Het punt was dat hij moeilijk scoort op Europees topniveau. Dat kan je prima aantonen met die wedstrijden. Bij de meeste van die wedstrijden kreeg hij wel een paar kansen maar miste hij diequote:Op maandag 7 mei 2007 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt meetellen, dan moet je de wedstrijden met SC Heerenveen dus überhaupt niet meerekenen...
Maar afijn, je hebt weer iets gevonden om moeilijk over te doen..
Precies ja, als je er objectief naar kijkt zouden ze gewoon al lang en breed kampioen moeten zijn. Maar het is nu al jaren achtereen dat iedereen aan Ajax de beste spelers toeschrijft. En al jaren achter elkaar falen ze om het waar te maken. Eerst werd het toegeschreven aan de trainer, toen aan de jonge groep, en nu die problemen allebei zijn opgelost lukt het ze wéér niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef MrSleep het volgende:
Gabri, Huntelaar, Sneijder, Babel en Heitinga zijn niet voor niets regelmatig gelinkt aan grote clubs als Arsenal, Liverpool, Juventus, Valencia, etc.. Stam en Davids vind ik ook nog steeds prima passen in een CL-team. De rest vind ik grote vraagtekens...
Zo'n drama als de TS beweerd lijkt me wat overdreven
Heerenveen speelde ook Europeesquote:Op maandag 7 mei 2007 15:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ach so.. Ik zie het al.. Maar we hebben het over AJAX dus kan je Heereveen eigenlijk niet meetellen.
En 2 keer op doelsaldo NIET kampioen worden in de laatste 5 seizoenen ook natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Precies ja, als je er objectief naar kijkt zouden ze gewoon al lang en breed kampioen moeten zijn. Maar het is nu al jaren achtereen dat iedereen aan Ajax de beste spelers toeschrijft. En al jaren achter elkaar falen ze om het waar te maken. Eerst werd het toegeschreven aan de trainer, toen aan de jonge groep, en nu die problemen allebei zijn opgelost lukt het ze wéér niet.
Op een gegeven moment moet je gewoon de conclusie trekken dat het flut is daar.
O.a. Sneijder; neit omdat Sneijder zo slecht is (want dat is hij echt niet) maar volgens mij is dat toch echt één van de jongens die ervoor zorgt dat het geen team wordt. TE grote bek, teveel zeiken, teveel schelden, etc. voorkomt dat het een team wordt. En zeker ook als je één van de dragende spelers van Ajax bent...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals welke spelers?
Je schuin gedrukte stuk is overigens een tegenstelling ten opzichte van wat je eerst schreef
Tellen die wedstrijden niet mee dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heerenveen speelde er wel tegen.
Als jij goals tegen Zulte en Austria als bewijs wil zien dat hij een Europese topspits is moet je dat lekker doen![]()
Stel dat hij een transfer misloopt deze zomer, denk je dat het dan beter of slechter wordt?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
O.a. Sneijder; neit omdat Sneijder zo slecht is (want dat is hij echt niet) maar volgens mij is dat toch echt één van de jongens die ervoor zorgt dat het geen team wordt. TE grote bek, teveel zeiken, teveel schelden, etc. voorkomt dat het een team wordt. En zeker ook als je één van de dragende spelers van Ajax bent...
Ok Europese topspitsquote:
Dat maak jij er dan weer van. Je zegt dat ie niet Europees scoort maar dat doet ie dus welquote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ok Europese topspits![]()
Vooral tegen Werder en Kopenhagen
Ik denk eerder slechter dan beter, zeker gezien Sneijder dan nog eerder geirriteerd zal worden...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stel dat hij een transfer misloopt deze zomer, denk je dat het dan beter of slechter wordt?
Je hebt de Europese wedstrijden van SC Heerenveen (en dus de optredens van Huntelaar) ook allemaal gezien??quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het punt was dat hij moeilijk scoort op Europees topniveau. Dat kan je prima aantonen met die wedstrijden. Bij de meeste van die wedstrijden kreeg hij wel een paar kansen maar miste hij die
Het punt van de OP was dat Ajax geen topteam is en waarschijnlijk ook niet zal worden. Als ik had gezegd een middelmatig ploegje had jij gelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat maak jij er dan weer van. Je zegt dat ie niet Europees scoort maar dat doet ie dus wel![]()
Vrijwel allemaal jaquote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt de Europese wedstrijden van SC Heerenveen (en dus de optredens van Huntelaar) ook allemaal gezien??
Kom op zeg.., selectief quoten, lezen en bronnen gebruiken kan iedereen wel. Als je iets te melden hebt, gebruik dan echte argumenten ipv allerlei drogredenaties![]()
Het klopt gewoon niet wat je zegt over hem.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het punt van de OP was dat Ajax geen topteam is en waarschijnlijk ook niet zal worden. Als ik had gezegd een middelmatig ploegje had jij gelijk
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik denk eerder slechter dan beter, zeker gezien Sneijder dan nog eerder geirriteerd zal worden...
Dat is natuurlijk ook grote onzinquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
![]()
![]()
Verder denk ik dat Ajax genoegen moet nemen met een miljoen of 6-7 want meer dan 10 gaat natuurlijk niemand betalen
Dat klopt wel. Een spits die makkelijk scoort nationaal en moeilijk op Europees topniveau(en nee Austria, Zulte en een amateurclub uit Noorwegen is geen topniveau)quote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet wat je zegt over hem.
Maar ik ben het met je eens dat we binnenkort nog niet de CL gaan winnen
Noem mij een speler op uit Nederland die voor meer dan 5 miljoen per contractjaar is verkocht?quote:
Bij Ajax speelde die tegen 3 goede clubs (Inter, Werder en Espanyol). Hij scoorde 2/4. Niet slecht toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Een spits die makkelijk scoort nationaal en moeilijk op Europees topniveau(en nee Austria, Zulte en een amateurclub uit Noorwegen is geen topniveau)
Weer zo'n drogredenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem mij een speler op uit Nederland die voor meer dan 5 miljoen per contractjaar is verkocht?
Uitgeluld dusquote:Op maandag 7 mei 2007 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weer zo'n drogreden
Laat maar jongen, verdraai alles steeds maar![]()
Van Nistelrooyquote:Op maandag 7 mei 2007 15:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Uitgeluld dus
Anders zou je gewoon antwoord geven op mijn vraag
En hij was wereldtopquote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Van Nistelrooy![]()
En dat is het laatste dat ik zeg. Je komt nu toch met ''dat waren andere tijden''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |