Ik weet het nog niet. Denk ook dat ik wel even langs ga. Weer een reden om te zuipenquote:
Ja, slim is het niet. Een speler moet om kunnen gaan met provocaties. Maar dat soort dingen zijn ook zo weer vergeten. Jan van Halst sloeg het jaar voordat hij naar Ajax ging Jari Litmanen nog op z'n toetquote:Op maandag 7 mei 2007 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Keur het van Kluivert ook niet goed. Ik snap Jenner alleen niet. Hij wil bij Ajax komen voetballen als we zijn uitspraken mogen geloven. Rot nu maar op.
Ik geloof niet dat de reacties in dit topic veel anders waren vorige week zondagquote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef denthemen het volgende:
hahahahahaha ik lach me rot op een az forum, ze willen alles doen: Klachten indienen, laten testen op doping en zoGEWELDIGGGGGGGGG
Ja, links van het ajax vak zegmaar, was wel een leuke plekquote:Op maandag 7 mei 2007 13:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Denk ook dat ik wel even langs ga. Weer een reden om te zuipen
Jij stond lange zijde in de hoek?
Die bal van een meter afstand voor open doel kreeg hij wel knap over.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:32 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar ik weet nog altijd niet of hij uberhaupt wel zo goed is als hij zelf zegt.
Ja, ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, links van het ajax vak zegmaar, was wel een leuke plek.
Hij heeft mij nog niet overtuigd in ieder geval. En als Baki komt, hebben we 'm voorlopig nog niet nodig ook, want dan is die positie al dubbel bezet met Leo en Kennedy.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:32 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, slim is het niet. Een speler moet om kunnen gaan met provocaties. Maar dat soort dingen zijn ook zo weer vergeten. Jan van Halst sloeg het jaar voordat hij naar Ajax ging Jari Litmanen nog op z'n toetDan zal een middelvinger ook wel vergeten zijn als hij 3 wedstrijden goed speelt in Amsterdam.
Maar ik weet nog altijd niet of hij uberhaupt wel zo goed is als hij zelf zegt.
Voor sommigen vast wel. Voor mij niet. Heb ik ook altijd geroepen. Staat toch weer mooi op ons palmaresquote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef Happel het volgende:
De KNVB-beker was toch een troostprijs voor jullie?
Haha, een kakkerlak is wel de laatste die commentaar mag geven.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef Happel het volgende:
De KNVB-beker was toch een troostprijs voor jullie?
Dat had ik ook toen ik Van der Wiel voor het eerst zag.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geweldig trouwens gisteren. "Hééé daar loopt Leo, hoe kan dat nou? Die is toch geblesseerd?"
Zoveel mensen die niet weten wie Van der Wiel is
Ze waren geloof ik achteraf ook niet zo blij met die beslissing om daar 200 man te plaatsenquote:
Zeg dan niets.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:38 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Haha, een kakkerlak is wel de laatste die commentaar mag geven.
Helemaal niets helemaal niets in Rotterdaaaaam!
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=3118&postdays=0&postorder=asc&&start=800
Als hij het over die gekleurde papiertjes heeft vraag ik me af of hij wel gezien heeft hoe dat eruit zagquote:Supermooie sfeeracties voor het begin van de wedstrijd! (Ook gaaf dat er overal mensen op de viaducten stonden te zwaaien...)
Heb niet goed kunnen zien wat er aan de hand allemaal was?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ze waren geloof ik achteraf ook niet zo blij met die beslissing om daar 200 man te plaatsen.
quote:Wederom is gebleken dat AZ superieur is aan 020 en de Amsterdammers op alle fronten voorbijstreeft.
Ik weet niet of er nog grotere maten zijn hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef De_Brandweer het volgende:
Gisteren wou ik nog even een Ajax shirt kopen, maar ze hadden alleen maar maat XXL. Weet iemand wanneer de shirts van volgend seizoen te koop zijn?
Klein opstootje aan het begin van de wedstrijd, geloof ik.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb niet goed kunnen zien wat er aan de hand allemaal was?x
Net na de 0-1 inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klein opstootje aan het begin van de wedstrijd, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |