Wat is er eng aan stoppen dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:01 schreef Morretje het volgende:![]()
Heej
Ik ben toen in een keer doorgegaan, van stopweek van de pil naar ring. Begin nu wel te twijfelen over de hormonen, wil wel eens weten wat mijn eigen lijf idd doet en wat er van de ring komt.. Maar ben nog niet zover dat ik ook echt ff stop, durf het ook niet zo goed denk ik..
Wat ik persoonlijk eng zou vinden als ik zou stoppen (heb het ook eens overwogen maarik durf echt niet) is dat ik zonder anticonceptie altijd zware koortsaanvallen kreeg, zoveel pijn had dat ik niet meer bereikbaar was voor de buitenwereld, diarree en overgeven tegelijk.... daar ben ik zoooo bang voor dat ik het niet meer durf....quote:Op maandag 11 februari 2008 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is er eng aan stoppen dan?
Het is hooguit vervelend dat je dan ff vastzit aan "mechanische anticonceptie"![]()
Nou ja, dat idd.. En ik was tien jaar geleden toch regelmatig flink ziek als ik ongesteld moest worden.. Niet zo erg als Zoeperzazke.. maar toch wel zo ziek dat ik dan bijv een dag niet zou kunnen werken.. En ik weet dus niet of dat nu ook zo zou zijn..quote:Op maandag 11 februari 2008 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat is er eng aan stoppen dan?
Het is hooguit vervelend dat je dan ff vastzit aan "mechanische anticonceptie"![]()
Ik hoop dat m'n eigen cyclus snel op gang komt, dan weet ik dat ik iig naar behoren functioneer.
Je lichaam moet nog aan dat ding wennen, dus je kunt er nu nog weinig over zeggen. Gewoon een paar maanden dragen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:52 schreef Lente_ het volgende:
Ik ben 3 weken geleden aan mijn eerste ring begonnen, en beviel me vanaf het begin al goed! Ik voel hem niet zitten, mijn vriend ook niet, en lijkt nu al alsof ik minder emo ben dan bij de pil (kan ook inbeelding zijn natuurlijk)
Zit nu in m'n eerste stopweek, en ik werd de 2e dag echt bijna niet ongesteld, en de dag daarna ook al niet, dus ik helemaal blij en verheugd: wow, ik word zelfs amper ongesteld! Wat een wonderding! Helaas ben ik nu dus wel in alle hevigheid ongesteld :S Dat is wel echt een nadeel, want ik ben nu in totaal al 4 dagen ongesteld en er lijkt voorlopig nog geen eind in zicht te komen.
Iemand hier ervaring mee toevallig?
Misschien een rare vraag maar 1 ring is toch maar bedoeld voor 3 weken. Daarna eruit en stopweek. Als je doorringt (stom woordquote:Op maandag 11 februari 2008 18:45 schreef Morretje het volgende:
Ik heb m'n laatste ring 4 weken ingehad, en bij het uithalen al de eerste bloedprop..
officieel heeft de ring voldoende hormonen voor 4 weken veilig gebruik. financieel een stuk voordeliger dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:29 schreef ivetje het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar 1 ring is toch maar bedoeld voor 3 weken. Daarna eruit en stopweek. Als je doorringt (stom woord) moet je toch na 3 weken gewoon een nieuwe indoen
Of ben ik nou lomp..
zelfs Organon geeft aan dat t geen probleem isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:51 schreef ivetje het volgende:
-edit- staat idd in bijsluiter dat je hem maximaal 4 weken kan gebruiken. Maar neem zelf met dit soort dingen nooit een risico en gebruik het liever zoals voorgeschreven
Nee oke, maar het normale gebruik is 3 weken en dan eruit. Zou me daar dus aan houden als ik het zou gebruiken. Maar ik hou het wel bij de pilquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfs Organon geeft aan dat t geen probleem is
waarom dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:18 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee oke, maar het normale gebruik is 3 weken en dan eruit. Zou me daar dus aan houden als ik het zou gebruiken. Maar ik hou het wel bij de pil
Ik vertrouw die ring gewoon niet eigenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom dan?
ach ik word liever niet meer ongesteld, is makkelijker
Hoiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfs Organon geeft aan dat t geen probleem is
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:53 schreef Troel het volgende:
[..]
HoiWe hebben het hier nog wel een keer over
ja, maar ook daar kan ik je verhalen over vertellenquote:
Doe es danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:52 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar ook daar kan ik je verhalen over vertellen
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:52 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, maar ook daar kan ik je verhalen over vertellen
Dat mag ook ... Je hoeft de ring niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vertrouw die ring gewoon niet eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es dan![]()
Als alles meezit begin ik volgende week ook met de ring en gevoelsmatig vind ik het ook best raar eerlijk gezegd.
Je stopt er zo'n geval in en dan word je niet zwanger....toch?
Oepsquote:Op maandag 31 maart 2008 11:57 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dank aan de Nuvaring
Nou van zijn vader of van mij heeft ie het nietquote:Op maandag 31 maart 2008 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeps![]()
Nou ja, als het dankzij de Nuvaring zo'n mooierd wordt, dan doe ik het ervoor![]()
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou van zijn vader of van mij heeft ie het niet
Ehm, Nuvaring online bestellen??? Pardon??? Die dingen gaan op recept... zonder recept krijg je ze niet mee.....quote:Op maandag 31 maart 2008 11:47 schreef RizzleR het volgende:
Even een vraagje hier over de nuvaring voor een leek.
Die ringen moeten gekoeld getransporteerd worden?
Kan het kwaad als ik ze online bestel voor mijn vriendin want zij kunnen geen gekoeld transport garanderen.
dat is niet veilig, ook niet als je ze thuis in de koelkast bewaard. na afgifte bij de apotheek voor je eigen veiligheid binnen 4 maanden gebruiken, alles na vier maanden is niet meer gegarandeerd veilig.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:48 schreef Cuegirllie het volgende:
En als je er iets van zes haald bij de apotheek is dus voor 6 maanden.. je kunt ze maar max 4 maanden buiten de koeling bewaren, dus thuis moet je ze sowieso in de koelkast bewaren
en online bestellen lijkt me idd niks
Ja, dat moet je dus ook.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Anders moet je om de 3 maanden naar de apotheek
Ik ga mooi elk halfjaar.. goed genoegquote:
dan heb je dus 2 maanden een onbetrouwbare ring. Lekker risico zeg.....quote:Op donderdag 3 april 2008 23:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga mooi elk halfjaar.. goed genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |