Alleen mijn borsten zijn van een volle a/kleine b naar een volle b gegaan, verder niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef n8 het volgende:
ennuh, zijn jullie ook veel van die ring aangekomen?
32 euro voor 3 ringen (3 maanden dus)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat zijn de kosten van de nuvaring? Ik zie net dat ik van Menzis maar ¤ 50 per jaar vergoed krijg.
Ik sta er sceptisch tegenover maar het lijkt me wel makkelijk nu ik de pil niet meer kan gebruiken.
hier nooit een recept mee hoeven nemen, word gewoon verstrektquote:Op maandag 16 juli 2007 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:
En als je arts je maar een recept voor een keer mee wil geven, dan kan de apotheek ze gewoon verlengen hoor (al zeggen ze eerst van niet, ze kunnen het en doen het ook na wat gezeur).
Er zijn behoorlijk veel mogelijkheden. Meld je aan en je krijgt sms-jes, e-mailtjes gestuurd om te weten wanneer je ring eruit moet halen en wanneer er weer inquote:Op maandag 28 mei 2007 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je geen vriendje hebt, dan zou ik er niet al te zwaar aan tillen. Ik heb pas een keertje getest na hoeveel tijd je begon te bloeden met nuvaring, dat duurt best lang(of je dan nog tegen zwangerschap beschermd bent, is natuurlijk de vraag
)
Het jongerenpakket van Menzis vergoedt het wel. Omdat de ring het enige medicijn is dat ik gebruik heb ik dat pakket maar genomen, is uiteindelijk voordeliger.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat zijn de kosten van de nuvaring? Ik zie net dat ik van Menzis maar ¤ 50 per jaar vergoed krijg.
Ik sta er sceptisch tegenover maar het lijkt me wel makkelijk nu ik de pil niet meer kan gebruiken.
Ik heb er geen last van dat het minder heftig is, maar ik kan wel minder orgamses krijgen. Als ik de ring 3 weken inheb krijg ik krampen en als ik dan een orgasme krijg dan doet het verselijk veel pijn (menstruatiekrampen, dat gevoel). Wel balen, omdat ik graag doorring, maarja, ik vind het ook niet echt een probleem om dan maar een paar maanden niet klaar te komen....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:52 schreef frapogalogliko het volgende:
Zelf heb ik een paar maanden in. Bevalt me goed tot nu toe. Wel merk ik dat mijn orgasme''s minder zijn dan toen ik geen ring in had. Dus mijn vermoeden is dat het aan de ring ligt.
Heeft iemand dat ook? Ik kom wel meerdere keren klaar achter elkaar,maar minder heftig.
en ring je dan langer dan de 3 weken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
tis een stekende hoofdpijn aan 1 kant. De ene keer links en andere keer aan de rehcterkant.
Dus voornamelijk als je gebukt staat en weer omhoogkomt. Dan is t t ergeste.
Had t nooit gezien als iets wat met de ring te maken zou kunnen hebben. Maar dat zal t vast wel geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |