Nee. Een port. Een remake is wat het woord al zegt. een RE make. De Wii versie van Trauma Center is niet opnieuw gemaakt. Hij is geport. Dankzij de hoge(re) resolutie waarin het bronmateriaal gemaakt is ziet het er op de wii beter uit. De graphics zijn uiteraard ook verbeterd/veranderd. Maar het blijft een port.quote:
ja een remake maar ruzbeh geen nieuwe op meer?quote:
Okee, ik ben benieuwd.. [schuift alvast Trauma Center van de got-to-have lijst naar de ik-denk-er-nog-even-over-na lijst].quote:
Edit -> alles verwijderen -> invoeren -> Edit -> plakken -> invoeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben de OP aan het proberen te veranderen, maar Fok! doet raarIk doe me best er nu voor (na het wijzigen krijg ik een wit scherm, en als ik vervolgens terug na de OP ga, is er niks veranderd
)
Sieht gut aus..!quote:
Verkapte ik pats met mijn warez post.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef WooZ het volgende:
waarom hebben ze de wiikey eigenlijk geen keywii genoemd dacht ik net...
slechte tvp
Ze waren ook nog met een film bezig over Sadness ookquote:Concerning the rumours about the Hollywood film studio offering us a large sum of money for filming rights - the truth is that we were contacted but there have been no agreements. We cannot disclose the topic of our talks however. Still we can assure players that Sadness will not be filmed earlier than 2 years after it is introduced to the market (if it will be filmed).
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef BMH het volgende:
En gefeliciteerd Ruzbeh! Je hebt het gradient icoontje in Photoshop ontdekt....
quote:RUMOR - Rockstar’s Table Tennis heading to the Wii
May 7th, 2007
Our friend Falfelkid is at it again with another rumor. He seems to have been spurred on by the Soul Calibur rumor we talked about last week. Here’s what Falafelkid had to say…
Expect Rockstar´s ´Table Tennis´ to come out on the Wii. I have been told that it is likely to be the first Rockstar title heading to Wii.
hej jij hebt een drakenbal in je icoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:54 schreef GoodGawd het volgende:
Wij gaan protesteren de prijscompare moet wederkeren! etc.
wat is kapot?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:07 schreef Wessiej het volgende:
God, ga ik na 3 weken niet te hebben spelen weer eens dat ding aanzetten omdat hier wat mensen zijn, gaat die na 20 seconden kapot
maja ik neem niet aan dat je je wii bedoelt dan zou je niet zo laks reageren denk ik.quote:
Nou ik heb de Wii nog niet dus ook niet Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 ( Een must have voor mequote:Op maandag 7 mei 2007 22:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hej jij hebt een drakenbal in je icoon.
help me verdoeme
chipped zeker?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:12 schreef Wessiej het volgende:
Want? Waarom zou ik het hier dan melden?
Pricecompare van mezzinquote:
Ik zat daar ook lang vast. Maar je moet dat truukje doen dat je hem weg trapt. A bashen, en dan snel je wiimote schudden. Dan trap je hem weg, dan ga je een super aanval doen en/of opladen.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:53 schreef _GdR_ het volgende:
Zijn er nog DBZ addicts hier?
hoe versla je die vegeta in die achterlijk aap vorm? is onmogelijk man.
Moet zeker met die dombo met zn zwaard. maar hoe kom je achter die aap?
Dat gebeurt volgens mij in een cutscene.quote:
Woordgrapjequote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat gebeurt volgens mij in een cutscene.
Het feit dat Yajirobe nu een speelbaar karakter is, zou voor mij de enige reden zijn om een DBZspel te kopen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef GoodGawd het volgende:
In het verhaal hakt Yajirobe zijn Vegeta's staart eraf.. dan verandert hij weer in de normale vorm en moet je nog ff doorvechten![]()
alsof ik dat nog niet gedaan hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 23:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik zat daar ook lang vast. Maar je moet dat truukje doen dat je hem weg trapt. A bashen, en dan snel je wiimote schudden. Dan trap je hem weg, dan ga je een super aanval doen en/of opladen.
Je moet de training eens doorlopen.
doe de multiplayer met een stel vrienden en een kratje bier en je pist je broek vol.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:20 schreef DinoPK het volgende:
Wario Ware - in 2 uur uitgespeeld en derhalve teruggebracht. Viel mij tegen, doe mij wariop ware maar op een handheld. Kwalitatief goed, kwantiteit .... minder.
euhmquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:53 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Dus 25 Mei gaat het gebeuren, we gaan online voetballen met Mario
Echter, dit werkt niet dmv friend codes toch? Maar gewoon een random tegenstander.
Als dat zo is, zou dat pretty st00pid zijn imo
Van de week btw eindelijk maar eens Excite Truck halen, 't ventje hedt weer doekoe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |