

Ik hoop dat ze die 4de plek kunnen vasthouden !
      maandag 29 december 2008 @ 01:08:30 #77
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_64452382
    Aston Villa.

Prachtteam met prachtige spelers (Carew. ) en natuurlijk weinig nationaliteiten. Ijzersterk beleid en er wordt heel puik gevoetbald. Wekelijks genieten.
    pi_64452568
    Erg goed team.. Ik vind Ashley Young toch wel 1 van de revelaties van de eerste seizoenshelft in de Premier League.
    The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
    pi_64452832
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 01:16 schreef Twerk het volgende:
    Erg goed team.. Ik vind Ashley Young toch wel 1 van de revelaties van de eerste seizoenshelft in de Premier League.
    Die was vorig jaar ook al geweldig. Tweede in het assist klassement achter Fabregas en ook nog een behoorlijk aantal doelpunten gemaakt.

Had hem het jaar daarvoor ook bij Watford al wel eens gezien maar maakte daar nou niet echt heel veel indruk. Zat trouwens op school met Lewis Hamilton.
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
    pi_64461012
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 01:16 schreef Twerk het volgende:
    Idd het is te hopen dat hij niet vertrekt !
    pi_64461065
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Idd het is te hopen dat hij niet vertrekt !
    Denk dat ie niet te houden is.
    pi_64461146
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Misschien voor een half jaartje.
    pi_64461232
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Madrid schijnt hem te willen halen. En anders komt de top 4 aan het eind van het seizoen vast wel, hij is immers al beter dan wat ze bij Man Utd, Chelsea, Arsenal en Liverpool voor die positie hebben.
    pi_64467752
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 12:46 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Madrid schijnt hem te willen halen. En anders komt de top 4 aan het eind van het seizoen vast wel, hij is immers al beter dan wat ze bij Man Utd, Chelsea, Arsenal en Liverpool voor die positie hebben.
    Madrid zou 38 miljoen willen bieden
    Voor zo'n bedrag zou ik hem wel laten gaan, want dan heb je geld om 3 goede spelers ervoor in de plaats te halen.
      vrijdag 15 mei 2009 @ 17:25:37 #85
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_69062621
    quote:
    Villa's Laursen forced to retire

Aston Villa captain Martin Laursen has announced his retirement after conceding defeat in his battle against persistent knee problems.

The 31-year-old former Denmark international suffered his latest injury against West Ham in December and has since made only one appearance.

"Five months ago I was flying, I was on top of my game," said Laursen, who made an unsuccessful return in March.

"But I can't recover from my injury - so I've got to retire. "

Laursen, who made 91 appearances and scored 11 goals for Villa, admitted his decision was taken to help safeguard his long-term health.
    He said: "I've spent a while making up my mind, thinking about things. Deciding whether I wanted to go ahead with an operation and see if I could come back or whether I should retire.

"It would have been a big and difficult operation. At this point, I think it's better for my health and future life to say 'that's it'."

Manager Martin O'Neill praised the leadership qualities that persuaded him to make Laursen skipper at the beginning of this campaign.

"We've missed his defensive qualities, we've missed his goals at the other end, but mainly we've missed his influence in the team," he told BBC Radio Five Live.

"Over the last couple of seasons the influence he has exerted has really been terrific."

It had been hoped that as Laursen's most recent injury was to his right knee, which has been problem-free through his career, he would recover to play again this season.
    Despite signing from the Italian club in 2004, the majority of his appearances came in the last two seasons as he seemed to overcome the complaints that blighted the start of his Villa Park career.

He was an ever-present in the Villa line-up last term, winning the fans' player-of-the-season award, and in his absence they have slumped from third to a distant fifth in the top flight this season.

O'Neill's own playing days were ended by a similar injury and he has sympathy for the difficult decision Laursen faced.

"It's soul-searching, it's heart-wrenching. Even when you reach the ripe old age of 30, 31 you still always think you are going to play. In your mind you are still 19, but then suddenly it is all taken away from you," he said.

"It is hard to come to terms with, certainly immediately. It took me about eight years."
    Redelijk schokkend maakte een prima seizoen door tot zijn blessure
    pi_70282698
    Ik ben toch wel erg benieuwd wat ze met het geld gaan doen, dat ze voor Barry hebben gekregen en wat ze wellicht nog voor Young gaan krijgen. Zijn toch wel aderlatingen voor O'Neill.
    pi_70282970
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Ik ben toch wel erg benieuwd wat ze met het geld gaan doen, dat ze voor Barry hebben gekregen en wat ze wellicht nog voor Young gaan krijgen. Zijn toch wel aderlatingen voor O'Neill.
    Ik moet nog maar zien of Young weggaat. Niet zo lang geleden verlengt en het is een jonge Engelse speler, dus hij zal echt de hoofdprijs moeten kosten. Mocht hij wel weggaan dan komt er veel geld beschikbaar voor O'Neill, maar hij is dan inderdaad wel die twee kwijt die wat extra's hebben. Van de andere kant wordt de selectie dan misschien wat breder, wat ook hard nodig is.
    pi_71557301
    Villa heeft gisteravond een prachtige prijs gewonnen!!

De Peace Cup:

Na penalties gewonnen van Juventus.

De deelnemers oa Juventus, Real Madrid, Sevilla, Besiktas, Porto, Olympique Lyon, en Aston Villa.

De 2 miljoen euro prijzengeld worden hopelijk toegevoegd aan het transferbudget.

Wie moet/gaat Villa kopen?
    pi_71557877
    Al is het niet dat Villa tegen alle teams heeft gespeeld he en de 1e pot verloren ging tegen Malaga Maar toch, mooi ja!!

Darren Bent, Veloso, Vd Vaart en Sneijder (don't see that one happening) worden genoemd en Distin / Upson/Beye voor de verdediging. En een nieuw opkomende topper bij Villa is Marc Albrighton.
      maandag 9 augustus 2010 @ 17:24:32 #90
    218617 YazooW
    bel de wouten!
    pi_85056726
    quote:
    Aston Villa can confirm that Martin O'Neill has resigned as manager of the football club with immediate effect.

Kevin MacDonald, reserve team manager, has assumed the role of caretaker manager and will prepare the team for the opening Barclays Premier League game of the season against West Ham on Saturday at Villa Park.

Paul Faulkner, chief executive of Aston Villa, said: "The club would like to thank Martin for the great work he has done at Aston Villa over the past four years. He has helped to establish the club in the upper echelons of the Premier League, has taken us to Wembley and we have also qualified for European competition for the past three seasons under his management. We wish him the best in the future."

Martin O'Neill said: "I have enjoyed my time at Aston Villa immensely. It's obviously a wrench to be leaving such a magnificent club. I would like to pay tribute to the Villa players, my coaching staff and the Villa supporters for all the support and encouragement they have given both the club and me personally during my time as manager. I wish them all the best for the future. I will obviously be assisting the club in the immediate short-term with regard to the handover of my duties."

No further comment will be made by either Aston Villa or Martin O'Neill until further notice.
    WTF...
    pi_85075287
    En terecht, hadden ze hem maar meer moeten steunen
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_104986466
    Prachtige club, jammer dat ze altijd in de marge meedraaien!
    Hier had uw advertentie kunnen staan!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')