abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49320267
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Echt kijk heb je er niet op he
Nog boos dat je het de vorige keer fout had met je 5 miljoen per contractjaar
  zondag 13 mei 2007 @ 01:02:09 #77
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_49320273
Het heeft geen zin om te discusseren of NL nu goed is onder Van Basten of niet.

We moeten gewoon Cruyff zien te strikken om nog een keer bondscoach te worden, dan komt alles goed. Of ze Dhr. Rijkaard er neer.
pi_49320465
Krijgen we ook een kut EK

Cruyff is gewoon een de man achter van Basten en dan krijg je het gezeik zoals nu
pi_49320475
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:01 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nog boos dat je het de vorige keer fout had met je 5 miljoen per contractjaar
´

Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49320549
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

´

Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ok
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Noem mij een speler op uit Nederland die voor meer dan 5 miljoen per contractjaar is verkocht?
Dat

Maar ontopic: Geen Cruijff want dat is hetzelfde als MvB (alhoewel met meer ervaring ofc)
  zondag 13 mei 2007 @ 01:14:05 #81
179034 Bernard0s
pi_49320574
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Krijgen we ook een kut EK

Cruyff is gewoon een de man achter van Basten en dan krijg je het gezeik zoals nu
Cruyff adviseert MvB. Laat ik het zo zeggen; Als Cruyff nou zou komen met als assistent MvB, perfect.

Maar doe dan toch maar Rijkaard.
pi_49320600
Rijkaard is ook niet goed. Doe mij maar Van Gaal of Adriaanse.
pi_49320718
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:14 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Cruyff adviseert MvB. Laat ik het zo zeggen; Als Cruyff nou zou komen met als assistent MvB, perfect.

Maar doe dan toch maar Rijkaard.
Met Cruyff heb je dezelfde 11 spelers in het veld die er nu staan.

Geen succes
  zondag 13 mei 2007 @ 01:21:25 #84
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49320767
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:15 schreef De_Ananas het volgende:
Rijkaard is ook niet goed. Doe mij maar Van Gaal of Adriaanse.
Of Hiddink
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49320869
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Of Hiddink
Ja
pi_49320993
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:13 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

[..]

Dat

Maar ontopic: Geen Cruijff want dat is hetzelfde als MvB (alhoewel met meer ervaring ofc)
Ik weet nog steeds niet waar je het over hebt, maar jij wel waarschijnlijk dus dan is het goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49322642
Ik vind dat van Gaal nog een kans moet krijgen.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  zondag 13 mei 2007 @ 06:04:32 #88
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_49323455
quote:
Op zondag 13 mei 2007 03:13 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind dat van Gaal nog een kans moet krijgen.
Dan nog liever Ronald en Erwin Koeman samen.
pi_49327628
quote:
Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Och, de groep des doods doorgekomen en nipt verloren van een van de favorieten (had meer ingezeten). Marco de best presterende coach sinds jaren. 2 Nederlagen in 34 wedstrijden. Voetbal nog niet ok maar komt zeker goed de komende jaren met deze gedurfde coach.
Groep des doods is wat de media ervan gemaakt heeft. In werkelijkheid is Servië gewoon een europese middenmoter, met Stankovic als enige topper. Ivoorkust heeft hetzelfde probleem als elk ander Afrikaans land, aardige spelers, geen team. Speelden trouwens weinig spelers in de echte top bij Ivoorkust, Drogba en Toure zijn de enige 2 die ik zo kan bedenken. En Argentinië had natuurlijk wel de topspelers, maar op basis waarvan ze als absoluut topteam bekend stonden is me niet helemaal duidelijk. Conmebol heeft namelijk maar 2 toplanden, daar zijn ze dan wel 2e geworden maar dat is aardig standaard. En in de confederations cup 2005 zijn ze bijvoorbeeld compleet weggevaagd door Brazilië.
pi_49327907
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:01 schreef Solstice het volgende:

[..]

Groep des doods is wat de media ervan gemaakt heeft. In werkelijkheid is Servië gewoon een europese middenmoter, met Stankovic als enige topper. Ivoorkust heeft hetzelfde probleem als elk ander Afrikaans land, aardige spelers, geen team. Speelden trouwens weinig spelers in de echte top bij Ivoorkust, Drogba en Toure zijn de enige 2 die ik zo kan bedenken. En Argentinië had natuurlijk wel de topspelers, maar op basis waarvan ze als absoluut topteam bekend stonden is me niet helemaal duidelijk. Conmebol heeft namelijk maar 2 toplanden, daar zijn ze dan wel 2e geworden maar dat is aardig standaard. En in de confederations cup 2005 zijn ze bijvoorbeeld compleet weggevaagd door Brazilië.
Oh ja. Nu is Argentinie opeens ook geen topland meer. En Ivoorkust is een soort cafe-elftal. Nu begrijp ik ook al je reacties een stuk beter. Ga jij nou maar lekker bij je plaatselijke clubje kijken. Misschien nemen ze ja daar wel serieus (na een biertje of 20). Doe ze de groeten daar.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_49332709
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Oh ja. Nu is Argentinie opeens ook geen topland meer. En Ivoorkust is een soort cafe-elftal. Nu begrijp ik ook al je reacties een stuk beter. Ga jij nou maar lekker bij je plaatselijke clubje kijken. Misschien nemen ze ja daar wel serieus (na een biertje of 20). Doe ze de groeten daar.
Op je teentjes getrapt? Argentinië is wel een topland, maar was niet wat d'r door de media van gemaakt werd, namelijk de beste van de wereld. Ik denk dat bijvoorbeeld Mexico dat wel aangetoond heeft. En anders Brazilië op de conf cup wel. Ivoorkust is nog geen topland, onsamenhangend team met fysiek sterke spelers, maar weinig echte toppers. Drogba speelde bij Chelsea, Toure bij Arsenal maar Akale bijvoorbeeld speelde lang niet altijd bij Auxerre, Yaya Toure speelde bij Olympiakos op dat moment en Romaric bij Le Mans...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Netherlands-IvoryCoast_line-up.svg

kijk anders zelf maar even hoeveel topspelers d'r hier bij staan. En hoeveel d'r bij middenmoters in mindere competities speelden.
pi_49400403
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef Solstice het volgende:

[..]

Op je teentjes getrapt? Argentinië is wel een topland, maar was niet wat d'r door de media van gemaakt werd, namelijk de beste van de wereld. Ik denk dat bijvoorbeeld Mexico dat wel aangetoond heeft. En anders Brazilië op de conf cup wel. Ivoorkust is nog geen topland, onsamenhangend team met fysiek sterke spelers, maar weinig echte toppers. Drogba speelde bij Chelsea, Toure bij Arsenal maar Akale bijvoorbeeld speelde lang niet altijd bij Auxerre, Yaya Toure speelde bij Olympiakos op dat moment en Romaric bij Le Mans...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Netherlands-IvoryCoast_line-up.svg

kijk anders zelf maar even hoeveel topspelers d'r hier bij staan. En hoeveel d'r bij middenmoters in mindere competities speelden.
Italie is dus ook geen topteam. Er speelden spelers bij die bij simpele italiaanse middenmoters onder contract stonden. Brazilie is voor jou dus een topteam alleen met de reden dat het allemaal toppers zijn in topcompeties. Ze werden anders wel compleet ' weggevaagd' door Frankrijk (volgens jou zijn verdiende nederlagen hetzelfde als weggevaagd worden) dus zul je het hier ook wel mee eens zijn. Servie die in de kwalificatie reeks voor het WK 2006 Spanje alle hoeken van het veld liet zien en dus ruim als 1e eindigde in de poule (maar ja, wie wint er niet van voetbaldwerg Spanje). Ivoorkust dat het beste Afrikaanse land is met veel talent en veel physiek. Wordt door de voetbalkenners als wereldkampioen in spé gezien. Namen zeggen absoluut niet alles, sterker een team met alleen maar 'namen' presteert bijna altijd ondermaats. Argentinie was overigens dik eerste in de kwalificatie reeks voor het WK 2006 dus waar je die onzin vandaan haalt dat Argentinie de laatste jaren veruit de mindere is van Brazilie (' weggevaagd') is mij een raadsel.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:41:16 #93
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_49401593
Als je zo gaat redeneren als Solstice dan is het einde zoek: dan zijn alle tegenstanders ineens middenmotors, en is Nederland het enige topland dat van iedereen moet kunnen winnen, muv Brazilië.

Als je reëel bent dan weet je dat zelfs alle kleine landen steeds beter worden, en dat het verschil tussen top en subtop steeds kleiner wordt. Elke overwinning mag je in je zak steken. Dan is Oranje onder vB gewoon een zegen, als je ziet hoe makkelijk we ons staande houden.

Neemt niet weg dat ik ook zie dat voetbal allerberoerdst is soms. Maar voor mij gelden alleen de resultaten. En die liegen niet, tenzij je die weer gaat wegrelativeren door te wijzen op de tegenstanders. Alsof het Nederlands elftal de beschikking heeft over de absolute top.

Zelfs in de tijd dat we wel de beschikking hadden over de absolute top (1998) ging het nog vrij moeizaam. Kwalificatie was lastig, de spelers hadden te veel vedetteneigingen en het spel was ook niet goed. Ik hoopte dat we toen de naïeve gedachte los hadden gelaten dat het draait om mooi voetbal, maar helaas: we willen liever op een mooie manier verliezen dan op een lelijke manier winnen.

Mensen moeten eens beseffen dat het gewoon niet mogelijk is om een in korte tijd van een paar dagen een team op elkaar ingespeeld te laten raken. Het streven daarnaar is zinloos, dat moet je maar doen met clubvoetbal.
pi_49401754
Laat het het succesduo Frenk en Henk worden
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:54:13 #95
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_49402102
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef Heerlijkheid het volgende:

Mensen moeten eens beseffen dat het gewoon niet mogelijk is om een in korte tijd van een paar dagen een team op elkaar ingespeeld te laten raken. Het streven daarnaar is zinloos, dat moet je maar doen met clubvoetbal.
Dat is ook niet erg......
Maar dan moet je niet zeggen dat ze dat wel (gaan) doen...
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:01:13 #96
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_49402382
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Dat is ook niet erg......
Maar dan moet je niet zeggen dat ze dat wel (gaan) doen...
Dat klopt helemaal, dat is Van Bastens fout. Je moet gewoon hardop durven zeggen dat je het alleen om het resultaat te doen is, want dat blijkt ook alles wat hij doet.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:13:21 #97
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_49402885
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal, dat is Van Bastens fout. Je moet gewoon hardop durven zeggen dat je het alleen om het resultaat te doen is, want dat blijkt ook alles wat hij doet.
Dan zijn wij het eens...
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:15:13 #98
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_49402968
pi_49403434
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Op de lange termijn kan je wel iets van vastigheden en spelstijl erin brengen. Daarom is het belangrijk om hoe dan ook de eindtoernooien te bereiken w.b. is het resultaat heilig. Het is nog een vrij jonge groep en ze kunnen de komende jaren nog veel progressie boeken (al dan niet met v. Basten). Als er na v. Basten maar weer niet een coach a la v. Marwijk komt die de boel gaat omgooien en de oudere spelers als speerpunten gaat gebruiken. Het is inderdaad een foutje van Marco (niet z'n enige overigens in z'n communicatie) om mooi voetbal te beloven, dit lukt gewoon niet op binnen 2 jaar.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 17:10:05 #100
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_49407954
Mooi voetbal lukt ook niet op een termijn van 6 jaar. We komen daarvoor kwalitatief tekort.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')