Ehhhh, wie begon er ook alweer??quote:Op zondag 15 februari 2009 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja jij kan het..maar wat ben je trots hé !! Opschepper
Trusten, kopietjes begin ik niet meer aan. Ik heb over de 1000 musicals op DVD danwel video, en heb jarenlang wel kopieën gedraaid voor mensen, tot het er teveel werden. Dus ik ben er gewoon helemaal mee gestopt.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben wel lekker naar Ciske geweest![]()
En je kan niet nog eenmalig een uitzondering maken tegen ruime vergoedingquote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef ElizabethR het volgende:
Dus ik ben er gewoon helemaal mee gestopt.
Ben al 3 x geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:48 schreef BartUlft het volgende:
en als je ciske wilt zien ga je toch lekker naar het theater
ik ben ook lid geworden, maar ga naar tarzanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Trusten het volgende:
En 28 april voor de 4e keer!
Voor de liefhebbers, via die AVRO actie kun je nu ook naar CISKE!
http://www.prijsvraag.nl/avro/index.php
Ik ga ook 10 maart (voor de 2e keer) naar Tarzan met die actiequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef BartUlft het volgende:
ik ben ook lid geworden, maar ga naar tarzan
Nee de eerste datum was 10 maart die was uitverkocht, toen kwam 24 maart en nu is 15 maart erbij gekomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:28 schreef BartUlft het volgende:
hahaha slim bedacht, maar tarzan is toch 15 maart geloof ik??
heb eigenlijk verder niks met musicals maar vind ciske de rat gewoon erg mooi. en met die actie leek het me wel leuk om een keer een andere musical te zien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik ga ook 10 maart (voor de 2e keer) naar Tarzan met die actiemaar m'n broer en zus zijn nu ook voor mij lid geworden van de AVRO
Ga a.s zondag naar de laatste voorstelling van Les Mis maar laatste voorstelling van Ciske lijkt me ook echt gaaf maar dan wil ik wel zeker weten wanneer die stopt![]()
Best bijzonder trouwens een man die zo vaak naar musicals gaat (en het nog leuk vind ook)
Danny is al 2 weken ziekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Danny is weer ziek meldde RTL Boulevard vanavond.
Me 2....maar Jorge is ook goedquote:Op zondag 22 februari 2009 10:38 schreef Clauw het volgende:
Ik had wel verwacht dat Danny zou blijven spelen, wel wat minder maar toch.
Misschien zelfs wel beterquote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef Clauw het volgende:
terwijl Jorge net zo goed is!
Waarschijnlijk omdat een vakantie van te voren bekend is en dan gaan mensen zeiken "waarom hebben ze het niet gezegd dan had ik daar rekening mee kunnen houden met boeken". En dat wil SE natuurlijk voorkomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:26 schreef Clauw het volgende:
Danny was dus niet ziek, maar was lekker op vakantie in Dubai. Danny wil eerlijk zijn, maar Stage heeft waarschijnlijk gemeld dat Danny ziek was vanwege het commerciele.
Ben jij Haaibaaike?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:57 schreef Clauw het volgende:
Danny is niet meer ziek, lijkt mij dan, want zondag is hij er bij de huishoudbeurs.
Danny gaat wel veel minder spelen tot Juni 2009.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |