Ik heb even iets duidelijk gemaakt, klaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent zo'n ontzettend zielig wijf af en toe...![]()
Ian is nog met de mijne bezig. Krijgt nog even een ander kleurtje dan roze... Dit is dus gewoon nog me ouwequote:Op maandag 7 mei 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
Jouwe is ook mooi geworden
Alleen geen idee wat het moet voorstellen![]()
Ja, je sneue copyright puntjequote:Op maandag 7 mei 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even iets duidelijk gemaakt, klaar.
voor hetzelfde geld...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Iedereen begrijpt het. Zullen we nou allemaal weer vriendjes en kikkers zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Ik zal toch eerst de eigenaar van het plaatje moeten bellen om te vragen of het magquote:Op maandag 7 mei 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian is nog met de mijne bezig. Krijgt nog even een ander kleurtje dan roze... Dit is dus gewoon nog me ouwe
En als je er de volgende keer nou ook nog de bron bij noemt, zijn we klaar en is er geen misverstand meerquote:Op maandag 7 mei 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nergens pretendeer ik dat het mijn eigen afbeeldingen zijn.
Ow sorryquote:Op maandag 7 mei 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian is nog met de mijne bezig. Krijgt nog even een ander kleurtje dan roze... Dit is dus gewoon nog me ouwe
dat ding van mij is ook van het net geplukt...quote:Op maandag 7 mei 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, je sneue copyright puntje
Ik stel voor dat je even een rondje Fok! doet en iedereen die geen eigen afbeelding heeft gaat vragen of ze daar wel toestemming voor hebben
Who gives a flying fuck, mens...
Nergens pretendeer ik dat het mijn eigen afbeeldingen zijn.
En als jij de volgende keer niet komt patsen met je achterlijke bullshit was deze SC ook niet verneukt.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
En als je er de volgende keer nou ook nog de bron bij noemt, zijn we klaar en is er geen misverstand meer![]()
Jij sliep!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld...
[afbeelding]
Hoe durf je!quote:Op maandag 7 mei 2007 01:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat ding van mij is ook van het net geplukt...
quote:Op maandag 7 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als jij de volgende keer niet komt patsen met je achterlijke bullshit was deze SC ook niet verneukt.
Was die eerste ruzie echt dan? 'k Denk het nietquote:Op maandag 7 mei 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee keer ruzie op een avond, Ian? 'k Denk het niet
![]()
![]()
Het begint bijna leuk te wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als jij de volgende keer niet komt patsen met je achterlijke bullshit was deze SC ook niet verneukt.
Als je nou gewoon 3,95 in zijn Wallet stort is het vast ook wel in orde.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal toch eerst de eigenaar van het plaatje moeten bellen om te vragen of het mag![]()
Het mag, ik heb toestemming van het model.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal toch eerst de eigenaar van het plaatje moeten bellen om te vragen of het mag![]()
Als dat net zo werkt als de streams mag ik daarna het plaatje nog niet gebruiken.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon 3,95 in zijn Wallet stort is het vast ook wel in orde.
En je oog dichtgeslagenquote:Op maandag 7 mei 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian heeft me flink gepimpt vandaag, borstvergrotinkje, paar ribbetjes weggenomen.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |