Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Trusten het volgende:
Jeeej 14 juni voor de 4e keer...met rondleiding achter de schermen of meet en greet!
Bij de AH actie biedt het Circustheater op sommige data een 'loge arrangement' aan waar dat bij in zit. O ja, je krijgt ook een Ciske tasquote:
quote:De allerbeste plaatsen in een loge. Genodigde voor de nazit in gereserveerde foyer met een drankje en borrelhapje Een exclusieve 'meet & greet' met castleden of Backstage Tour. Als herinnering een originele Ciske de Rat tas cadeau.
Mij lijkt het beide wel leuk...bij de AU moet je nogal eens lang wachten ookquote:Op maandag 23 maart 2009 08:52 schreef Clauw het volgende:
Backstage tour lijkt me wel wat, maar er staat of.. dus of een meet & greet (wat je bij de AU in feite ook kan) of backstage tour.
Ik heb nu ook geboekt met die actie voor 18 juniquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:03 schreef Trusten het volgende:
Jeeej 14 juni voor de 4e keer...met rondleiding achter de schermen of meet en greet!
Leuk joh, met wie ga je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geboekt met die actie voor 18 juni
Ja klopt ja met Jorge en Quincy. Eigelijk zou het ook zo in Nederland moeten gaan dat je van te voren weet wie wanneer waar speelt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
Er heeft ook een stuk in de Prive gestaan over deze problematiek.
helemaal eensch! Was een gezellige avondquote:Op zondag 19 april 2009 11:24 schreef Clauw het volgende:
Gisteren voor het eerst Manon Novak gezien als Bet, wat een verbetering!
Jammer dat je Jorge en Kaj niet zo geweldig hebt gevonden die avond .quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben 24 april geweest, er staat een verslag op mijn blog.
thx voor je verslag! wij verschillen van mening over het spel en zang van Jorge en Kajquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben 24 april geweest, er staat een verslag op mijn blog.
Ik geloof dat ik met de meeste mensen verschil over Jorgequote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef BartUlft het volgende:
[..]
thx voor je verslag! wij verschillen van mening over het spel en zang van Jorge en Kaj
Ik denk dat je Tarzan bedoeld, Ciske gaat nog wel ff door hoor !quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef Leeuwinneke het volgende:
Is deze maand voor het laatst te zien..
Ja Tarzan ook ..maar ik dacht Ciske ook in meiquote:Op maandag 4 mei 2009 21:49 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik denk dat je Tarzan bedoeld, Ciske gaat nog wel ff door hoor !
Nee hoor, na Roermond en Groningen staan ze nog heel lang in Scheveningen!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ja Tarzan ook ..maar ik dacht Ciske ook in mei!
Oke, dat is dan een geweldige nieuws..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:59 schreef Clauw het volgende:
[..]
Nee hoor, na Roermond en Groningen staan ze nog heel lang in Scheveningen!
Jammer dat MJ zo nodig dood moest gaan, anders had het ook nog eens veel mediaandacht gekregen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:37 schreef Clauw het volgende:
Jorge Verkroost heeft afgelopen donderdagavond eindelijk zijn perspremiere gehad!! Met vele aanwezige zoals, Erwin van Lambaart, Joop van de Ende, Simone Kleinsma, Rene van Kooten etc
Wow. Nu al?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:37 schreef Clauw het volgende:
Jorge Verkroost heeft afgelopen donderdagavond eindelijk zijn perspremiere gehad!! Met vele aanwezige zoals, Erwin van Lambaart, Joop van de Ende, Simone Kleinsma, Rene van Kooten etc
Zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:37 schreef Clauw het volgende:
Jorge Verkroost heeft afgelopen donderdagavond eindelijk zijn perspremiere gehad!!
Dat is mooi dat Danny tot het einde wilt spelen..quote:Op zondag 28 juni 2009 10:03 schreef Clauw het volgende:
Ja klopt, Danny speelt nu nog zo'n 2x in de week en hij blijft ook gewoon tot het einde
Bedankt voor de tip maar die site ken ik natuurlijk wel, alleen je kan nog maar kaarten kopen tot oktober en ik denk niet dat het dan al stopt...quote:Op zondag 28 juni 2009 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
@Trusten je kan het beste kijken naar www.musicals.nl.. daar staat alle info over theater.
Hij doet nu liever optredens in Nederland ja, Wat hij nu ook al erbij doet. En straks gaat de Zonnebloem tour van start.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is mooi dat Danny tot het einde wilt spelen..
Als je achter een datum komt wil je die dan met ons delen?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:01 schreef Clauw het volgende:
Ja Danny had het ook over eind november. Ik wil zeker bij de laatste zijn van Danny en van Jorge!
Ik neem aan dat die datum op tijd bekend zal worden gemaakt door Stage..maar als ik wat opvang is goed hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 20:25 schreef Trusten het volgende:
[..]
Als je achter een datum komt wil je die dan met ons delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |