Dat klopt Danny is ziek zeiden ze zojuist op radio 2...hij zou zaterdagmiddag op radio 2 komen !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
Op zich beter maar miss is hij wel ziek ofzo![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat klopt Danny is ziek zeiden ze zojuist op radio 2...hij zou zaterdagmiddag op radio 2 komen !
Maar hij is ziek..
Waarom denk je dat ie ziek isquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef Clauw het volgende:
De musical Ciske de Rat wordt met zes maanden verlengd en Danny de Munk blijft de productie trouw. De algemeen directeur van Joop van den Ende Theaterproducties Erwin van Lambaart dronk er gisteren met Danny een glas champagne op.
Hij zat gisteren nog wel aan de champagne
Heb je geld teveel?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:27 schreef Clauw het volgende:
Volgende week weer.
Blatante nonsens!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Danny heeft een contract getekend dat hij de enige Ciske de man speelt !
Mocht hij ziek worden dan vervalt de musical tot dat hij beter is.
Wel lang geleden he blatante van mijn posting..dat jij dat nu ineens gaat quoten. En kan ik me niet vergissen.. Danny is ziek ja. dus hebben ze een understudy nodigquote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blatante nonsens!
Ik heb een DVD opgestuurd gekregen van de voorstelling. Erg leuk hoor!!!
Heel spijtig dat ik niet de kans krijg om de show live te zien.
Niet alleen als ie ziek is, gewoon ook. Hij draait hooguit 6 voorstellingen per week, net zoals elke normale musicalster.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel lang geleden he blatante van mijn posting..dat jij dat nu ineens gaat quoten. En kan ik me niet vergissen.. Danny is ziek ja. dus hebben ze een understudy nodig!
Ik zal je maar niet gaan vermoeien met welke musicals ik allemaal live gezien heb die jij nooit te zien zult krijgen.quote:Ik ben wel lekker naar Ciske geweest![]()
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zal je maar niet gaan vermoeien met welke musicals ik allemaal live gezien heb die jij nooit te zien zult krijgen.
Is dat een officiele dvd van Ciske?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blatante nonsens!
Ik heb een DVD opgestuurd gekregen van de voorstelling. Erg leuk hoor!!!
Heel spijtig dat ik niet de kans krijg om de show live te zien.
Geen officiële nee. Van een vriendje uit de theaterwereld.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef Clauw het volgende:
[..]
Is dat een officiele dvd van Ciske?
En hoe komt het dat je niet kans krijgt om het live te zien?
Kan je geen kopietje voor me maken?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
Geen officiële nee. Van een vriendje uit de theaterwereld.
Omdat ik in Ierland woon en niet meer in NL kom voor Ciske is afgelopen.
Ja jij kan het..maar wat ben je trots hé !! Opschepperquote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet alleen als ie ziek is, gewoon ook. Hij draait hooguit 6 voorstellingen per week, net zoals elke normale musicalster.
[..]
Ik zal je maar niet gaan vermoeien met welke musicals ik allemaal live gezien heb die jij nooit te zien zult krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |