abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49102549

AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 7 mei 2007 @ 15:21:56 #52
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49102597
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder is de beste middenvelder van Nederland.
nee hoor dat was Cocu. volgend seizoen maar eens kijken wie het stokje gaat overnemen...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_49102598
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heerenveen speelde er wel tegen.

Als jij goals tegen Zulte en Austria als bewijs wil zien dat hij een Europese topspits is moet je dat lekker doen
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En we weten allemaal dat je pas écht een grote bent als je tegen Zulte Waregem kan scoren...
Gaat er niet om of het ZW was, gaat erom dat hier een voorbeeld wordt genoemd dat door verkeerde info ondersteund wordt. Slimmerds....
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_49102704
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef egoTRON het volgende:

[..]

[..]

Gaat er niet om of het ZW was, gaat erom dat hier een voorbeeld wordt genoemd dat door verkeerde info ondersteund wordt. Slimmerds....
Als je scoren tegen Zulte een prestatie vindt heb je gelijk. Anders niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 mei 2007 @ 15:25:02 #55
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_49102726
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En hij was wereldtop
Hunter zit in oranje en ruud niet dus is KJ beter.
pi_49102757
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja 20 goals scoren in de eredivisie is inderdaad moeilijker dan 20 bij Real
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49102791
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je scoren tegen Zulte een prestatie vindt heb je gelijk. Anders niet
Zeg ik of ik het wel of geen prestatie vind? Jouw info klopt gewoon niet.
  maandag 7 mei 2007 @ 15:27:20 #58
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49102837
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

dat bewijst alleen maar de uitstekende kontlik kwaliteiten van 'Huntertje'...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_49102910
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Zeg ik of ik het wel of geen prestatie vind? Jouw info klopt gewoon niet.
Ik heb het over Europees(sub) top niveau. Dat is ZW of Austria niet
pi_49103085
Door mijn wit-rood-witte bril:

Op papier heeft Ajax verreweg het sterkste team.
In de praktijk vond ik AZ dit jaar echter wat stabieler ogen.
Desalniettemin heb ik redelijk genoten van dit Ajax, en ben er van overtuigd dat als ze deze basis kunnen behouden ze volgend jaar het hele jaar mee zullen strijden om 't kampioenschap, de beker, en ook europees hun mannetje zullen staan.
Als Sneijder vertrekt dan gaat dat wel een groot gemis worden.
Perez is een redelijke vervanger, maar zeker niet van het niveau Sneijder.

Al met al zie ik het wel goed komen met Ajax, of beter gezegd; het is al goed gekomen, vergeleken met de dieptepunten die de club gekent heeft.
Met Van Geel en Ten Cate hebben ze ook nog eens prima mensen met verstand van zaken om dit Ajax te laten groeien.
De toekomst is rooskleurig vrinden !
Wii Code: 9007-1442-7257-6389
Mario Strikers FC: 330814 057043
pi_49103144
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb het over Europees(sub) top niveau. Dat is ZW of Austria niet
En Levski wel? Weet je wat, laat maar. Sorry dat ik in je geniale topic gepost heb.
pi_49103152
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Door mijn wit-rood-witte bril:

Op papier heeft Ajax verreweg het sterkste team.
In de praktijk vond ik AZ dit jaar echter wat stabieler ogen.
Desalniettemin heb ik redelijk genoten van dit Ajax, en ben er van overtuigd dat als ze deze basis kunnen behouden ze volgend jaar het hele jaar mee zullen strijden om 't kampioenschap, de beker, en ook europees hun mannetje zullen staan.
Als Sneijder vertrekt dan gaat dat wel een groot gemis worden.
Perez is een redelijke vervanger, maar zeker niet van het niveau Sneijder.

Al met al zie ik het wel goed komen met Ajax, of beter gezegd; het is al goed gekomen, vergeleken met de dieptepunten die de club gekent heeft.
Met Van Geel en Ten Cate hebben ze ook nog eens prima mensen met verstand van zaken om dit Ajax te laten groeien.
De toekomst is rooskleurig vrinden !
Wie gaat Grygera en De Mul vervangen?
pi_49103172
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef egoTRON het volgende:

[..]

En Levski wel? Weet je wat, laat maar. Sorry dat ik in je geniale topic gepost heb.
Levski was een prima ploeg dat jaar. Stukken beter dan Austria of ZW. Sparta Praha heb ik erbuiten gelaten omdat het toen geen geweldige ploeg was maar ook daar 0 goals
pi_49103205
Jij denkt dat Grygera en De Mul het team dragen begrijp ik?
pi_49103232
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jij denkt dat Grygera en De Mul het team dragen begrijp ik?
Nee
pi_49103314
Als het waar is dat Bakircioglu naar Ajax gaat dan denk ik dat je ongezien kunt vaststellen dat Ajax niet minder wordt in vergelijking met De Mul. Grygera vind ik een goede verdediger, we zullen zien wie daarvoor terugkomt.
pi_49103406
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie gaat Grygera en De Mul vervangen?
Ik heb geen idee wie men intern als opvolgers ziet.
Wél heb ik het volste vertrouwen dat ze geschikte opvolgers aan zúllen trekken
Spelers als Motta en Boussaffa zijn in mijn ogen in ieder geval toch meer dan degelijke spelers.

En even over Vertonghen; ik denk dat deze jongeman zeker mee gaat doen voor een basisplaats volgend seizoen. Maar ik ben dan altijd al wel gecharmeerd geweest van deze speler.

edit: en Backircioglu is een meer dan goede vervanger voor De Mul
pi_49103485
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Floeperdepoeppp het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wie men intern als opvolgers ziet.
Wél heb ik het volste vertrouwen dat ze geschikte opvolgers aan zúllen trekken
Spelers als Motta en Boussaffa zijn in mijn ogen in ieder geval toch meer dan degelijke spelers.

En even over Vertonghen; ik denk dat deze jongeman zeker mee gaat doen voor een basisplaats volgend seizoen. Maar ik ben dan altijd al wel gecharmeerd geweest van deze speler.

edit: en Backircioglu is een meer dan goede vervanger voor De Mul
Ik denk niet dat Bousouffa haalbaar is, zelfs niet als Sneijder vertrekt
pi_49103603
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Bousouffa haalbaar is, zelfs niet als Sneijder vertrekt
De toekomst zal het uitwijzen.
Mocht Boussaffa niet haalbaar blijken is die Keniaan misschien een optie.
Heb 'm echter nooit zien spelen dus geen idee of het ook daadwerkelijk een aanwinst is.

Gelukkig lopen er nog meer goede middenvelders rond die wél graag naar Ajax verkassen
pi_49103877
Een Keniaan?
That's all folks!
pi_49103973
Jazeker .

Ze hebben gewoon een hele sterke selectie met spelers als Grygera, Stam, Emanuelson, Davids, Sneijder, Gabri en Huntelaar. Maar soms ontbeerd het er gewoon aan, ik denk gewoon een te smalle selectie.

Als iemand geblesseerd is, dan komt er bijvoorbeeld een Mitea of een Roger er in. Als je naar AZ kijk dat zou op bijna elk postitie iemand vervangen kunnen worden. Ze zijn niet zwakker zonder Mendes da Silva, Schaars en Opdam.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Keniaan?
http://www2.voetbalprimeur.nl/index.php?t=news&id=50188
pi_49104067
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jazeker .

Ze hebben gewoon een hele sterke selectie met spelers als Grygera, Stam, Emanuelson, Davids, Sneijder, Gabri en Huntelaar. Maar soms ontbeerd het er gewoon aan, ik denk gewoon een te smalle selectie.
1 gaat er zeker weg, 1 waarschijnlijk en 2 hadden al in het voetballer-bejaardenhuis kunnen zitten
pi_49104250
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

1 gaat er zeker weg, 1 waarschijnlijk en 2 hadden al in het voetballer-bejaardenhuis kunnen zitten
De 2 zgn. voetbalbejaarden staan echter nog aardig hun mannetje, is gister ook wel gebleken.
Dat ze, en voornamelijk Stam, met de jaren wat blessuregevoeliger worden is jammer maar geen reden om ze af te schilderen als spelers die niet thuis horen in een topelftal (niet dat jij dat doet).

Ik denk dat Sneijder inderdaad weg gaat en Grygera heeft al getekent bij Juventus.
Jammer, maar "een basis" kan wel énkele spelers missen, alleen niet te veel zoals voorgaande jaren te vaak wél gebeurd is.
pi_49104401
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Floeperdepoeppp het volgende:

[..]

De 2 zgn. voetbalbejaarden staan echter nog aardig hun mannetje, is gister ook wel gebleken.
Dat ze, en voornamelijk Stam, met de jaren wat blessuregevoeliger worden is jammer maar geen reden om ze af te schilderen als spelers die niet thuis horen in een topelftal (niet dat jij dat doet).
Dit jaar niet, maar volgend seizoen kan het wel anders zijn.

Ik denk dat het anders zal zijn, maar dat weet je pas over een jaar. Ik vind het alleen nogal om 2 spelers op sleutelposities(3 als Perez basisspeler wordt) te hebben die al ruim in de 30 zijn
pi_49104491
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dit jaar niet, maar volgend seizoen kan het wel anders zijn.

Ik denk dat het anders zal zijn, maar dat weet je pas over een jaar. Ik vind het alleen nogal om 2 spelers op sleutelposities(3 als Perez basisspeler wordt) te hebben die al ruim in de 30 zijn
Daar heb je een punt. Daarom denk ik ook dat er ook wel e.e.a. gekocht gaat worden deze zomer

Aan de andere kant: Kijk naar AC Milan met een Maldini van 38 en een Costacurta van 41.
Het is wel een ietwat scheve vergelijking, maar het geeft wel aan dat Stam en Davids voor hetzelfde geld net zo lang op niveau, al dan niet wat minder dan voorgaande jaren, door kunnen voetballen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')