daarna wakker geworden, hier getypt, en dan kun je toch verder slapenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je ging voor 8 uur ook al over 5 minuten slapen![]()
en om 3 uur, en 4 uur, en kwart over 4, en half 4, en 20 voor 4, en kwart voor 4, en 4 uur, en en en zo elk uur.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je ging voor 8 uur ook al over 5 minuten slapen![]()
Zal me een zorg zijn, tussen mijn huis en de bank stonden geen files en bij de dame aan de balie ook niet. Ik mocht voor omdat ik eerder al bij de speciale klantenservice mijn Western Union formuliertjes had ingevuld.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dames werken zeer vertragend, misschien zijn vrouwen ook wel de oorzaak van al die files!
Als je goed kijkt, zie je dat ik enkel een uurtje ofzo ben 'weggeweest' van FOK!, toen keek ik Napoleon dynamite.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:00 schreef vdvorst het volgende:
[..]
daarna wakker geworden, hier getypt, en dan kun je toch verder slapen
graag gedaan. Vergeet niet eerst te slapenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik vandaag mijn geld binnen, even rekeningen betalen zo.
Thx voor teh tip.
Western Unionquote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal me een zorg zijn, tussen mijn huis en de bank stonden geen files en bij de dame aan de balie ook niet. Ik mocht voor omdat ik eerder al bij de speciale klantenservice mijn Western Union formuliertjes had ingevuld.dat dan weer wel.
Waarom?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
graag gedaan. Vergeet niet eerst te slapen
Makkelijk 3 of 4 dagen. Dan word je eerst gek en als je dan pech hebt word je door een psych een week platgespoten. Anders ga je uiteindelijk idd dood.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom?
een mens kan enkele dagen zonder slaap voordat hij doodgaat.
zooi ja, het vertraagde toen mijn systeem, en nu wil ik gewoon kunnen laptoppen zonder onzin.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zooi!?!?!?![]()
Eindelijk een nuttige toepassing voor die MSN-machine en dan is het zooi!
Schande!![]()
enkele dagen, en dan dood, maar, mij lijkt het dat je eerder in slaap valt ipv meteen dood te gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom?
een mens kan enkele dagen zonder slaap voordat hij doodgaat.
Volgens mij max 10 dagen ofzoot voordat je driekwart dood gaat ofzoot.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Makkelijk 3 of 4 dagen. Dan word je eerst gek en als je dan pech hebt word je door een psych een week platgespoten. Anders ga je uiteindelijk idd dood.
Koffie.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
enkele dagen, en dan dood, maar, mij lijkt het dat je eerder in slaap valt ipv meteen dood te gaan
tja, geen zaken doen met veilingen en zo... dit is gewoon geld wat ik nodig had van een bekende. En dan? Daar is het voor gemaakt, niet voor negers zonder geld die jou geld willen. (Ik heb trouwens een aantal oorspronkelijke 419 scam brieven! Deze werden in de jaren 90 al de hele wereld overgestuurd, dus ook naar Indonesie. Hier werden ze vaak onderschept op het postkantoor (steevast verkeerde manier van addresseren)quote:
ik slaap liever toch gewoon, bioritme en zo.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
enkele dagen, en dan dood, maar, mij lijkt het dat je eerder in slaap valt ipv meteen dood te gaan
Dat bioritme is een overrated ietsquote:Op maandag 7 mei 2007 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik slaap liever toch gewoon, bioritme en zo.
Gewoon niet gaan slapen. Stevig blijven werken, studeren, fok!ken, dansen. Af en toe ff jezelf door een moeilijk momentje heen slepen. Als je het wilt blijf je echt wel wakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
2004quote:Op maandag 7 mei 2007 11:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je dat ik enkel een uurtje ofzo ben 'weggeweest' van FOK!, toen keek ik Napoleon dynamite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |