gaan we hier nou discusseren over het feit dat een personage in een soap wel of niet dood is?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze zijn lichaam gevonden hoor!Dus hij is wel echt dood.
Zoiets meende ik ook. Of laat ik het zo zeggen: we zaten 20 afleveringen in spanning of Arnie misschien dan toch nog leefde.. Maar dood=dood kennen ze in de soapwereld niet. Waarschijnlijk volgt rond Pasen wel weer een speciale Arnie Resurrected aflevering..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gaan we hier nou discuseren over het feit dat een personage in een soap wel of niet dood is?
WTF? Ja ik kijk het al jaren niet meerquote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zal ik dan een uber-geeky Dragonballz vraag doenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij hebben we hier niet echt een grote kunst kenner
Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 17:11 schreef QCC het volgende:
[..]
Zal ik dan een uber-geeky Dragonballz vraag doen![]()
![]()
Babylon 5 was net koren op de geek-molen, dus maak ons gek...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:11 schreef QCC het volgende:
[..]
Zal ik dan een uber-geeky Dragonballz vraag doen![]()
![]()
Gesproken als een ware Geek, +1quote:Op maandag 7 mei 2007 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
Capt Ginyu, Jeice, Burter, Guldo, Recoome
Zucht .. in ieder geval afgelegd tegen iemand met een DBZ avaquote:Op maandag 7 mei 2007 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
Capt Ginyu, Jeice, Burter, Guldo, Recoome
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef erkel het volgende:
Heb het een tijdje gevolgd, maar dit is echt abracadabra voor mij![]()
De Kampioenenmaker? Marco van Basten?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:19 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben ook trots dat ik het weet
Wie had als bijnaam 'Il Campionissimo'?
Yesquote:Op maandag 7 mei 2007 17:21 schreef erkel het volgende:
Fausto Coppi?
Nou, ik zat iig in de juiste sport, dat valt me weer meequote:Op maandag 7 mei 2007 17:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Pantani?
Nee, maar dat was ook een geniale filmquote:Op maandag 7 mei 2007 17:32 schreef PhysicsRules het volgende:
dodgeball?
weet ik hoe je het schrijft
Daar gaat de film wel overquote:Op maandag 7 mei 2007 17:33 schreef QCC het volgende:
Nascar?
talledega nights?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:42 schreef erkel het volgende:
De titel luidt:'........' The ballad of Ricky Bobby
Wat is '.......' ?
Niet opgezocht, hoop ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |