Ehhhh, wie begon er ook alweer??quote:Op zondag 15 februari 2009 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja jij kan het..maar wat ben je trots hé !! Opschepper
Trusten, kopietjes begin ik niet meer aan. Ik heb over de 1000 musicals op DVD danwel video, en heb jarenlang wel kopieën gedraaid voor mensen, tot het er teveel werden. Dus ik ben er gewoon helemaal mee gestopt.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben wel lekker naar Ciske geweest![]()
En je kan niet nog eenmalig een uitzondering maken tegen ruime vergoedingquote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef ElizabethR het volgende:
Dus ik ben er gewoon helemaal mee gestopt.
Ben al 3 x geweestquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:48 schreef BartUlft het volgende:
en als je ciske wilt zien ga je toch lekker naar het theater
ik ben ook lid geworden, maar ga naar tarzanquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Trusten het volgende:
En 28 april voor de 4e keer!
Voor de liefhebbers, via die AVRO actie kun je nu ook naar CISKE!
http://www.prijsvraag.nl/avro/index.php
Ik ga ook 10 maart (voor de 2e keer) naar Tarzan met die actiequote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef BartUlft het volgende:
ik ben ook lid geworden, maar ga naar tarzan
Nee de eerste datum was 10 maart die was uitverkocht, toen kwam 24 maart en nu is 15 maart erbij gekomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:28 schreef BartUlft het volgende:
hahaha slim bedacht, maar tarzan is toch 15 maart geloof ik??
heb eigenlijk verder niks met musicals maar vind ciske de rat gewoon erg mooi. en met die actie leek het me wel leuk om een keer een andere musical te zien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik ga ook 10 maart (voor de 2e keer) naar Tarzan met die actiemaar m'n broer en zus zijn nu ook voor mij lid geworden van de AVRO
Ga a.s zondag naar de laatste voorstelling van Les Mis maar laatste voorstelling van Ciske lijkt me ook echt gaaf maar dan wil ik wel zeker weten wanneer die stopt![]()
Best bijzonder trouwens een man die zo vaak naar musicals gaat (en het nog leuk vind ook)
Danny is al 2 weken ziekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Danny is weer ziek meldde RTL Boulevard vanavond.
Me 2....maar Jorge is ook goedquote:Op zondag 22 februari 2009 10:38 schreef Clauw het volgende:
Ik had wel verwacht dat Danny zou blijven spelen, wel wat minder maar toch.
Misschien zelfs wel beterquote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef Clauw het volgende:
terwijl Jorge net zo goed is!
Waarschijnlijk omdat een vakantie van te voren bekend is en dan gaan mensen zeiken "waarom hebben ze het niet gezegd dan had ik daar rekening mee kunnen houden met boeken". En dat wil SE natuurlijk voorkomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:26 schreef Clauw het volgende:
Danny was dus niet ziek, maar was lekker op vakantie in Dubai. Danny wil eerlijk zijn, maar Stage heeft waarschijnlijk gemeld dat Danny ziek was vanwege het commerciele.
Ben jij Haaibaaike?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:57 schreef Clauw het volgende:
Danny is niet meer ziek, lijkt mij dan, want zondag is hij er bij de huishoudbeurs.
Danny gaat wel veel minder spelen tot Juni 2009.
Nee ben Claudia (Clauw)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij Haaibaaike?
Nee dus (volgens je profiel).
Ja en dat het publiek dan niet meer gaat. Er is voorgekomen dat mensen weg zijn gegaan omdat Danny niet speelde..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een vakantie van te voren bekend is en dan gaan mensen zeiken "waarom hebben ze het niet gezegd dan had ik daar rekening mee kunnen houden met boeken". En dat wil SE natuurlijk voorkomen.
Dan gaan ze vast acties doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ja en dat het publiek dan niet meer gaat. Er is voorgekomen dat mensen weg zijn gegaan omdat Danny niet speelde..Stage zal ook niet blij zijn dat Danny nu gezegd heeft dat hij stopt en minder gaat spelen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef Clauw het volgende:
Er is voorgekomen dat mensen weg zijn gegaan omdat Danny niet speelde..![]()
Ah, okee. Ik had alleen op musicals.nl gekeken en daar stond t/m 9 april.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:14 schreef BartUlft het volgende:
ja, van 1 april t/m 3 mei in World Forum theater in Den Haag. Het is alleen nog wachten op de kaartverkoop... Het is namelijk al wel bekend wie er in heel april Ciske speelt.
Eerste twee weken mei houden ze denk ik ff vakantie![]()
Daarna inderdaad weekje Roermond en weekje Groningen
en volgens mij daarna weer terug naar Den Haag in juni.
*moeder inlicht*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:01 schreef BartUlft het volgende:
BLOEMENDAAL - Heet van de Pers: Van 9 t/m 29 maart kunnen klanten bij Albert Heijn sparen voor een gratis 2e kaartje voor de musical Ciske de Rat. Bij elke 10 euro ontvangt de klant een musicalpunt en bij 5 punten ontvangt de klant een musicalvoucher.
ik wacht dus nog even met kaarten bestellen... Hopelijk geldt dit o.a. voor voorstellingen in Den Haag.
(vandaar waarschijnlijk ook de prijsverhoging naar 69 euri)
Albert Heijn helpt Ciske wel aan volle zalen
roep dat maar niet zo hardquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:36 schreef BartUlft het volgende:
haha hier in de achterhoek niet, volgens mij de enige plek in Nederland met zeer weinig AH's
Hijs leukquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef wonderer het volgende:
Kreeg een mailtje van mijn moeder, "Hoe weet je dat van die musicalpunten, het staat nu pas in de allerhande"
het geld word op alle mogelijke manieren uit je zak geklopt bij Stagequote:Op zondag 8 maart 2009 20:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
![]()
Ik heb m'n code al binnenzit te twijfelen of ik zo'n loge arrangement zal nemen maar wil eigenlijk alleen als Dave speelt
komt trouwens ook weer ruim een 10tje aan reserveringskosten bij
![]()
Cas is erg schattig jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Redster het volgende:
Ik ben vorige week naar Ciske de rat geweest!
Vooraf trok de musical me eigenlijk niet echt, maar ik kon gratis mee, dus daar zeg ik geen nee tegen.
Ik had Jorge als Cis, Cas van Leeuwen als Ciske en voor de rest had ik wel volgens mij wel het grootste gedeelte van de 1e cast.
Ik had de film nog nooit gezien dus ik had geen idee waar het over ging.
Maar wat een geweldige cast!
Toen Cas op kwam lopen dacht ik: 'Schattig jongetje, maar die kan vast niet zingen.' Daar zat ik dus echt naast. Wat mij betreft speelde hij de rol echt heel erg goed.
Jorge deed het ook goed. Goede stem en ik heb er eigenlijk geen moment van gebaald dat Danny er niet was.
De rest van de cast speelde ook goed, muziek was mooi, geluid goed!
Enige minpuntje was Bet, ik vond haar moeilijk te verstaan en nogal vlak acteren.
Het is dat de musical hier niet meer in de buurt komt, anders was ik zo nog een keer gegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |