abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50448595
Roodharige mannen zijn wel lekker wild heb ik gehoord, echte relschoppers:

Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_50449149
rooje dakduif, goh wat een scheldwordt.
Op ze haags klinkt het best lekker
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 14 juni 2007 08:35 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
thx voor je post. Ik ben het deels met je eens. Andere kant; 'rooie' - 'rooie dakduivel' etc. etc. is een SCHELDwoord. Ze hadden dus ook niet de kleur van je jas of schoenen kunnen gebruiken. Want het is net zo'n scheldwoord als 'schele' (omdat het lelijk is) - 'dikke' (iets wat lelijk is) - kromme (iets wat lelijk is) - brillejood (over het algemeen ook niet echt mooi) etc. Het wordt niet voor niets als SCHELDwoord gebruikt.....
Het verschil is dat rood haar dus NIET lelijk is, maar wel iets zeldzaams en bijzonders. Daarom is het in mijn ogen dus ook geen scheldwoord.

Maargoed, in engeland zijn ze het niet met me eens, er is daar een hele discussie aan de gang of het als racisme mag worden gezien, zie ook
http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/6725653.stm
ik moest zelf eigenlijk alleen maar lachen toen ik dinsdag iets dergelijks in de spits/metro/pers las.
pi_50736274
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef M1RR1E het volgende:

[..]

Het verschil is dat rood haar dus NIET lelijk is, maar wel iets zeldzaams en bijzonders. Daarom is het in mijn ogen dus ook geen scheldwoord.
dat is persoonlijk natuurlijk.....

btw...dat artikel
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:21:57 #180
187630 a-tuur
niet te stoppen
pi_52041828
de reden waarom mensen roodharige uitscheleden komt voort uit jalozie
zowel bij mannen als vrouwen met rood haar zijn beter in sex
maar ik laat het even bij de voordelen als man, hoewel sommige dingen ook bij vrouwen van toepassing zijn.
1 sterker
2 grotere pik dan het gemiddelde
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto)
4 slimmer
5 fanatieker
6 beter tegen drank/ drugs kunnen
dat was het zo ongeveer en voor de haters ik lach je in je gezicht uit want je weet als ik je vriendin neuk wil
ze maar blijven genieten van mijn grote lul en sta jij bij het oud vuil
pi_52042061
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef a-tuur het volgende:
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:34:56 #182
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52042145
quote:
maar ik laat het even bij de voordelen als man, hoewel sommige dingen ook bij vrouwen van toepassing zijn.
1 sterker
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto)
4 slimmer
5 fanatieker
6 beter tegen drank/ drugs kunnen
dat was het zo ongeveer en voor de haters ik lach je in je gezicht uit want je weet als ik je vriendin neuk wil
Eigenlijk zijn de dingen die je daar stelt bijna allemaal niet waar
pi_52042164
quote:
1 sterker (check)
2 grotere pik dan het gemiddelde ( telt gemiddelde ook? )
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto) (thats for sure)
4 slimmer (ik wil neit opscheppen,.. maar,.. )
5 fanatieker (behoorlijk)
6 beter tegen drank/ drugs kunnen (Beide check)
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:46:38 #184
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52042466
quote:
1 sterker [check.. iemand die het wil uitproberen??]
2 grotere pik dan het gemiddelde Check!!.. zegt mijn vriendin
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto) Check.. geen ander haarkleur is zoveel besproken als rood
4 slimmer Dat zou ik niet weten..
5 fanatieker Ja ook, behalve als ik een joint gerookt heb
6 beter tegen drank/ drugs kunnen Drugs.. ja.. drank mwa
Moet wel zeggen dat ik vroeger niet blij met mijn rode haar was.. maar sinds een jaar of 4 ben ik er echt blij mee..
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_52042976
quote:
1 sterker - zal wel meevallen
2 grotere pik dan het gemiddelde - check (als het landelijke gemiddelde nog steeds 12-14 cm is )
3 uniek (zie het als een dure exclusive auto) - zolang er meer dan 1 roodharige rondloopt is het helaas niet uniek
4 slimmer - uhhhh...
5 fanatieker - geen idee, fanatieker over het algemeen? Fanatieker als zelfmoordterrorist?
6 beter tegen drank/ drugs kunnen - geen idee, maar ik heb nooit hoofdpijn.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:11:55 #186
187630 a-tuur
niet te stoppen
pi_52044975
oke ik geef toe misschien geld dit niet voor iedereen maar wel voor de mensen met ECHT roodhaar (die weten waar ik het over heb) dus niet geverft of rossig of kastanje bruin. En als je jezelf niet uniek voelt kun je beter in een hoekje van je kamer gaan janken want dan ben je dus de slachtoffer van haters. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ik beter bedeeld ben dan haar exen.

Mike.Strutter dat is jij mening, had ik daar om gevraagt
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:18:15 #187
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52045154
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:11 schreef a-tuur het volgende:
oke ik geef toe misschien geld dit niet voor iedereen maar wel voor de mensen met ECHT roodhaar (die weten waar ik het over heb) dus niet geverft of rossig of kastanje bruin. En als je jezelf niet uniek voelt kun je beter in een hoekje van je kamer gaan janken want dan ben je dus de slachtoffer van haters. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ik beter bedeeld ben dan haar exen.

Inkoppertje over je vriendin die ik niet ga maken

Wie wel?
pi_52045461
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:11 schreef a-tuur het volgende:
Jij geeft geen mening, jij geeft feiten, maar deze weet je niet te onderbouwen met een betrouwbare bron. Mike.Strutter is het niet eens met deze feiten omdat je ze niet onderbouwt, dat is geen mening, maar dat valt in principe ook onder feiten.

Maar als ik je goed begrijp is het dus zo volgens jou, dat omdat jíj zo bent, álle roodharigen zo zijn? Lekker uniek zeg.
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:12:20 #189
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_52046302
Heel veel feiten weet ik niet, alleen dat onderzoekers ooit eens vastgesteld hebben dat roodharige meer verdoving nodig hebben omdat ze eerder/meer pijn voelen.
pi_52046838
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:39:06 #191
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52047014
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:12 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heel veel feiten weet ik niet, alleen dat onderzoekers ooit eens vastgesteld hebben dat roodharige meer verdoving nodig hebben omdat ze eerder/meer pijn voelen.
Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen met rood haar meer pijn ervaren en daarom meer anesthesie nodig hebben bij een operatie. Onderzoekers van de universiteit in Lousiville (USA) hebben ontdekt dat natuurlijke roodharigen gemiddeld 20% meer anesthesie nodig hebben om pijn te bestrijden.

Het is een feit dat mensen met rood haar beduidend dikker haar hebben dan diegene met een andere haarkleur.

Onderzoekers hebben aangetoond dat roodharigen een huid hebben die zeer gevoelig is voor zon en dat ze hierdoor een veel grotere kans hebben op het krijgen van melanomen (huidkanker). Huidvlekken, een lichte huid en sproeten verhogen het risico.

Er bestaan theorieën dat rood haar afkomstig is van de Keltische stammen in Groot-Brittannië, vooral in Schotland en Ierland. Historisch gezien zijn roodharigen altijd met vooroordelen en achterdocht behandeld. Daarnaast werden ze vaak betiteld als temperamentvol en sensueel. Waarschijnlijk is dit image gebaseerd op het feit dat Schotland de meeste roodharigen heeft van de wereld (13%). De Schotten stammen af van de Kelten, die bekend waren als gewelddadige krijgers. Er wordt geschat dat 2 tot 5% van de Amerikaanse bevolking rood haar heeft en dat slechts 1% van de totale wereldbevolking roodharig is.

Rood haar is een overlevering van de Neanderthaler. Wetenschappers van de Britse Oxford University denken dat het ginger gen, dat verantwoordelijk is voor rood haar, lichte huid en zomersproeten, ongeveer 100.000 jaar oud is. De Neanderthalers leefden al 200.000 jaar in Europa voordat de Homo Sapiens, ongeveer 40.000 jaar geleden, uit Afrika naar Europa trok. Vermoedelijk hebben beide soorten wel met elkaar gepaard, zodat het roodhaar-gen in de mens tot op de dag van vandaag kon overleven.

Bron: HairWeb.nl
That boy needs therapy..
pi_52047233
Ik ben ook een grote sterke krijger.
Vooral met een bijl ga k helemaal los
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:47:35 #193
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52047273
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:46 schreef het.ismij het volgende:
Ik ben ook een grote sterke krijger.
Vooral met een bijl ga k helemaal los
Ik met een knots, terwijl ik mijn vrouw aan haar haren naar mijn grot sleep
That boy needs therapy..
pi_52049227
Kameraad van mij heeft ook oranje haar... alleen gebruikt juist het voordeel hiervan... hij straalt uit dat hij oranje haar heeft, en er trots op is, en als er iets helpt in een discotheek, is het wel uitstraling... dus eigenlijk bullshit dat oranje negatief is... tis maar net hoe je het zelf uitstraalt, aan jou te horen ben je er niet blij mee, dit straal je ook duidelijk uit, en dat moet niet, denk alsof oranje juist cool is... en je zult zien dat het werkt
pi_52049615

Dit ben ik, Het ziet er niet echt rood uit, ik doe er namelijk wat vet in. Als ik dat niet doe dan krijg k een soort afro..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:13:21 #196
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52049692
Mannen met rood zijn zijn zo goed als nooit aantrekkelijk..vrouwen daarentegen weer wel
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52049752
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:13 schreef Shitonya het volgende:
Mannen met rood zijn zijn zo goed als nooit aantrekkelijk..vrouwen daarentegen weer wel
Dankje namelijk alle roodharige mannen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:18:22 #198
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52049798
Ja, ik kan moeilijk liegen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52049829
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef Shitonya het volgende:
Ja, ik kan moeilijk liegen
Had dat op zn minst gedaan.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:21:24 #200
125878 Gabry
Lento Violento
pi_52049875
Het probleem met roodharige is dat ze vaak ook lelijk zijn. En dan schuif je dat al snel af op de haarkleur. Het rode haar opzich is geen probleem, zolang het niet felrood is. Licht of bruin roodachtig is opzich best oké.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gabry op 02-08-2007 17:42:05 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')