Had je gezeik?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
ZO is het gezeik nu over, kunnen we nu weer in de gezelligheidsmodus.???????
Waar een nieuwe SC al niet goed voor kan zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
ZO is het gezeik nu over, kunnen we nu weer in de gezelligheidsmodus.???????
Dank je! Het horizontale streepje zit in de was.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mootie!![]()
Wat zie je er beeldig uit vanavond!![]()
Ja genoeg vandaag, me *#&$)# ex was hier, dus dan weet je wel genoeg.quote:
Oh god, wil je erover praten?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja genoeg vandaag, me *#&$)# ex was hier, dus dan weet je wel genoeg.![]()
Een horizontaal streepje maakt je dikker Mootie en je bent al niet een van de slankste!!! En dat is een vooroordeel van mij.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dank je! Het horizontale streepje zit in de was.![]()
Als je nog eens een nieuwe outfit wil hoor ik het?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
je string ook?...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat horizontaal je beter staat. Kleed mooi slank af hequote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
OMG.. wat ben ik blij dat ik dat soort gedonder niet hebquote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja genoeg vandaag, me *#&$)# ex was hier, dus dan weet je wel genoeg.![]()
Daar zit wel wat in.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat horizontaal je beter staat. Kleed mooi slank af he![]()
Tja, hij had de afgelopen jaren het ene vriendinnetje na de andere, en weigert nu te scheiden, dusssssssss je snap het gezeik wel en de kids !!!! Hij weet niet eens meer hoe ze eruit zien.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.. wat ben ik blij dat ik dat soort gedonder niet heb![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja, hij had de afgelopen jaren het ene vriendinnetje na de andere, en weigert nu te scheiden, dusssssssss je snap het gezeik wel en de kids !!!! Hij weet niet eens meer hoe ze eruit zien.![]()
doe maar een maatje 36...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in.![]()
Misschien moet ik nog maar een horizontaal streepje ontwerpen?![]()
Schatje, horizontaal maakt breed, verticaal kleedt af.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je voor mij nog wat guitigs ontwerpen ?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oehja!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Schatje, horizontaal maakt breed, verticaal kleedt af.![]()
Naar om te horen ;-/quote:Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja, hij had de afgelopen jaren het ene vriendinnetje na de andere, en weigert nu te scheiden, dusssssssss je snap het gezeik wel en de kids !!!! Hij weet niet eens meer hoe ze eruit zien.![]()
Ja dat zei ik ook al, ik ging al aan mezelf twijfelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Schatje, horizontaal maakt breed, verticaal kleedt af.![]()
Wat een ..quote:Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik ben gelukkiger nu dan ik de afgelopen jaren was, alleen de jongste heeft het er moeilijk mee, de oudste en de middelste die zijn klaar met hun vader.quote:
Neeh, horizontaal moet het zijn...quote:
Ik ga zo voor je aan de gang, eerst even Moots in een Glamour jurkjequote:Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik ben gelukkiger nu dan ik de afgelopen jaren was, alleen de jongste heeft het er moeilijk mee, de oudste en de middelste die zijn klaar met hun vader.
Maar Ian ik wil ook een leuk nieuw pakje.![]()
mag ik voorstellen een negligeetje...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik ben gelukkiger nu dan ik de afgelopen jaren was, alleen de jongste heeft het er moeilijk mee, de oudste en de middelste die zijn klaar met hun vader.
Maar Ian ik wil ook een leuk nieuw pakje.![]()
Ik wil eigenlijk een bikini!!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag ik voorstellen een negligeetje...
Uiteraard... daarbij ben ik ff druk met een LD in MSNquote:Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef Nostalgist het volgende:
En nu rustig, hè.....
Dat stringetje van mootie zou d'r ook wel staan.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
mag ik voorstellen een negligeetje...
Zit Nicolaas op MSN?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard... daarbij ben ik ff druk met een LD in MSN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |