Tevens TVP!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:17 schreef Smash-it het volgende:
WAt?! Hoe, waar, wanneer, waarom?! Zo vet! James Marsters is echt zooooo leuk.. Ik ben jaloers tot op het bot!
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:58 schreef outcast_within het volgende:
wss gewoon in een bruin cafe, rustig pintje drinken.
- Hee buffy cast jullie hier?
+ Ja wij hier, we hadden dorst
- oh okee, btw wat zijn jullie aardig
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef Raenius het volgende:
Rofl nee niet echtWas het maar waar...
http://www.collectormania.com
Het duurt tot en met vandaag.
Erg gaaf, man!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef Raenius het volgende:
Het lijkt me zoiets als die zgn "Comicons" waarover ik wel eens verslagen heb gelezen in het "Buffy/Angel magazine". Leuk voor de fans!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef Raenius het volgende:
Charisma!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Raenius het volgende:
Dit was tijdens het signeren van mijn handtekening:
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07191/charisma.jpg]afbeelding][/url]![]()
![]()
Ja, het zijn gewoon conventions, zoals die regelmatig worden georganiseerd, met name in engeland.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:33 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het lijkt me zoiets als die zgn "Comicons" waarover ik wel eens verslagen heb gelezen in het "Buffy/Angel magazine". Leuk voor de fans!![]()
Beetje weinig cleavage hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Raenius het volgende:
Dit was tijdens het signeren van mijn handtekening:
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07191/charisma.jpg]afbeelding][/url]![]()
![]()
Adam was zonder zijn robot/demon gedaante te zien in Restless hè. Samen met Riley in Buffy's droom, vlak voordat ze d'r gezicht met modder in gaat smeren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef Dizer het volgende:
Oh en Adam ziet er echt anders uit dan ik had verwacht.
Smelt...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Ik vind James Marsters er zo echt véél beter uitzien.En ik had niet verwacht dat hij (nu) 44 is.
Geen foto van de conventie overigens hè.
Ik vind ze wel leuk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind de comics niet zo leuk.Heb nu drie gezien, maar ik vind het niet echt spannend. Komt vooral doordat de tekenstijl me niet echt aanspreekt. Die in de strip zelf dan, de voorpagina's e.d. wel.
Damn, stel je voor dat je hem op straat tegenkomt! Ik zou echt schrikken en "SPIKE!" roepenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:56 schreef Raenius het volgende:
Hier een foto van James tijdens het signeren:
Die SFX heb ik ook!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:46 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dat blad niet meer. Dit is wat ik nog kon vinden via google. Het was een artikel in de SFX.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Als er iemand interesse heeft in (engelstalige) Buffy & Angel S-F-X artikelen (plus wat andere zooi) van de afgelopen jaren, ik heb mijn verzameling gezippt en online gezet. Het bestand kan hier worden gedownload (57 MB):
http://rapidshare.com/files/22432185/artikelen.zip.html
Ik had ook nog wat Buffy s-c-r-i-p-t-s liggen, die kunnen hier worden gedownload:
http://rapidshare.com/files/26088803/Scripts.zip.html
Ze zijn niet compleet, dus als iemand de rest heeft houd ik me aanbevolen...
no shit!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Spike is echt zo'n fantasie figuur.
Die Kiefer anekdote.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Stukje uit een interview met SMG.
Leuk stukje waarin ze verteld hoe ze de rol van Buffy kreeg, hoe de audities eraan toegingen. En over de pilot, hoe verschrikkelijk die was.
Mooi!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:29 schreef DrsPoema het volgende:
Ik heb nog iets opgediept uit eigen werk!![]()
[afbeelding]
SMG rules!!!![]()
Wel heel tof! Comic achtig! En je herkant Sarah er zeker in!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Angelic_Rose het volgende:
Drs Poema, die tekening is echt enorm mooi!![]()
Ik heb ook een poging gedaan en alhoewel ik er niet geheel ontevreden mee ben vind ik hem niet op Sarah lijken..
Hahahaha, volgende keer beter..![]()
[afbeelding]
Prachtige stijl!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb ook een poging gedaan en alhoewel ik er niet geheel ontevreden mee ben vind ik hem niet op Sarah lijken..
[afbeelding]
Het valt me nu op hoe weinig hij in S5 te zien is. Erg jammer.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:15 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik hoor iedereen trouwens zo weinig over Lorne hier..
Hij was mijn favoriete karakter in Angel, ik vind die man geweldig, met zijn sarcasme en eeuwige gezuip..![]()
Heb enorm genoten van hem en vond hem echt een aanwinst voor de serie..![]()
Dat was mij ook al opgevallen, en wat ik ook vond was dat ze hem soms wel lieten zien maar zijn rol ging nergens meer over eigenlijk, hij deed niet echt meer mee..quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het valt me nu op hoe weinig hij in S5 te zien is. Erg jammer.
Valt wel mee hoor dat lichthartig, kijk eens naar de manier waarop Fred dood gaat, de moord op Wesley en Knox, een in haar jeugd misbruikte Slayer, afscheid van Cordy, enz. enz. enz.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:
En het is allemaal wat lichthartiger dan S3 en 4
De onderwerpen misschien niet, maar hoe ermee wordt omgegaan vind ik wel iets luchtiger allemaal. De gesprekken, de toon, hoe alles in beeld wordt gebracht, de setting...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:29 schreef Illyria het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor dat lichthartig, kijk eens naar de manier waarop Fred dood gaat, de moord op Wesley en Knox, een in haar jeugd misbruikte Slayer, afscheid van Cordy, enz. enz. enz.
Eeeeens! Gatver, ik erger me alleen al bij zijn naam..quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En geen Connor, dat helpt ook wel.
Joh, je hoeft je zeker niet te schamen hoor! ik zie dat je zeker tekentalent bezit qua afwerking en touch, ik geef zelf tekenles dus....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef Angelic_Rose het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik ben altijd wel een ontzettende fan geweest van Faith.
Heel tof stukje inderdaad. De eerste keer dat ik zag dat Lorne zich zo verschrikt omdraaide tijdens dat lieve zingstukje dacht ik echt "Holy shit! Wat gebeurde er? Waarom draaide Lorne zich om vóórdat Fred instortte???" Pas toen ik het terugspoelde snapte ik dat het door het zingen kwamquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:36 schreef alwaysthebest het volgende:
A Hole In The World, wat een tranentrekker blijft dat.![]()
Ik heb dat moment dat Fred zingt, en Lorne verschrikt achteruit kijkt zonet een stuk of 20 keer teruggespoeld en opnieuw bekeken.Als je je scherm stilzet op dat moment dat Lorne verschrikt kijkt..... prachtige gezichtsuitdrukking. Mooi acteerwerk van alledrie. Fred en Wesley net bij elkaar, en meteen weer uit elkaar getrokken...
Mooiste aflevering van Angel.
serieus?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:01 schreef -Mo- het volgende:
Ik weet niet of het eerder gemeld was, maar CBS komt met een show over een vampier die een private investigator is.
Sounds familiar.
quote:
http://www.tv.com/moonlight/show/68684/summary.htmlquote:Moonlight will shine on Friday at 9 p.m. and follow private investigator Mick as he solves mysteries. Oh yeah, he's also a vampire.
Vind ik ook een prachtige episode. Ik weet niet of Joss Whedon zelf ooit een ouder of andere naaste heeft verloren, maar veel dingen in die aflevering zijn echt spot-on! Vooral dat stukje waarin Buffy "fantaseert" dat de ambulance komt en dat Joyce gered wordt ("Thank God you found me in time, Buffy"), zo heb ik dat ook ooit precies zo ervaren!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:03 schreef Tokus het volgende:
The Body
aangezien ik seizoen 5 van Buffy aan het kijken ben kwam deze aflevering natuurlijk ook langs. En wat een prachtige aflevering is het ook (alleen jammer van die vampier op het einde). Hierin wordt overigens ook bewezen hoe muziek de juiste sfeer weet neer te zetten, of in dit geval het ontbreken van muziek. Prachtig.
Het bizarre is alleen wel dat dat ik precies nu deze aflevering zie (nou ja, niet voor de 1e keer), net nu een paar dagen terug de vader van een goede vriend van me is overleden. Dat geeft wel een erg vreemd gevoel er aan.
Ik zag hem paar weken terug ook weer en dat was het eerste wat mijn huisgenootje en ik zeiden tegen elkaar. Iedere keer ergeren we ons aan dat stukje in zoooo'n mooie aflevering.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:03 schreef Tokus het volgende:
The Body
(alleen jammer van die vampier op het einde).
In het DVD-commentaar zegt hij inderdaad ook uit zijn ervaringen dat soort dingen geput te hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vind ik ook een prachtige episode. Ik weet niet of Joss Whedon zelf ooit een ouder of andere naaste heeft verloren, maar veel dingen in die aflevering zijn echt spot-on! Vooral dat stukje waarin Buffy "fantaseert" dat de ambulance komt en dat Joyce gered wordt ("Thank God you found me in time, Buffy"), zo heb ik dat ook ooit precies zo ervaren!![]()
[/persoonlijk]
Die speech van Anya is ook prachtig. Al die frustratie en onbegrip... menselijker dan dat zien we haar verder nooit in de serie. Behalve dan misschien in het ziekenhuis met Andrew in S7. (met o.a. dewheelchair fight
)
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak..quote:
Meningen verschillen inderdaad haha.. Ik vond hem in seizoen 5 van Angel op zijn allerleukst. Mooie pakken aan, z'n haar zat goed, alles klopte.. Zwijmel, zwijmel haha..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak..![]()
Hoewel meneer Boreanaz de aandacht nog wel vast wist te houden bij mij ten tijde van Buffy, lukte dat op een gegeven moment helemaal niet meer in Angel..
Ik kan er niks aan doen, maar vind hem niet mooi oud worden, ik zeg niet dat hij lelijk is voordat er hele discussies over ontstaan hahaha, maar hij is zijn eens zo leuke uitstraling een beetje verloren..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |