Hmm ik vermaak mij eigenlijk opperbest met mijn Wii;
Samenvatting tot nu toe:
Wii Sports - blijft leuk al ga ik dit niet in mijn eentje spelen. Vooral met bezoek fantastisch.
Wii Play - sommige minigames zijn gewoon erg leuk uitgevoerd. Leuk spel voor de visite, en leuk voor kleine kinderen.
Zelda - Beste game op de Wii en 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Uitgespeeld inmiddels.
Red Steel - Aardige shooter, met erg leuke maar ook minder leuke stukken. Uitgespeeld en verkocht.
Excite Truck - Fantastisch spel, initieel wat frustrerend maar even wennen en raggen maar. Pure adrenaline kick. Ben op de helft, alles gold natuurlijk.
SSX Blur - Heerlijk om te carven met de nunchuck, helaas zijn de ultimate moves vrij onmogelijk. Te weinig gespeeld tot nu toe (note to self: minder kopen).
Godfather - verrassend goed. Op de xbox zo aan de kant geschoven (copy), nu zit ik er middenin. Spel lijkt gemaakt voor de wii controls, fantastisch.
Wario Ware - in 2 uur uitgespeeld en derhalve teruggebracht. Viel mij tegen, doe mij wariop ware maar op een handheld. Kwalitatief goed, kwantiteit .... minder.
Sonic verwacht ik vandaag in de bus, ben benieuwd.
Erg jammer van de grootste draak tot nu toe; Spiderman 3. Ik heb de Wii gelijk te koop gezet na het spelen van dit spel. Inmiddels ben ik weer tot inkeer gekomen
![]()
Binnenkort eens kijken naar eledees (als ik hem eens zie in de winkels) en mario strikers.