serieus? en dat zoontje er gewoon naast kijken? pfff wat een idiootquote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef PLAE@ het volgende:
Op de heenweg nog een gast die met z'n zoontje van een jaar of 10 was. Gezellig zou je denken. Misschien wat minder verantwoord dat hij prachtige lijnen aan het bouwen was naast 'm en z'n neus daar continue zat te poederen![]()
quote:„ Ja, een enorm bruin apparaat, maar daar konden ze geloof ik niet zoveel mee.”
Ajax- trainer Henk ten Cate op de vraag of de douanier nog wat gevonden heeft toen hij gefouilleerd werd op Schiphol.
Gewoon hetzelfde als de normale competitiequote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef Kremers het volgende:
Wie heeft eigenlijk de rechten van de play-offs? Ik heb die Tele2 via KPN, maar volgens mij wordt het daar niet op uitgezonden? Ik kan het ook niet vinden in de TVgids.
Ah ok, dan komt het dus wel op Tele2. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de rechten bij een andere partij lagen.quote:
Ja, als we spaans of italiaans waren welquote:Op maandag 7 mei 2007 17:12 schreef S-Two het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ik heb daar 1 of 2 filmpjes van, maar die zijn ongeveer van dezelfde kwaliteit als die op de vorige pagina..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
Is er ergens een filmpje met beelden van de laatste tien minuten van de verlenging? En dan bedoel ik niet de gemiste kansen van AZ, maar dat de fans behoorlijk los gingen.
En al heeft ie het wel gezegd en is het nog zo ook, boeiend. Gebeurt zo vaak.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Braber van Excelsior ontkent net op TV Rijnmond die uitspraken te hebben gedaan.
ik dit seizoen 34 wedstrijden van feyenoordquote:Op maandag 7 mei 2007 15:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het gisteren in de trein lekker even uitgerekend...23 competitiewedstrijden, 1 JC-schaalwedstrijd, 1 V-CL-wedstrijd, 5 UEFA-cup wedstrijden en 4 KNVB-bekerwedstrijden. Dan wordt Heerenveen-uit de 35e, mooi aantal.
Het geld is weer op.![]()
Hoezo ? Slaan is meestal 5 toch ofzo.. vind nog weinig voor zo smerige overtredingquote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef Pritt het volgende:
3 duels voor Gabri, ik vind het wel wat veel.
Kon wel eens een duur kaartje gaan worden..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef Pritt het volgende:
quote:Motta sluit Ajax-transfer niet uit
Thiago Motta zou een transfer naar Ajax niet bij voorbaat afwijzen. Dit liet de middenvelder maandag weten nadat bekend werd dat de Amsterdammers een oogje op hem hebben.
"De interesse is nieuw voor me. Bij voorbaat wijs ik de interesse niet af", reageert de Braziliaans/Italiaanse middenvelder tegenover Eurosport. "Het is een goede zaak dat andere clubs me willen hebben. Aan het eind van het seizoen beslis ik over mijn toekomst."
Naast Motta zou Ajax ook interesse hebben voor zijn clubgenoot Bojan.
Ik niet, ik ben al blij dat-ie maar drie duels hoeft te zitten. Ze zijn niet zo dol op slaan enzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:49 schreef Pritt het volgende:
Wat had hij dan tegen de journalist gezegd? Of heeft het hele gesprek volgens hem niet plaatsgevonden? Vind het niet iets wat een journalist zomaar uit z'n duim zuigt en z'n hele bestaansrecht mee in duigen zal gooien.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Braber van Excelsior ontkent net op TV Rijnmond die uitspraken te hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |