Heel cool, dank!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef cohen het volgende:
Wat je ook kan doen, is de digitale versie opvragen bij VT Wonen. Die hebben ze wel in de computer staan, Kan niet anders
You've got PM!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:36 schreef cohen het volgende:
Ik kwam het tijdschrijft net toevallig hier tegen op werk, dus ik heb het origineel voor je. Als je je adres even pm't, kan ik m naar je sturen.
Novilon, kan ik uit betrouwbare bron vermeldenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:26 schreef truttebosje het volgende:
wat ligt er eigenlijk op de vloer? het ziet er wel mooi uit, maar is dat nu gewoon betonverf ofzo?
misschien vanavond ffquote:Op maandag 21 mei 2007 14:32 schreef truttebosje het volgende:
oh....is het trouwens niet leuk om die foto`s hier in je topic te plaatsen?
(het fleurt zo op van wat plaatjes, en je leest zo snel over een linkje heen)![]()
ja, ze zijn echt heeel erg vet.. viel me overigens ook op dat het zo goed afgewerkt was, je ziet direct dat het door profs is gedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 15:33 schreef cohen het volgende:
en wat vind je van de huiskamerdeuren naar de hal toe? Ik vond ze echt heel mooi!
Esraa, jouw icon komt toevallig van een schilderij die hangt in het huis waar dit topic over gaat!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:19 schreef Esraa het volgende:
Wauw, wat een mooi en groot appartement! En dat voor die prijs![]()
De inrichting zoals het nu is vind ik helemaal geweldig![]()
Die hangt in heel veel huizen (ikea schilderij).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:04 schreef cohen het volgende:
[..]
Esraa, jouw icon komt toevallig van een schilderij die hangt in het huis waar dit topic over gaat!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |