quote:Op maandag 7 mei 2007 12:02 schreef Sebagger het volgende:
Ha, Sebastiaan!
Hier is alles goed. Ik heb het prima naar mijn zin in het altijd gemoedelijke brabant.
Natuurlijk mis ik Groningen wel! Ze kijken me hier altijd maar vreemd aan als ik begin te knauwen of als ik de koeien van boer Harmsen een totale anale penetratie wil geven.
De vrouwtjes zijn hier tip-top in orde. Picobello! Je hoort ze ook wat minder schreeuwen wanneer je ze misbruikt, omdat die zachte 'g' toch beduidend minder indruk maakt dan ons noorderlijk accent.
Wanneer ik hier definitief naar toe ga is nog niet bekend. Het valt of staat allemaal met wat de reclasseringsambtenaar voor mij in petto heeft.
Veel liefs aan iedereen en doe ook Truus maar de groeten van me!
De jouwe,
Mauro.
Check je PM qua Koffie.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:58 schreef Mauro het volgende:
Hoi Sebasser!
Alles is hier goed en ik lust graag koffie
Alleen moet je die wel ff komen brengen dan
Wijven?
Jeetje je zou die collega van me eens moeten zien![]()
![]()
![]()
Zit tegenover me
Maar in het weekend ben ik weer ff en het Groningse. Mis het wel heel erg.
ff bieren dan?
PM?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Check je PM qua Koffie.
Wijven?
Toon eens wat respect![]()
Ja? Pics?
Je hebt me nummer als het goed is nog?
Sms me maar als je tijd hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:09 schreef Mauro het volgende:
je nummer is nog steeds 283xxxxx60 maar dan omgekeerd?ook niet in een edit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutmods met edithistory check![]()
En ja.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:12 schreef Sebasser het volgende:
Bevat die van jou nog 2 tal 69's ?
ahahhaahha ik ga je bellen straks!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ook niet in een edit?
Kutmods met edithistory check![]()
En ja.
Oeh oeh, nee toch, snel! ik zet hem snel uit!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ahahhaahha ik ga je bellen straks!
Jij hebt mij net wel je adres en zulks gegevens gepmend, Oh eh, neen, je deed niet aan PM.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Doe mij eens PM-en, dan stuur ik je zijn nummer en huisadres
Oh nee daar deed ik niet aan
Kun je een slotje IRL gevenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:wat mot ik met sebaggoel zijn nummer en adres
![]()
Kutmodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |