abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49135474
Ik verbrand ook wel aardig snel, moet altijd goed opassen! Zal nooit bruin worden..

en tja, ik denk dat meiden over het algemeen een mooie donkere bos haar leuker vinden dan zo'n rode(oranje) kleur met lichte huidskleur wat toch wat 'apart' is.. (een 'rooie' vriend ) Maargoed, dat is mijn mening!
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:01:19 #77
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49137251
Kameraad van me heeft ook rood haar, en we hebben toen samen gewerkt in Italie, en die vrouwen vonden het wel tof daar.
Tom rosso was zelfs populair bij hen hehe
pi_49137621
hier ook een rooie

ik trek me er niets van aan als iemand were eens zo'n onoriginele term gebruikt voor mijn haarkleur... daarentegen kan ik wel lachen als iemand met iets aan komt zetten wat ik nog niet eerder gehoord heb

en het feit dat ik een mooie vriendin heb die mijn haar geweldig vind en de vele andere vrouwen die aangeven mijn haar mooi te vinden is ook bewijs genoeg voor mij dat rood haar ook wel in trek is
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:48:10 #79
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_49146707
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef het.ismij het volgende:

[..]

jij ook ongeveer op die lengte. damnz,..
ik dacht dat ik uitzondering was.
Maaruh mensen, met rode haren,..
You know what they say. Its true
En nu wil ik bewijs zien ook
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_49147609
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:10 schreef Leipo666 het volgende:
hier ook een rooie

ik trek me er niets van aan als iemand were eens zo'n onoriginele term gebruikt voor mijn haarkleur... daarentegen kan ik wel lachen als iemand met iets aan komt zetten wat ik nog niet eerder gehoord heb

en het feit dat ik een mooie vriendin heb die mijn haar geweldig vind en de vele andere vrouwen die aangeven mijn haar mooi te vinden is ook bewijs genoeg voor mij dat rood haar ook wel in trek is
Mijn vriend

Verder is het wel grappig als mensen aan mij vragen hoe mijn vriend eruit ziet. Heeft ie bruin, zwart of blond haar? Eeeh ROOD! De tweede vraag is dan: Is ie overal rood? Eeeh JA!
pi_49148108
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:48 schreef karr-1 het volgende:

[..]

En nu wil ik bewijs zien ook

Alleen voor vrouwen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Nee, echt
pi_49166887
een troost het is een uitstervend ras
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 02:29:46 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49170716
Ik heb ook rood haar (meisje) en zou denk ik niet snel iets 'beginnen' met een jongen met rood haar, maar dat komt denk ik vooral omdat ik er vroeger altijd mee gepest werd als er een jongen met rood haar was dat dat dan wel mijn vriendje zou zijn Overigens zou ik niet afknappen op een haarkleur, het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje, maar in mijn geval wordt het misschien iets te rood met een rode man erbij
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49175819
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:29 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook rood haar (meisje) en zou denk ik niet snel iets 'beginnen' met een jongen met rood haar, maar dat komt denk ik vooral omdat ik er vroeger altijd mee gepest werd als er een jongen met rood haar was dat dat dan wel mijn vriendje zou zijn Overigens zou ik niet afknappen op een haarkleur, het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje, maar in mijn geval wordt het misschien iets te rood met een rode man erbij
Ik heb rood haar!
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 12:21:11 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49179062
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:59 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb rood haar!
Feauteaus?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49179150
Sweetbeach, volgens mij heeft het eigenlijk helemaal niets met je haarkleur te maken, maar puur en alleen met je zelfbeeld/onzekerheid. Als jij je door van die lege opmerkingen gelijk in een hoekje geduwd voelt, straal je ook uit dat het je echt raakt. Dat is alleen maar meer reden om het een volgende keer weer op je haar te gooien. Als je nu dik was geweest, een bril had, schele ogen, juist heel mager, heel groot, heel klein, etc was dát het "grote" probleem geweest.

Elk mens heeft wel een 'afwijking', het gaat er om hoe je daar mee omgaat. Als je kritisch kijkt naar degene die dat soort dingen zegt, zie je wel dat zij ook niet God's gift to women zijn. Maar ze hebben wel bluf.

Zeker ook in het krijgen van meiden is zelfvertrouwen een basisvereiste, dat heeft weinig met uiterlijk te maken. Als jij uitstraalt dat je jezelf gewoon ok vindt, nemen mensen dat ook min of aan. Straal jij al uit dat je niet blij bent met (iets van) jezelf, dan zal je dat uitstralen, waardoor anderen ook eerder denken dat er wel iets 'mis' zal zijn.

Kortom: Zorg ervoor dat je je zelfvertrouwen vergroot! Ga op een sport, verzorg jezelf goed, noem elke dag 5 dingen die je wel goed/mooi vind van jezelf, leg de focus op de positievere dingen in jezelf. En als het toch echt puur en alleen je haar is wat je zo niet mooi vind, dan kan je het altijd nog verven. Heel kinderachtig gezegd, jij kan je haar verven, zij zitten voor altijd aan die rotkop en dat rotkarakter vast.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_49181538
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Étoile het volgende:
Heel kinderachtig gezegd, jij kan je haar verven, zij zitten voor altijd aan die rotkop en dat rotkarakter vast.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:05:05 #89
172358 oddman
Introspecteur
pi_49188797
Rooie?

Ben je zo'n communist dan?

Laat het van je af glijden. Jij bent degene die er mee zit; zij die jou 'rooie' noemen doen dan niet om te denigreren.
Beetje stupide, iemand afrekenen op z'n haarkleur. Nee, laat mij iemand dan maar uitschelden om z'n politieke voorkeur. Om er dan daarna serieus over in discussie te treden, natuurlijk.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_49189610
Mannen met rood haar zijn
pi_49192109
Ik vind dat per man verschillend.
Het is net als mannen met bruin haar, dan heb je er ook leuke tussen zitten maar ook minder leuke.
pi_49192182
Ik heb een vriend gehad met rood haar, en sinds kort ken ik wel een leuk meisje met rood haar.
Vroeger wel veel opmerkingen erover gemaakt toen ik zo rond de 15 was, maar valt nu allemaal wel mee
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:23:15 #93
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49193818
Een studiemaatje van mij heeft rood haar én een bril, maar is een van de grootste players die ik ooit ben tegengekomen.

Zijn 'handicap' lijkt juist heel handig te zijn, omdat hij uiterlijk gezien afwijkt van de rest, wat hem interessant maakt voor dames.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:21:05 #94
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_49204518
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Alleen voor vrouwen.
Watje
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_49204800
ik heb ook rood haar, vroeger werd er wel eens "rooie" of "rooie dakduif" etc. gezegd, maar och tis toch ook gewoon de waarheid, rood haar so what? Tegenwoordig denk ik er niet eens meer bij na dat mn haar rood is en er wordt ook nooit wat over gezegd trouwens.
pi_49204889
Volgende keer roep je gewoon heel hard
'HET IS GEVERFD!"
pi_49210496
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Feauteaus?
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 01:54:03 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49212130
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:45 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[afbeelding]
Oeh nice Mooie haarkleur Niet oranje-achtig maar meer kastanjebruin (zoals ik )
  donderdag 10 mei 2007 @ 01:59:01 #99
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_49212224
Waar een mens zich allemaal druk om kan maken.
Leven we nog in de dertiger jaren ofzo?

Ik vind vrouwen met rood haar (mits mooi gevormd snoetje en e.d.) echt te sexy.
Je mag mijn rechterlong hebben voor een avondje met een roodharige meid.

(Mits natuurlijk rood + sproeten enzo)
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_49213975
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:45 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[afbeelding]
uhh, dat noem ik geen rood... is gewoon een mooie kleur donkerblond onderhand, totaal geen rood.. miss heel licht, maar valt nietop..
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')