als hij op school e.d. gepest wordt of vaak voor rooie uitgescholden dan ben jij wel heel fout bezig dat snap je he?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:13 schreef wmml het volgende:
Mijn broertje heeft ook rood haar....en ik raak maar niet uitgescholden
Dat was een grapje...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
als hij op school e.d. gepest wordt of vaak voor rooie uitgescholden dan ben jij wel heel fout bezig dat snap je he?
helemaal thuis zou hij zich dan helemaal prettig moeten voelen (niet bang dat ze broer hem weer belachelijk gaat maken)
is dat wel verstandig met zo'n 'tere' huid? ik bedoel, ik ben blond (ja grappenmaken magquote:Op maandag 7 mei 2007 10:14 schreef rival het volgende:
en door zonnebankjes kan je ervoor zorgen dat je niet een al te bleke huid hebt...
goh, ook al wel 100x gehoordquote:Op maandag 7 mei 2007 10:04 schreef Werewolf het volgende:
Moet gelijk denken aan Harry Jekkers.
'Jouw vader, die heb roest in z'n pijp..."![]()
ik wordt bruin. minder snel dan de rest.. maar uiteindelijk wordt ik het wel.... als ik dan aant begin van het jaar begin... moet ik me de eerste 4-5 keer goed insmeren (zeker die eerste keer anders verbrand ik ook levend) en daarna kan ik zonder problemen onder de superbruiner....quote:Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is dat wel verstandig met zo'n 'tere' huid? ik bedoel, ik ben blond (ja grappenmaken mag) en als ik me niet insmeer verbrand ik levend...OK, ik wordt daarna wel bruin, maar de meeste roodharigen niet volgens mij...
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef imago het volgende:
Stoere mannen met rood haar[afbeelding]
Watjes met rood haar [afbeelding]
Inderdaad,quote:Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef imago het volgende:
Stoere mannen met rood haar[afbeelding]
Watjes met rood haar [afbeelding]
Ja dat sowiesoquote:
en zo is het ook met een bril of een beugel.. of als je dik bent en noem het maar op....quote:Op maandag 7 mei 2007 10:34 schreef imago het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Maar rood haar is dus in ieder geval geen nadeel, als je tenminste maar niet als een bang schichtig mannetje om je heen kijkt omdat je bang bent dat mensen iets zeggen over je haarkleur. Sowieso is tevreden zijn met jezelf en dat ook uitstralen (zonder meteen een arrogante zak te zijn) aantrekkelijk
en dat zekere ben ik (nog) niet altijd denk ik... vandaar ook de vraag hoe andere mannen met rood haar daarmee omgaanquote:Op maandag 7 mei 2007 10:34 schreef imago het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Maar rood haar is dus in ieder geval geen nadeel, als je tenminste maar niet als een bang schichtig mannetje om je heen kijkt omdat je bang bent dat mensen iets zeggen over je haarkleur. Sowieso is tevreden zijn met jezelf en dat ook uitstralen (zonder meteen een arrogante zak te zijn) aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |