Nopequote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er al iets bekend of er een DVD komt?
Ja dat zal ik ook graag voor de tweede keer naar toe willen..maar mijn man wil nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:06 schreef Trusten het volgende:
Jeej ik ga 11 februari voor de tweede keer, en Dave speelt!
M'n vader en broer hebben hem nog niet gezien en wilden er wel naar toe maar vonden het te duur. Toen kregen we gister een mailtje over 27,50 per kaartje dus ja toen was de keuze makkelijk gemaaktquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja dat zal ik ook graag voor de tweede keer naar toe willen..maar mijn man wil niet
Dat hebben ze gelijk, @Trusten, dat scheelt een hoop geld.. Het was wel prijzig maar ik ben wel blij dat we zijn geweest. Toffe musical.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:17 schreef Trusten het volgende:
[..]
M'n vader en broer hebben hem nog niet gezien en wilden er wel naar toe maar vonden het te duur. Toen kregen we gister een mailtje over 27,50 per kaartje dus ja toen was de keuze makkelijk gemaakt![]()
En nog rij 9 in het midden ook
Ik las het en morgen speelt hij ook extra maar moet hij dan waar hij wel zou spelen zich door iemand anders laten overnemen ivm dat maximaal aantal speelbeurten? Hoop het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:40 schreef Clauw het volgende:
Ik ga de 14e weer! Dave speelt vanavond trouwens ook, hij valt in voor Gijs die ziek is.
Ja maar als je om 16.00 moet signeren en optreden dan lijkt me niet dat je dan nog daarna in de spits naar Amsterdam moet rijden...beetje krappe planning lijkt me. Maar ik hoop het van hartequote:Op maandag 9 februari 2009 21:02 schreef Clauw het volgende:
HIj heeft een aantal signeersessies inderdaad, maar het is nog niet eens zeker of ze doorgaan.
En ze zijn s'middags, dus in principe kan hij 's avonds spelen.
quote:Als laatste wil ik jullie graag nog melden dat ik op woensdag 11 februari optreed in de Free Record Shop in Alkmaar (Langestraat 33). Ik zal daar rond 16.00 mijn album Hart en Ziel signeren en enkele nummers van het album zingen . Tot dan!
Waar haalie die infoquote:Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef Clauw het volgende:
"11 februari 16.00 uur Free Recordshop Alkmaar (dit is nog twijfelachtig maar wordt vanaf de 10e deze maand bevestigd of afgelast)."
Danny forum. En vervanger Jorge is ook goed hoorquote:
quote:Bestel nu uw kaarten bij de Nationale Theaterkassa 0900-9203 (¤ 0,45pm) o.v.v. unieke aanbieding Ciske de Rat voor Ciske de Rat in het RAI Theater te Amsterdam op dinsdag 10, woensdag 11, donderdag 12 of vrijdag 13 februari om 20:00 uur.
U betaalt slechts ¤ 27,50 korting per kaart (exclusief ¤ 3,00 bespreekkosten per kaart). De aanbieding is geldig voor 1e rang. Maximaal 4 kaarten per bestelling.
Reguliere kaartprijs: Actieprijs:
1e rang: ¤ 58,00 1e rang: ¤ 27,50
Exclusief ¤ 3,00 bespreekkosten per kaart.
Je krijgt toch 50% korting op je kaartje....niet miepenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:04 schreef wonderer het volgende:
Drie euro bespreekkosten. Stelletje afzetters
Ik krijg helemaal niks, dus ik mag miepenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:06 schreef Trusten het volgende:
[..]
Je krijgt toch 50% korting op je kaartje....niet miepen
Op zich beter maar miss is hij wel ziek ofzoquote:Ik hoor net dat het signeren en zingen in Alkmaar door Danny morgen (11/02) NIET doorgaat!!!!!!!!!!!!!!
Dat klopt Danny is ziek zeiden ze zojuist op radio 2...hij zou zaterdagmiddag op radio 2 komen !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
Op zich beter maar miss is hij wel ziek ofzo![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat klopt Danny is ziek zeiden ze zojuist op radio 2...hij zou zaterdagmiddag op radio 2 komen !
Maar hij is ziek..
Waarom denk je dat ie ziek isquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:06 schreef Clauw het volgende:
De musical Ciske de Rat wordt met zes maanden verlengd en Danny de Munk blijft de productie trouw. De algemeen directeur van Joop van den Ende Theaterproducties Erwin van Lambaart dronk er gisteren met Danny een glas champagne op.
Hij zat gisteren nog wel aan de champagne
Heb je geld teveel?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:27 schreef Clauw het volgende:
Volgende week weer.
Blatante nonsens!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Danny heeft een contract getekend dat hij de enige Ciske de man speelt !
Mocht hij ziek worden dan vervalt de musical tot dat hij beter is.
Wel lang geleden he blatante van mijn posting..dat jij dat nu ineens gaat quoten. En kan ik me niet vergissen.. Danny is ziek ja. dus hebben ze een understudy nodigquote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blatante nonsens!
Ik heb een DVD opgestuurd gekregen van de voorstelling. Erg leuk hoor!!!
Heel spijtig dat ik niet de kans krijg om de show live te zien.
Niet alleen als ie ziek is, gewoon ook. Hij draait hooguit 6 voorstellingen per week, net zoals elke normale musicalster.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel lang geleden he blatante van mijn posting..dat jij dat nu ineens gaat quoten. En kan ik me niet vergissen.. Danny is ziek ja. dus hebben ze een understudy nodig!
Ik zal je maar niet gaan vermoeien met welke musicals ik allemaal live gezien heb die jij nooit te zien zult krijgen.quote:Ik ben wel lekker naar Ciske geweest![]()
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zal je maar niet gaan vermoeien met welke musicals ik allemaal live gezien heb die jij nooit te zien zult krijgen.
Is dat een officiele dvd van Ciske?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blatante nonsens!
Ik heb een DVD opgestuurd gekregen van de voorstelling. Erg leuk hoor!!!
Heel spijtig dat ik niet de kans krijg om de show live te zien.
Geen officiële nee. Van een vriendje uit de theaterwereld.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef Clauw het volgende:
[..]
Is dat een officiele dvd van Ciske?
En hoe komt het dat je niet kans krijgt om het live te zien?
Kan je geen kopietje voor me maken?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
Geen officiële nee. Van een vriendje uit de theaterwereld.
Omdat ik in Ierland woon en niet meer in NL kom voor Ciske is afgelopen.
Ja jij kan het..maar wat ben je trots hé !! Opschepperquote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet alleen als ie ziek is, gewoon ook. Hij draait hooguit 6 voorstellingen per week, net zoals elke normale musicalster.
[..]
Ik zal je maar niet gaan vermoeien met welke musicals ik allemaal live gezien heb die jij nooit te zien zult krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |