ik zie paralellen (zus van amanda)...quote:
Tuurlijk wel, had ze maar niet zo op een forum moeten komen...quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Of met Veulens en vlinders. Dat kan je best.
nagellak op je tenen zou de boel kunnen liften...quote:Op maandag 7 mei 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Jongensbeentjes ofzo..... ik kan er de vinger nog niet op leggen!
Spannendquote:
met een bos haar zeker... brotha style...quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:52 schreef Polonium-120 het volgende:
wat dacht je van deze?...
[afbeelding]
Schitterend!quote:
Die heb ik hier ook nog ergens: Gebruikte ik vroegerquote:
Eenhondhoornquote:
met dat op Gert zijn eiland is het feest compleet,,,quote:
Deze zijn als het goed is beide op maat nu:quote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
Oh die linker is mooooi...
Kutje Koba..... ze is van de vlinders en veulens........... zie de naam VEULEN!quote:
Zo te zien heeft ie het ook vreselijk naar zn zinquote:Op maandag 7 mei 2007 01:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met dat op Gert zijn eiland is het feest compleet,,,
Haar huidige icon is Eenhoorn en Vlinders.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutje Koba..... ze is van de vlinders en veulens........... zie de naam VEULEN!
Uniekhoorn is van de eenhoorns!
Euhm, leuk muziekje?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
Ehm, Ian...
http://unicorns.users2.50megs.com/
Ander kleurtje dan graag. Liever geen roze of paars (Dan gaan mensen nog denken dat ik een meisje benquote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je liever een andere kleur hebt, geen probleem hoor ^^
Je hebt de eenhoorns op sites gevonden... niet zelf getekend dus. Moet je er wel even bij zeggen, vind ik.quote:
Niks ervan, je kan nu niet opeens een jongetje zijn!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ander kleurtje dan graag. Liever geen roze of paars (Dan gaan mensen nog denken dat ik een meisje ben)
ja, en dat was nog voor de pinata...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ie het ook vreselijk naar zn zin![]()
Paar bestaande feauteaux/plaatjes over elkaar heen layeren + color layer eroverheen en het is donequote:Op maandag 7 mei 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
Ik zou bijna denken dat je hem niet zelf hebt gemaakt
De oorspronkelijke tekenaars hebben ze wel in deze kleuren gemaakt.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ander kleurtje dan graag. Liever geen roze of paars (Dan gaan mensen nog denken dat ik een meisje ben)
Wat ben je voor n00b als je denkt dat ik serieus die eenhoorns zelf heb zitten aquarellen?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt de eenhoorns op sites gevonden... niet zelf getekend dus. Moet je er wel even bij zeggen, vind ik.
Nou, niet eens dat. Je hebt ze alleen gecropt.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Paar bestaande feauteaux/plaatjes over elkaar heen layeren + color layer eroverheen en het is done![]()
Zo heb ik die van Leandra ook gedaan![]()
Veulen is er blij mee, discussie gesloten.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, niet eens dat. Je hebt ze alleen gecropt.
Een n00b die het talent en het copyright van anderen respecteert. Als je jat voor anderen, moet je het die anderen echt even vertellen, is mijn mening.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je voor n00b als je denkt dat ik serieus die eenhoorns zelf heb zitten aquarellen?![]()
Geinig, ziet er zo mooi uit voor iets wat zo simpel is eigenlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Paar bestaande feauteaux/plaatjes over elkaar heen layeren + color layer eroverheen en het is done![]()
Zo heb ik die van Leandra ook gedaan![]()
Je denkt echt dat je een hele scoop hebt hé?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, niet eens dat. Je hebt ze alleen gecropt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |