Wat ik me kan herrineren dat hij het niet zo gezegd heeft. dat die contact met de schrijver heb gezocht. en dat die zn mond er over wil houden, maar de verslaggever bleef doorvragen..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wat had hij dan tegen de journalist gezegd? Of heeft het hele gesprek volgens hem niet plaatsgevonden? Vind het niet iets wat een journalist zomaar uit z'n duim zuigt en z'n hele bestaansrecht mee in duigen zal gooien.
Ik denk dat Braber gewoon terugkrabbelt. Maarja, er is ook niets illegaals aan, dus lekker belangrijk.
Zoals gewoonlijk zullen ze wel weer gaan rellen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:21 schreef Silenus het volgende:
Ben benieuwd of het druk is zo op het Museumplein.![]()
quote:Motta wijst Ajax niet bij voorbaat af
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 7 mei om 18:02
Barcelona-middenvelder Thiago Motta staat niet onwelwillend tegenover een vertrek naar Ajax. De Braziliaan reageerde vandaag tegenover de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo op de vermeende belangstelling van de Amsterdammers.
”Ik voel mij vereerd met de interesse”, liet Motta, die tot medio 2008 onder contract staat, weten. “Op dit moment wijs ik geen enkele aanbieding af en zeker niet van een club als Ajax,” vertelde de tweevoudig Braziliaans international.
De 24-jarige Motta, die net terug is van een slepende blessure, kent een moeilijk seizoen bij de Azulgrana. Tot op heden kwam hij slechts tot tien optredens in de hoofdmacht, waarvan vijf als invaller. Ook in de jaren daarvoor wist hij zich nimmer op te werken tot een vaste waarde in het keurcorps van trainer Frank Rijkaard.
Toch wil hij niet vooruit lopen op de zaken door te stellen dat een vertrek uit het Camp Nou-stadion de beste oplossing is. “Dat is pas een thema dat aan het einde van het seizoen behandeld zal worden. We moeten gewoon kijken wat het beste is voor beide partijen,” aldus Motta.
Mochten Ajax en Motta daadwerkelijk tot elkaar komen, dan is hij na Gabri en de vertrekkende Roger García de derde speler binnen een jaar tijd die de overstap maakt van het Iberisch schiereiland naar Amsterdam. Ook het 16-jarige Barça-toptalent Bojan Krkić zou zich in de belangstelling van Ajax mogen verheugen. Hij zou op huurbasis naar Amsterdam moeten komen.
Het is niet echt relgunstig weer he, iedereen zal wel weer zo snel mogelijk willen aftaaien die er staat.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zullen ze wel weer gaan rellen.
RTVNH, kun je niet ontvangen daar in Broabant.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef Sethje het volgende:
Komt die huldiging ergens op tv dadelijk ?
Livestream op www.rtvnh.nl, rechtsbovenaanquote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
RTVNH, kun je niet ontvangen daar in Broabant.En ik niet in Utrecht.
![]()
AT5quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef Sethje het volgende:
Komt die huldiging ergens op tv dadelijk ?
Inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
AT5Heb 'm al op staan.
Maar is Gabri nu geschorst voor de playoffs? Dat is toch de grootste competitievervalsing die er maar is?
Door dat Waterman rood kreeg tegen Excelsior hebben wij dankzij die clown bij AZ misschien wel de beker gepakt.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar is Gabri nu geschorst voor de playoffs? Dat is toch de grootste competitievervalsing die er maar is?
Dat is anders, dat is reguliere competitie. Playoffs is erbij bedacht voor de commercie, slaat sowieso al nergens op en normaal is de beker ná de playoffs. Dus nu hebben we er dubbel nadeel van.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Door dat Waterman rood kreeg tegen Excelsior hebben wij dankzij die clown bij AZ misschien wel de beker gepakt.![]()
Blijft gewoon een oerstomme actie van Gabri.
Sta je dan op het Museumpleinquote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Gelderland het volgende:
6.000 ipv de verwachte 25.000 man bij de huldiging!!
Inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 19:01 schreef Tvduijn het volgende:
Ga eens allemaal van die stream af hij begint te haperen![]()
Werden er 25.000 verwacht?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:53 schreef Gelderland het volgende:
6.000 ipv de verwachte 25.000 man bij de huldiging!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |