Een vraag met een wedervraag beantwoordenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik neem aan dat je ook geen betere centrumspits kunt verzinnen dan Ivan Gabrich?
Hier lees je voor het gemak dus maar overheen?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan beheers ik prima, maar van jou heb ik er nog nooit een gezien
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef golfer het volgende:
Europese top is Ajax zeker (nog) niet en ik verwacht ook niet dat ze zich op korte termijn op dat niveau zullen bevinden.
Zoals dat overigens ook geldt voor andere Nederlandse clubs, inclusief PSV.
Nederlandse clubs zullen door geldgebrek voorlopig nooit tot de absolute Europese top gaan behoren, maar sub-toppers blijven.
Nee hoor, dat was het vorige week.quote:
Dus met karakter ben je gelijk al de beste rechtsbuiten van Ajax.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Karakter
Geef dan ook argumenten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat hij beter is dan Mandy slimpie
De Mul maakte inderdaad het verschil bij PSV uitquote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weet je ergens is het jammer. Ik vond het best een interessant topic, maar als ik je vraag om een toelichting krijg ik niets als statements van een paar woorden terug.
Heb je eigenlijk wel een idee hoelang Andy van der Meijde rechtsbuiten van Ajax is geweest, hoeveel assists en doelpunten hij heeft afgeleverd? Waar was Tom De Mul toen Ajax bij Vitesse onderuit ging? Maakte hij het verschil thuis tegen PSV? Sparta uit? Sorry dat ik je zo specifiek op Tom De Mul aanpak hoor maar positief commentaar op Ajax wil je schijnbaar niet horen, wat is dan het nut van dit topic?
De carriere van Mandy zegt al genoeg denk ik. Dat gaat De Mul beter doenquote:
We hebben het niet over hoe van der Meyde nou speelt of hoe zijn carriere is verlopen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De carriere van Mandy zegt al genoeg denk ik. Dat gaat De Mul beter doen
Ik vind De Mul de beste rechtsbuiten van de laatste 10 jaarquote:Op maandag 7 mei 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben het niet over hoe van der Meyde nou speelt of hoe zijn carriere is verlopen.
We hebben het over zijn Ajax tijd. Anders kan je ook zeggen dat Finidi slecht was bij Ipswhich Town![]()
Jammer dat je iedereen verwijten maakt maar er zelf het meest schuldig aan bent.
Geef daar dan eens argumenten voor.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind De Mul de beste rechtsbuiten van de laatste 10 jaar
Zo goed?
Sinds wanneer kan dat niet? een argument hoeft niet altijd op waarheid te berusten, dat kan ook meningsvormend zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een mening kan je geen argumenten geven. Voor feiten wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |