quote:Ga ik vanavond 9 uur lang van genieten in de HMH..
Op zaterdag 02 februari 2002 20:26 schreef CrazyRay het volgende:
DJ TIESTO!
B00zyw00zy natuurlijk
quote:gister op awakenings in de now&wow,
Op zaterdag 02 februari 2002 20:40 schreef zodiaque het volgende:
Op het moment Richie Hawtin, Surgeon en Christian Varela.
Ferry Corsten, die gozer weet ook zeker wel hoe hij een goede set in elkaar moet zetten.
Trance - DJ Tiesto, AvB en Paul van Dyk
Techno - Jeff mils, Dave Clarke, Chris Liebing, Sven vath en DJ Rush
Progressive - James Holden, John Digweed en Sander kleinenberg
Hardhouse/Trance - DJ Scot Project, Kai Tracid, Tom Harding
Housey spul - mmh moeilijk..geen idee eigenlijk Pete Tong denk ik maar
Overall best DJ: Tiesto!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ken Ishii, Derrick May, Deep Dish en Nick Warren....
Zij overtreffen Tiesto echt bruut. Niet dat tiesto niet goed is, maar zij overtreffen hem gewoon in elk opzicht.
quote:d'r zit een schroefje bij je los als je Tiesto overall beter vind dan Jeff Mills, imho.
Op zaterdag 02 februari 2002 21:18 schreef Trance4Ever het volgende:
ff bewijzen dat ik geen meloper benTrance - DJ Tiesto, AvB en Paul van Dyk
Techno - Jeff mils, Dave Clarke, Chris Liebing, Sven vath en DJ Rush
Progressive - James Holden, John Digweed en Sander kleinenberg
Hardhouse/Trance - DJ Scot Project, Kai Tracid, Tom Harding
Housey spul - mmh moeilijk..geen idee eigenlijk Pete Tong denk ik maar
Overall best DJ: Tiesto!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Sterker nog: Alle dj's die hij bij techno heeft staan zijn
Op zondag 03 februari 2002 00:45 schreef zodiaque het volgende:[..]
d'r zit een schroefje bij je los als je Tiesto overall beter vind dan Jeff Mills, imho.
quote:Ik heb anders het gevoel dat Tiesto beter meerdere stijlen beheerst.
Op zondag 03 februari 2002 00:48 schreef Boondock_Saint het volgende:
Sterker nog: Alle dj's die hij bij techno heeft staan zijn
(technisch) beter dan Triesto
quote:Ben je hier aan de hand van ander mans smaak een eigen mening aan het vormen??
Op zaterdag 02 februari 2002 20:21 schreef DarkAngelNero het volgende:
Wie vind jij de beste DJ
je moet nu eens horen of DD..wohooooho niet normaal
quote:Die keren dat ik hem heb horen draaien vond ik niet zo bijzonder. Of hij nou trance of progressive draait.
Op zondag 03 februari 2002 00:50 schreef speknek het volgende:[..]
Ik heb anders het gevoel dat Tiesto beter meerdere stijlen beheerst.
Mijn eerste kennismaking met Scott Bond op de laatste TE was ook niet verkeerd trouwens.....VETTE set!
groeten
ook_gek
quote:ja precies! scotty rulz
Op zondag 03 februari 2002 01:32 schreef thecrook het volgende:
Tiësto, Judge Jules, Paul van Dijk en Marco VMijn eerste kennismaking met Scott Bond op de laatste TE was ook niet verkeerd trouwens.....VETTE set!
een goede maar ondergawaardeerde DJ
en verder is Tom Harding wel erg lekker
en DJ Melvin (utreg baby!) ook goed
DJ Patric resedent dj van de HMH in R'dam
Beste daar buiten = dj Johan Gielen.
en verder draaitechnisch zeg ik toch: sven vath
dave clarke
ken ishi
quote:Sorry dit doe ik niet vaak, maar RAAGH
Op zondag 03 februari 2002 13:05 schreef WL-Richard het volgende:DJ Patric resedent dj van de HMH in R'dam
quote:is Tiesto de enige die je in het echt hebt horen en zien draaien?
Op zondag 03 februari 2002 00:50 schreef speknek het volgende:[..]
Ik heb anders het gevoel dat Tiesto beter meerdere stijlen beheerst.
ik heb liever dat ze hun apparatuur beter beheersen
Jeff Mills beheerst 3 draaitafels en soms een drumcomputer _tegelijkertijd_, dat zie ik Tiesto toch echt niet doen
laat staan Richie Hawtin (3 decks, fx en 909 drumcomputer), Carl Cox (3 decks) en Dave Clarke (vinyl en samplebeheersing waar je U tegen zegt)
technisch grootmeesters in vergelijking met Tiesto, die nog niet eens in hun schaduw mag staan wat techniek betreft (en muziek, maar dat laatste is mijn eigen mening)
quote:ehrz als techno liefhebber moet ik wat crossfadertechnieken en scratchen toch bekennen dat Mixmaster Mike (van de Beastie Boys) toch echt nog een x 100x beter is.. zo niet de beste maarja da's turntablism he, een vak apart
Op zondag 03 februari 2002 15:13 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik vind dat techno dj's echt de beste zijn... daar komt het aan op techniek en snel handelen... een trance dj laat alleen de plaatjes in elkaar lopen verder niets... zie je tiesto al met z'n crossfader bezig zijn zoals bijv. dave clarke doet??? nee... techno dj's zijn gewoon de beste als het om de skills gaat... of het jouw stijl muziek is is natuurlijk wat anders, dus waarschijnlijk kies jij voor een andere dj omdat jij die muziek lekkerder vind maar dat zegt nog niet dat hij de beste is... imho zijn Sven Väth, Dave Clarke, Richie Hawtin, Cari Lekebush, DJ Rush, Jeff Mills en Johannes Heil de beste...
Trance - Marco V, Cosmic Gate
Techno - Dave Clarkem, Chris Liebing, en vooral DJ Rush
Progressive - Ken Ishii
Hardhouse/Trance - Tom Harding
Harcore(ff zelf toegevoegd:)) - Promo
Overall best DJ: Voor my toch echt rush....hij roelt
quote:whahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaha
Op zondag 03 februari 2002 13:05 schreef WL-Richard het volgende:
Ik vind de beste dj in een DiscotheekDJ Patric resedent dj van de HMH in R'dam
Pffffffffffffffrrrrrrrrrrtttttt dat moest er ff uit hoor!
quote:Owja, tuurlijk.... Hiphop djs zijn over het algemeen toch wel vet technisch beter dan techno DJ's hoor. Crossfader intensief gebruiken, scratchen, beatjugglen etc..
Op zondag 03 februari 2002 15:13 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik vind dat techno dj's echt de beste zijn... daar komt het aan op techniek en snel handelen... een trance dj laat alleen de plaatjes in elkaar lopen verder niets... zie je tiesto al met z'n crossfader bezig zijn zoals bijv. dave clarke doet??? nee... techno dj's zijn gewoon de beste als het om de skills gaat...
Mijn fav DJS:
D&B > ANDY C [UK] / CHASE [NL]
TECHNO > Dave Clarke / DJ Rush
quote:Er zijn ook mensen die wel weten hoe je zelf een plaat opzet. Ik denk dat jij niet weet hoe moeilijk het is om ECHT een goede set te bouwen, (laat staan hoe moeilijk het is om aan de nieuwste platen te komen) en de mensen goed aan het dansen te krijgen...en te houden.
Op zondag 03 februari 2002 23:14 schreef Rude het volgende:
DJ's worden aanbeden door debielen die zelf niet weten hoe je een plaat opzet!
quote:Ligt er ook een beetje aan welk genre muziek je draait tuulik he....
Op zondag 03 februari 2002 23:16 schreef reem het volgende:[..]
Er zijn ook mensen die wel weten hoe je zelf een plaat opzet. Ik denk dat jij niet weet hoe moeilijk het is om ECHT een goede set te bouwen, (laat staan hoe moeilijk het is om aan de nieuwste platen te komen) en de mensen goed aan het dansen te krijgen...en te houden.
quote:Tuurlijk, maar als iemand zo erg begint te generaliseren.. Ga ik dat zelf ook doen
Op zondag 03 februari 2002 23:20 schreef BananeKoning het volgende:[..]
Ligt er ook een beetje aan welk genre muziek je draait tuulik he....
quote:Hahahaha, ik snap m. Mij hoor je niet meer zeiken
Op zondag 03 februari 2002 23:22 schreef reem het volgende:[..]
Tuurlijk, maar als iemand zo erg begint te generaliseren.. Ga ik dat zelf ook doen
quote:Ik denk het niet!
Op zondag 03 februari 2002 23:16 schreef reem het volgende:[..]
Ik denk dat jij niet weet hoe moeilijk het is om ECHT een goede set te bouwen, (laat staan hoe moeilijk het is om aan de nieuwste platen te komen) en de mensen goed aan het dansen te krijgen...en te houden.
quote:bedoel je dus dat je het wel weet? [dubbele ontkenning]
Op zondag 03 februari 2002 23:28 schreef Rude het volgende:[..]
Ik denk het niet!
quote:dan heb jij zelf nooit geprobeerd te mixen..
Ik denk het niet!
Ik heb het hier niet over de boerenlul in de plaatselijke discotheek die de nummers achter elkaar opzet en zn liedjes van het internet download he? daddy dj gedoetje
quote:
Op zondag 03 februari 2002 18:39 schreef Ener-G het volgende:[..]
ehrz als techno liefhebber moet ik wat crossfadertechnieken en scratchen toch bekennen dat Mixmaster Mike (van de Beastie Boys) toch echt nog een x 100x beter is.. zo niet de beste maarja da's turntablism he, een vak apart
quote:sorry jongens ik moet eerlijk zeggen dat ik de topic titel niet echt goed gelezen heb... ok hip-hop dj's hebben de echte skills (zegt ook een echte hip-hop liefhebber) maar ik dacht met m'n stomme hoofd dat het enkel om dance/house muziek ging.. sorry!
Op zondag 03 februari 2002 23:01 schreef reem het volgende:[..]
Owja, tuurlijk.... Hiphop djs zijn over het algemeen toch wel vet technisch beter dan techno DJ's hoor. Crossfader intensief gebruiken, scratchen, beatjugglen etc..
Mijn fav DJS:
D&B > ANDY C [UK] / CHASE [NL]
TECHNO > Dave Clarke / DJ Rush
quote:die noemt zich al een tijdje "Headbanger"
Op zaterdag 02 februari 2002 21:25 schreef tbm het volgende:
DJ Waxweazle natuurlijk !!!!!
Jam Master Jay
quote:Je doet je nick wel eer aan. Mart Smeets kan toch ook niet voetballen (snap je dat?)
Op zondag 03 februari 2002 23:14 schreef Rude het volgende:
DJ's worden aanbeden door debielen die zelf niet weten hoe je een plaat opzet!
quote:Sukkel, dat is ook de bedoeling van een kloon!
Op maandag 04 februari 2002 00:59 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Je doet je nick wel eer aan.
quote:Ik vind klonen maar een beetje zielig, wees gewoon jezelf ipv serieuze topics te vervuilen. Oprotten naar Onzin jij!!
Op maandag 04 februari 2002 15:18 schreef Rude het volgende:[..]
Sukkel, dat is ook de bedoeling van een kloon!
quote:
Op maandag 04 februari 2002 16:58 schreef n0.G3n het volgende:
Marco V.
Sven vath, JP, chris liebing en 100% isis zijn mijn favorieten
quote:the king of 2step/garage is nog altijd dj EZ he
Op woensdag 06 februari 2002 23:12 schreef ALiElkhattabi het volgende:
The king of 2Step---=== The Artful Dodger ===--
quote:yep ....
Op zaterdag 02 februari 2002 20:30 schreef static het volgende:
Carl Cox, Sven Vath & Tom Harding.
quote:Nope!
Op donderdag 07 februari 2002 05:55 schreef dontcare het volgende:[..]
yep ....
quote:nou nee.........
Op donderdag 07 februari 2002 12:00 schreef Rude het volgende:[..]
Nope!
Als je Tom Harding goed vindt, heb je een iq van likmereet!
Maar dave clarck is ook goed.
michel de hey
mauro picotto
jp
remy
En wat betreft Tiesto? Dat snap ik niet. Hij kan gewoon niet draaien. Hij weet niet wat ie moet doen. Hij kan geen set opbouwen. Hij draaid hard en zacht door elkaar. Schiet dus niet op. Neem BV tom harding. Die begind met hard en stopt er ook mee. Je kan niet met een HARD nummer knallen in het begin om daar na een rustig nummer te draaien. En dan weer hard. Dat schiet totaal niet op. En tiesto is technie,s kut. Ik heb hem nooit spannende dingen horen doen. Dj jean daar in tegen. Doet dat wel. Sterker nog ik heb hem een paar keer z,n eigen nummer horen verkrachten.
Overgens doen meerdere dj,s dat. Maar ik gebruik dj jean als voorbeeld. En ja ik ben het er mee eens dat een techno dj ECHT geile dingen doet met muziek.
Groeten
OOK_GEK
deze zijn toch wel het relaxt:
- Paul van Dyk
- Marco V
- Roog
[Dit bericht is gewijzigd door -roys- op 11-02-2002 14:24]
quote:Hehehe damn duidelijk iemand die nog nooit naar echte hiphop geluisterd heeft. Ik draai zowel hiphop als techno (niet professioneel trouwens) maar ik vind hiphop stukken moeilijker te mixen! Techno (en eigenlijk alle soorten house) platen hebben vaak veel langere intro's waardoor mixen veel lekkerder gaat, t aantal bpm's is echt niet van belang...
Op maandag 11 februari 2002 15:04 schreef heracles het volgende:
De beste DJee. Bestaat er wel zoiets. Hip-Hop DJees zijn echt niet de beste want hoeveel BPM is een hip-hop plaat en hoeveel BPM is een Techno plaat. Ik hoor Hip-Hop Djees Trouwens alleen maar scratchen. Dat kan ik ook met mijn kijk shop platen spelertje.
Een beste DJ bestaat volgens mij niet. Er zijn wel DJees die ik liever hoor dan anderen. Zo vind ik Billy Nasty, Ritchie Hawtin, Jeff Mills, Ben Simms, Derrick May, Marco Bailey, Adam Beyer, Cristian Varela, Miss Aïda en Speedy J veel betere muziek draaien dan Dj Jean, Jurgen, Johan Chielen, Tiësto, armin van Buuren, judge jules, scot bond, blank and jones, ATB en nog een handje vol DJees. Maar ik vind ze niet slecht of zoiets.
quote:Beetje de boel lopen af te kraken de hele tijd
Ik denk het niet!
en die pic van jou is om te
Zijn er trouwns geen AvB fans is da house?
Maar de old time favorit BILLY NASTY!!!! (ouwe styl voor dat hij ClubTech ging draaien uiteraard )
quote:wedden van niet
Op maandag 11 februari 2002 15:04 schreef heracles het volgende:
De beste DJee. Bestaat er wel zoiets. Hip-Hop DJees zijn echt niet de beste want hoeveel BPM is een hip-hop plaat en hoeveel BPM is een Techno plaat. Ik hoor Hip-Hop Djees Trouwens alleen maar scratchen. Dat kan ik ook met mijn kijk shop platen spelertje.
Een beste DJ bestaat volgens mij niet. Er zijn wel DJees die ik liever hoor dan anderen. Zo vind ik Billy Nasty, Ritchie Hawtin, Jeff Mills, Ben Simms, Derrick May, Marco Bailey, Adam Beyer, Cristian Varela, Miss Aïda en Speedy J veel betere muziek draaien dan Dj Jean, Jurgen, Johan Chielen, Tiësto, armin van Buuren, judge jules, scot bond, blank and jones, ATB en nog een handje vol DJees. Maar ik vind ze niet slecht of zoiets.
dan heb je dus nog nooit echte turntablists aan het werk gezien, kijk voor de gein eens naar de clip van de beastie boys> three mc's and one dj
en probeer dat eens na te doen
maar idd het is zoals ik al eerder zei een vak apart, niet te vergelijken met de house dj's
een publiek vermaken, gek te krijgen en ook weten te houden is een kunst apart, maar dat kan in principe een turntablist ook wel
overigens hebben Jean en Dave Clarke bijvoorbeeld al hun roots in de hiphop, en zijn ze later pas met house begonnen, vooral bij dave clarke merk je goed de 'scratch' invloeden die je bij vrijwel geen enkele andere dj terugziet, als je een liveset luistert zonder de titel te weten dan weet je gelijk dat het Dave is die bezig is
quote:Bovenstaande +Jeff Mills, Fumiya Tanaka en Takyu Ishino
Op maandag 11 februari 2002 16:19 schreef Thedoctor het volgende:
Ritchie Hawtin, Ken Ishii, derrick May, Marco Carrola, Dave Clark, Sven Vath
Dit is de top van de DJ'sMaar de old time favorit BILLY NASTY!!!! (ouwe styl voor dat hij ClubTech ging draaien uiteraard
)
Met jou kan ik praten
Al vind ik Väth de laatste tijd meer van hetzelfde, technisch goed, maar het mag wat experimenteler. Hij is niet zomaar King of techno!!
/edit
Persoonlijk vind ik clubtech wel lekker hoor. Ligt er aan wat voor stemming ik ben.
PS: Ben je niet nog iemand vergeten? Kevin Saunderson ofzo? Maar ja zou zou je alle techno-dj's wel op kunnen gaan noemen. HET IS GEWOON GOEIE MUZIEK
Verder: Dave Clarke Chris Liebing is technisch niet extreem begaafd maar knallen gegarandeerd.
Voor Hardstyle zou ik toch het liefst Dana/Scot/Warmduscher horen. En tranceliefhebber ben ik niet, maar JudgeJules kan er toch ook wel wat van...
quote:Een extraatje?! Shit, ben JIJ de man met verstand van HIP HOP?! Met je scratchen is meer een extraatje!!! Fool, HIP HOP is all about "TURNTABLELISM"!!!
Op maandag 11 februari 2002 15:32 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Een goeie hiphop DJ moet vooral goed kunnen mixen, scratchen is meer een extraatje vind ik,
quote:idd... zelf weleens geprobeerd te beat-jugglen? mij lukt het iig niet, terwijl ik toch een aantal jaartjes met vinyl bezig ben
Op vrijdag 08 maart 2002 22:56 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:[..]
Een extraatje?! Shit, ben JIJ de man met verstand van HIP HOP?! Met je scratchen is meer een extraatje!!! Fool, HIP HOP is all about "TURNTABLELISM"!!!
respect voor die gasten!
In Nederland..Tintal...Nilis..en ik natuurlijk,hehe
En
Vroeger was DJ Paul Elstak gewoon de beste.
quote:lab-4 op DV was echt lekker bruut. heb er hard van genoten samen met een MPJ!
Op zaterdag 09 maart 2002 00:12 schreef Lab-6 het volgende:
Voor mij absoluut Yoji Biomehanika en de live-sets van LAB-4 , De sfeer en DJ-kwaliteiten van deze zijn geweldig!
Welke ig goed vind en veel van heb:
Remy
Sven Vath
Marco V
Yoji Biomehanika
Dave Clarke
Mauro Picotto
Judge Jules
Waar ik weinig van heb, maar die wel beuken:
Kai Tracid
Carl Cox
Umek
Fergie
Ken Ishii
Promis
Richie Hawtin
Tom Harding
quote:Remy vind ik ook ERG vette sound hebben, heb jij nog vette livesets van hem? (uitwisselen?
Op maandag 11 februari 2002 12:26 schreef ook_gek het volgende:
het valt me op dat dj remy bergens genoemd word.
Best jammer het is een goeie dj.Maar dave clarck is ook goed.
quote:Pcies, Tiesto wordt door massa's mensen aanbeden, maar ik
En wat betreft Tiesto? Dat snap ik niet. Hij kan gewoon niet draaien. Hij weet niet wat ie moet doen. Hij kan geen set opbouwen. Hij draaid hard en zacht door elkaar. Schiet dus niet op. Neem BV tom harding. Die begind met hard en stopt er ook mee. Je kan niet met een HARD nummer knallen in het begin om daar na een rustig nummer te draaien. En dan weer hard. Dat schiet totaal niet op. En tiesto is technie,s kut. Ik heb hem nooit spannende dingen horen doen. Dj jean daar in tegen. Doet dat wel. Sterker nog ik heb hem een paar keer z,n eigen nummer horen verkrachten.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 20:35 schreef Cybart het volgende:
mezelluf !!!haha
check www.cybart.cjb.net
quote:Opzich wel knap
de hele zaal verbluft achterlatend
Maar ik vind de sensation sets van Liebing , Marco V , Dana heel goed , Maar die van Picotto vind ik tegenvallen, ik heb betere van hem gehoord ...
Tom Harding is idd goed , en Johan Gielen draait lekker.
En ik ontdek nu Yoji Biomehanika , en die roelt echt zwaar !!
Mijn persoonlijke favorieten zijn..
Lee Burridge (In April tijdens Everybody in Hotel Arena was hij echt.. B2B met Sander Kleinenberg voordat Steve Lawler kwam..)
Sasha (Vorige December tijdens Everybody in Off_Corso en al helemaal 1 augustus in Bedrock @ Heaven in Londen tijdens zijn eerste gig van zijn Airdrawndagger tour)
Satoshi Tomiie (Op Earth in.. Juli..?)
Sander Kleinenberg (Tijdens 10 Days Off in Gent.. !)
Remy (Altijd goed Laatste keer in de Off_Corso was hij erg goed! En zijn nieuwe plaat Scrambled is mega goed!)
Laurent Garnier (Tijdens 5 Days Off in de Melkweg! Dat was erg goed, en in de kleine zaal draaide toen Tiga, en die was ook erg goed!)
Tegenvallers:
James Holden: Die gast kan niet mixen! Serieus niet! En hij heeft ook een wazige platen keus.. hij kan ze wel maken!
Seb Fontaine (want die komt nooit), erh.. alle DJ's die zichzelf heel erg goed vinden en vervolgens meer letten op hoe cool ze zijn dan op het draaien, en DJ's die alleen maar de meest voor de hand liggende platen draaien die ze kunnen vinden.. dus inspiratie loze herrie..
"Mijn mening was dat Tiesto niet slecht draaide maar dat zijn populariteit overdreven is, er liep een jongen met een wit Italiaans voetbalshirt met Tiesto op z'n rug daar rond te janken alsof hij zojuist vader was geworden..."
Hehe, ja met Sasha in Londen was helemaal absurd.. Sasha begon zijn set en die Engelse gillen.. ik denk echt "Wat is dit?" Net een popconcert.. maarja hé tis wel Sasha! Zegt jullie zeker ook geen ruk?
[Dit bericht is gewijzigd door Elias op 19-08-2002 03:58]
quote:Sasha roels... al jaren
Op maandag 19 augustus 2002 03:52 schreef Elias het volgende:Hehe, ja met Sasha in Londen was helemaal absurd.. Sasha begon zijn set en die Engelse gillen.. ik denk echt "Wat is dit?" Net een popconcert.. maarja hé tis wel Sasha!
Zegt jullie zeker ook geen ruk?
hij is dacht ik onlangs nog verkozen tot beste dj ter wereld, in het rijtje van Cox, Digweed door een of ander Engels dj blad
z'n laatste album is ook erg fijn
"Sasha roels... al jaren
hij is dacht ik onlangs nog verkozen tot beste dj ter wereld, in het rijtje van Cox, Digweed door een of ander Engels dj blad
z'n laatste album is ook erg fijn"
Nee nee voor het eerst in 6 jaar ofzo was hij het dit keer niet, hij had vorig jaar een auto ongeluk waarbij hij zijn trommelvlies perforeerde waardoor hij maar heel weinig heeft gedraaid toen, daarom was John Digweed voor de verandering maar gekozen
Airdrawndagger is idd heel erg goed! Ik heb zo'n groot reclame bord gepikt daarvan
En mijn ontdekking van de maand is kay d smith. Op mysteryland heeft die gast wel zo'n fuckin indruk op me gemaakt.
Daarnaast vind ik de volgende namen ook heel erg goed:
- Michel de Hey
- Erick-E (mits ie zijn gang kan gaan qua platenkeuze)
- Richard
- Josh Wink
- Jeff Mills
1. Sasha
2. Paul Oakenfold
3. Tiesto
4. Sander Kleinenberg
5. Armin van Buuren
Van Dave Clarke heb ik dit jaar niet veel gehoord
oa
Michel de Hey
Dave Clarke
Sven Vath
Benny Rodriquez
Funk D'avoid (erg rlxt op Mystery Land)
Josh Wink
Umek
Jef Mills
nou vergeet ik er vast nog een paar
tiesto mag ik graag horen
marco v draait leuk
dj astrid kan ook best aardig mixen
paul oakenfold doet het leuk
joyi biomekanica (die met die onuitspreekbare naam kan ze goeie ff niet vinden) is goed
en mixtechnisch de grootste tegenvaller ooit warmdusher
aaaah hoezo simpele overgangen (wel vette platen maar das weer ander verhaal)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |