abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49145883
Ik heb Diamond zaterdag besteld ik hoop dat hij er binnen 10 dagen is
Rise Against
pi_49146909
2 mei besteld diamond bij cdwow en vandaag binnen, ik ben zeer tevreden over de levertijd. Is mijn eerste pokemon spel. Heb er nu iets meer dan 2 uur in het spel zitten en bevalt nog goed.

dinsdag 8 mei 2007 @ 16:37:54 #53
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_49148817
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Angelgotch het volgende:
2 mei besteld diamond bij cdwow en vandaag binnen, ik ben zeer tevreden over de levertijd. Is mijn eerste pokemon spel. Heb er nu iets meer dan 2 uur in het spel zitten en bevalt nog goed.

23ste besteld en ook vandaag binnen
Maar eerst firered en emerald spelen
pi_49155172
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef Rahl het volgende:

[..]

Mijn gebeden zijn verhoord! Pearl ftw
Ik heb nog niks

Edit: Toch wel
pi_49159042
nog even..nog even...
Rise Against
pi_49160061
Als het goed is kan ik morgen spelen. Ik kies, zoals altijd, weer de vuur pokemon.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_49160406
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef De_Brandweer het volgende:
Als het goed is kan ik morgen spelen. Ik kies, zoals altijd, weer de vuur pokemon.
Ik ook altijd gedaan behalve in Gold. En de fire pokémon van de generatie is tof!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:25:42 #58
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49160657
Ik heb gekozen voor de water pkm en eilk ben ik ookal het eindelijk een water/steel evo geworden is , een beetje teleurgesteld dat de enige vuur pkmn die ik tot nu toe ben tegengekoemn een ponyta is
pi_49160693
Ben je wel gras en water pokemon tegen gekomen?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:29:51 #60
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49160832
ik heb nog niet gevist enzo ,maar ben wel het een en ander aan gras/water/ice pkmn tegengekomen.
pi_49162069
Ik kan wel een water en grass pokémon gebruiken. Heb nu Monferno, Luxio en een Staravia.
pi_49163445
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb nog niet gevist enzo ,maar ben wel het een en ander aan gras/water/ice pkmn tegengekomen.
Gras is ook wel schaars. Er is echter een overkill aan water Pokémon, zoals altijd.
pi_49178047
Vanmiddag kan ik spelen.
pi_49180436
GODVER, me broertje (5 jaar) die heeft al me pokémon gereleased. Oftewel al me Pokémons zijn weg. Dus mijn friendcode klopt niet meer. Ik heb em al verwijderd uit de Wiki.
pi_49187554
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef mini-lellan het volgende:
GODVER, me broertje (5 jaar) die heeft al me pokémon gereleased. Oftewel al me Pokémons zijn weg. Dus mijn friendcode klopt niet meer. Ik heb em al verwijderd uit de Wiki.
Dat heeft ie best listig gedaan dan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49187671
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb gekozen voor de water pkm en eilk ben ik ookal het eindelijk een water/steel evo geworden is , een beetje teleurgesteld dat de enige vuur pkmn die ik tot nu toe ben tegengekoemn een ponyta is
Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar wat is voor je.

Sterker nog: alle 4e generatie vuur-pokemon:
  • De Chimchar-lijn
  • Magmortar
  • 2 legendary's

[ Bericht 0% gewijzigd door EnGCatjuh op 09-05-2007 16:03:38 ]
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_49188554
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 15:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het aantal vuurpokemon in dit spel is inderdaad bedroefend. Er is weinig nieuws bijgekomen, ingame zijn er weinig goede fire-pokemon te vangen. Misschien dat die evolutie van Magmar was is voor je.

Sterker nog: alle 4e generatie vuur-pokemon:
  • De Chimchar-lijn
  • Magmortar
  • 2 legendary's
  • Die is tof indd!
    pi_49190067
    Ik kan niet saven. Ik zie geen menu niks. Weet iemand hoe ik in het menu kom?
    pi_49190131
    Met X dus. ik hele tijd dat touch screen en start/select proberen.
      woensdag 9 mei 2007 @ 17:12:25 #70
    154173 Schimpie
    RJC RJC RJC
    pi_49191366
    cd-wow
    Vorige week woensdag besteld, vandaag binnen.
    Ben nu 2 uurtjes bezig maar die pokemons in het begin zien er niet bepaald florisant uit.
    pi_49191472
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef Schimpie het volgende:
    cd-wow
    Ben nu 2 uurtjes bezig maar die pokemons in het begin zien er niet bepaald florisant uit.
    Ja vooral Bidoof. Wat een kutbeest is dat zeg!
    pi_49191581
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef De_Brandweer het volgende:
    Met X dus. ik hele tijd dat touch screen en start/select proberen.
    In de control-setup van je emu kijken is teveel moeite?
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_49191620
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 17:12 schreef Schimpie het volgende:
    cd-wow
    Die Starly-lijn is wel aardig ingame en ook Phinx oid is wel aardig. Maar kwa originaliteit blinken de nieuwe pokeys niet uit nee. Een kwart van de nieuwe pokeys is ook evolutie of pre-evolutie van oude pokemon...
    pi_49193660
    Weet iemand waar ik een SecretPotion kan krijgen? Die heb je nodig om de Psyduck's weg te krijgen. Ik heb een beetje online rondgezocht en daar staat dat je in de Valor Lakefront Cynthia tegenkomt.. die geeft dat dan. Maar die is er helemaal niet Ik zoek me suf Ook blijkt er een mannetje te zijn die steeds wegrent. Ook die kan ik niet vinden.

Kan iemand mij helpen? Heb ik iets overgeslagen?
    pi_49193860
    quote:
    Op woensdag 9 mei 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In de control-setup van je emu kijken is teveel moeite?
    Ik heb er geen boekje bij gekregen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')