Klopt, maar aan de andere kant zijn er zat echt knettergekke mensen in deze wereldquote:Op maandag 7 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Als ik het zo allemaal aanschouw, lijkt het er op dat het zo in elkaar is gezet, dat het haar kinderen niet zijn, maar zo in een verhaallijn is gezet.
Ik geloofniet dat als je moeder bent van 2 kinderen, waarvan er 1 ernstig ziek is en ze al lang hebben aangegeven (incl. d'r vriend) dat ze naar huis moet komen... ze gewoon blijft zitten.
Dat gaat me wat ver. Heb je het gezien, toen Yairo afscheid moest nemen van Mama Tasja. Dat kind werd hysterisch van verdriet. Wel denk ik dat die kids veel bij de zusters van Natasja waren, en niet bij Natasja. Dus die overgang was niet zo groot. Maar ik blijf het een schande vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Als ik het zo allemaal aanschouw, lijkt het er op dat het zo in elkaar is gezet, dat het haar kinderen niet zijn, maar zo in een verhaallijn is gezet.
Ik geloofniet dat als je moeder bent van 2 kinderen, waarvan er 1 ernstig ziek is en ze al lang hebben aangegeven (incl. d'r vriend) dat ze naar huis moet komen... ze gewoon blijft zitten.
Me2.. Als moeder weet je waar je aan begint, kinderen kunnen niet zomaar een moeder missen... Maargoed, die missen ze niet, ze hebben een nieuwe moeder gekregen.. Nasty is gewoon geen moeder meer nu, heeft haar kinderen afgedragenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat me wat ver. Heb je het gezien, toen Yairo afscheid moest nemen van Mama Tasja. Dat kind werd hysterisch van verdriet. Wel denk ik dat die kids veel bij de zusters van Natasja waren, en niet bij Natasja. Dus die overgang was niet zo groot. Maar ik blijf het een schande vinden.
Toevallig vanmorgen het filmpje weer gezien. Was niet Yairo maar Cheyenne. Yairo maakte Gordon in datzelfde filmpje uit voor homo.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat me wat ver. Heb je het gezien, toen Yairo afscheid moest nemen van Mama Tasja. Dat kind werd hysterisch van verdriet. Wel denk ik dat die kids veel bij de zusters van Natasja waren, en niet bij Natasja. Dus die overgang was niet zo groot. Maar ik blijf het een schande vinden.
huub heeft lieke meegenomen naar pianoles zodat brain zich niet met lieke ophoudt...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:32 schreef SiRojK het volgende:
Lieke kijkt echt super verliefd naar Huub als hij piano speelt
Je hebt gelijk, sorry, ik raak altijd van slag als ik aan die kids denk, en dat afscheid.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toevallig vanmorgen het filmpje weer gezien. Was niet Yairo maar Cheyenne. Yairo maakte Gordon in datzelfde filmpje uit voor homo.
natasja en brian hebben fries vakkundig in de stal 'gewerkt'...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef Polonium-120 het volgende:
ow mai kut... fries was ontsnapt...
Zag je dat hij meteen de stal van de merrie ging ruiken. Beetje geluk dat hij rustig bleef.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:40 schreef Polonium-120 het volgende:
ow mai kut... fries was ontsnapt...
je zou er bijna een friese staander van krijgen...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zag je dat hij meteen de stal van de merrie ging ruiken. Beetje geluk dat hij rustig bleef.
Is dat ook zo?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef Flopdonk het volgende:
A: Vanavond is er oorlog!
Lieke had voor haar intrek allerlei log gelezen en Amanda afgezeken over haar gedrag, mannenstem en neptieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |