Die lijkt me na de PVV (en de LPF, maar zit niet meer in de Tweede Kamer) juist de meest recent opgerichte partij.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:44 schreef erkel het volgende:
Christenunie?
je vergeet de PvdDquote:Op maandag 7 mei 2007 15:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die lijkt me na de PVV (en de LPF, maar zit niet meer in de Tweede Kamer) juist de meest recent opgerichte partij.
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
SGP?
Is toch uit een fusie voortgekomen?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die lijkt me na de PVV (en de LPF, maar zit niet meer in de Tweede Kamer) juist de meest recent opgerichte partij.
inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 15:48 schreef ScottTracy het volgende:
Was nog de enige partij over, omdat GL, CU en de SP na WOII uit een fusie zijn ontstaan
Snelheidquote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef PhysicsRules het volgende:
Cromwell
Speelde een hoofdrol in één van de betere Startrek filmsquote:Op maandag 7 mei 2007 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Snelheid![]()
PR+1
Punten #745
PhysicsRules21
Luctor.et.Emergo 1
ScottTracy 1
tzal inderdaad niet ome Gerard van drie hoog in Glimmerveentink zijn nee..quote:Op maandag 7 mei 2007 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bekend persoon alleen ik zou niet weten wie
Daar ken ik em dan weer niet vanquote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Speelde een hoofdrol in één van de betere Startrek films![]()
niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef VonHinten het volgende:
[..]
tzal inderdaad niet ome Gerard van drie hoog in Glimmerveentink zijn nee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |