Nog boos dat je het de vorige keer fout had met je 5 miljoen per contractjaarquote:Op zondag 13 mei 2007 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Echt kijk heb je er niet op he
´quote:Op zondag 13 mei 2007 01:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nog boos dat je het de vorige keer fout had met je 5 miljoen per contractjaar
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
´
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ok
Datquote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem mij een speler op uit Nederland die voor meer dan 5 miljoen per contractjaar is verkocht?
Cruyff adviseert MvB. Laat ik het zo zeggen; Als Cruyff nou zou komen met als assistent MvB, perfect.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Krijgen we ook een kut EK
Cruyff is gewoon een de man achter van Basten en dan krijg je het gezeik zoals nu
Met Cruyff heb je dezelfde 11 spelers in het veld die er nu staan.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:14 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Cruyff adviseert MvB. Laat ik het zo zeggen; Als Cruyff nou zou komen met als assistent MvB, perfect.
Maar doe dan toch maar Rijkaard.
Of Hiddinkquote:Op zondag 13 mei 2007 01:15 schreef De_Ananas het volgende:
Rijkaard is ook niet goed. Doe mij maar Van Gaal of Adriaanse.
Ik weet nog steeds niet waar je het over hebt, maar jij wel waarschijnlijk dus dan is het goedquote:Op zondag 13 mei 2007 01:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Dat
Maar ontopic: Geen Cruijff want dat is hetzelfde als MvB (alhoewel met meer ervaring ofc)
Dan nog liever Ronald en Erwin Koeman samen.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:13 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind dat van Gaal nog een kans moet krijgen.
Groep des doods is wat de media ervan gemaakt heeft. In werkelijkheid is Servië gewoon een europese middenmoter, met Stankovic als enige topper. Ivoorkust heeft hetzelfde probleem als elk ander Afrikaans land, aardige spelers, geen team. Speelden trouwens weinig spelers in de echte top bij Ivoorkust, Drogba en Toure zijn de enige 2 die ik zo kan bedenken. En Argentinië had natuurlijk wel de topspelers, maar op basis waarvan ze als absoluut topteam bekend stonden is me niet helemaal duidelijk. Conmebol heeft namelijk maar 2 toplanden, daar zijn ze dan wel 2e geworden maar dat is aardig standaard. En in de confederations cup 2005 zijn ze bijvoorbeeld compleet weggevaagd door Brazilië.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, de groep des doods doorgekomen en nipt verloren van een van de favorieten (had meer ingezeten). Marco de best presterende coach sinds jaren. 2 Nederlagen in 34 wedstrijden. Voetbal nog niet ok maar komt zeker goed de komende jaren met deze gedurfde coach.![]()
![]()
![]()
Oh ja. Nu is Argentinie opeens ook geen topland meer. En Ivoorkust is een soort cafe-elftal. Nu begrijp ik ook al je reacties een stuk beter. Ga jij nou maar lekker bij je plaatselijke clubje kijken. Misschien nemen ze ja daar wel serieus (na een biertje of 20). Doe ze de groeten daar.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Solstice het volgende:
[..]
Groep des doods is wat de media ervan gemaakt heeft. In werkelijkheid is Servië gewoon een europese middenmoter, met Stankovic als enige topper. Ivoorkust heeft hetzelfde probleem als elk ander Afrikaans land, aardige spelers, geen team. Speelden trouwens weinig spelers in de echte top bij Ivoorkust, Drogba en Toure zijn de enige 2 die ik zo kan bedenken. En Argentinië had natuurlijk wel de topspelers, maar op basis waarvan ze als absoluut topteam bekend stonden is me niet helemaal duidelijk. Conmebol heeft namelijk maar 2 toplanden, daar zijn ze dan wel 2e geworden maar dat is aardig standaard. En in de confederations cup 2005 zijn ze bijvoorbeeld compleet weggevaagd door Brazilië.
Op je teentjes getrapt? Argentinië is wel een topland, maar was niet wat d'r door de media van gemaakt werd, namelijk de beste van de wereld. Ik denk dat bijvoorbeeld Mexico dat wel aangetoond heeft. En anders Brazilië op de conf cup wel. Ivoorkust is nog geen topland, onsamenhangend team met fysiek sterke spelers, maar weinig echte toppers. Drogba speelde bij Chelsea, Toure bij Arsenal maar Akale bijvoorbeeld speelde lang niet altijd bij Auxerre, Yaya Toure speelde bij Olympiakos op dat moment en Romaric bij Le Mans...quote:Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh ja. Nu is Argentinie opeens ook geen topland meer. En Ivoorkust is een soort cafe-elftal. Nu begrijp ik ook al je reacties een stuk beter. Ga jij nou maar lekker bij je plaatselijke clubje kijken. Misschien nemen ze ja daar wel serieus (na een biertje of 20). Doe ze de groeten daar.
Italie is dus ook geen topteam. Er speelden spelers bij die bij simpele italiaanse middenmoters onder contract stonden. Brazilie is voor jou dus een topteam alleen met de reden dat het allemaal toppers zijn in topcompeties. Ze werden anders wel compleet ' weggevaagd' door Frankrijk (volgens jou zijn verdiende nederlagen hetzelfde als weggevaagd worden) dus zul je het hier ook wel mee eens zijn. Servie die in de kwalificatie reeks voor het WK 2006 Spanje alle hoeken van het veld liet zien en dus ruim als 1e eindigde in de poule (maar ja, wie wint er niet van voetbaldwerg Spanje). Ivoorkust dat het beste Afrikaanse land is met veel talent en veel physiek. Wordt door de voetbalkenners als wereldkampioen in spé gezien. Namen zeggen absoluut niet alles, sterker een team met alleen maar 'namen' presteert bijna altijd ondermaats. Argentinie was overigens dik eerste in de kwalificatie reeks voor het WK 2006 dus waar je die onzin vandaan haalt dat Argentinie de laatste jaren veruit de mindere is van Brazilie (' weggevaagd') is mij een raadsel.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef Solstice het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt? Argentinië is wel een topland, maar was niet wat d'r door de media van gemaakt werd, namelijk de beste van de wereld. Ik denk dat bijvoorbeeld Mexico dat wel aangetoond heeft. En anders Brazilië op de conf cup wel. Ivoorkust is nog geen topland, onsamenhangend team met fysiek sterke spelers, maar weinig echte toppers. Drogba speelde bij Chelsea, Toure bij Arsenal maar Akale bijvoorbeeld speelde lang niet altijd bij Auxerre, Yaya Toure speelde bij Olympiakos op dat moment en Romaric bij Le Mans...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Netherlands-IvoryCoast_line-up.svg
kijk anders zelf maar even hoeveel topspelers d'r hier bij staan. En hoeveel d'r bij middenmoters in mindere competities speelden.
Dat is ook niet erg......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mensen moeten eens beseffen dat het gewoon niet mogelijk is om een in korte tijd van een paar dagen een team op elkaar ingespeeld te laten raken. Het streven daarnaar is zinloos, dat moet je maar doen met clubvoetbal.
Dat klopt helemaal, dat is Van Bastens fout. Je moet gewoon hardop durven zeggen dat je het alleen om het resultaat te doen is, want dat blijkt ook alles wat hij doet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg......
Maar dan moet je niet zeggen dat ze dat wel (gaan) doen...
Dan zijn wij het eens...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, dat is Van Bastens fout. Je moet gewoon hardop durven zeggen dat je het alleen om het resultaat te doen is, want dat blijkt ook alles wat hij doet.
Op de lange termijn kan je wel iets van vastigheden en spelstijl erin brengen. Daarom is het belangrijk om hoe dan ook de eindtoernooien te bereiken w.b. is het resultaat heilig. Het is nog een vrij jonge groep en ze kunnen de komende jaren nog veel progressie boeken (al dan niet met v. Basten). Als er na v. Basten maar weer niet een coach a la v. Marwijk komt die de boel gaat omgooien en de oudere spelers als speerpunten gaat gebruiken. Het is inderdaad een foutje van Marco (niet z'n enige overigens in z'n communicatie) om mooi voetbal te beloven, dit lukt gewoon niet op binnen 2 jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, dat is Van Bastens fout. Je moet gewoon hardop durven zeggen dat je het alleen om het resultaat te doen is, want dat blijkt ook alles wat hij doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |