abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49091494
Ik kan m'n stopwatch niet v inden.
pi_49091501
Goed. Die zat dus in m'n natgeregende trainingsbroek.
pi_49091552
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shitkuttefuck, ik heb gisteren weer gekettingrookt en meer dan een liter bier gedronken... Het wordt weer kommer en kwel, deze ronde.
Dat zijn maar drie flesjes, pope.
pi_49091563
Ik kan natuurlijk mijn voicemail bellen, en die aan de lijn houden. Dan zie ik hoe lang ik bel.
pi_49091577
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:03 schreef Gellius het volgende:

[..]

Ja, nou, dat heeft wel invloed op je prestatie de dag daarna. Vooral in combinatie met dat gerook.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:04:55 #156
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_49091598
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:03 schreef Gellius het volgende:

[..]

Drie flesjes Kanon wellicht?
pi_49091639
Allâ, dat zou je wel merken ja. Ik vind het zelf geen lekker bier trouwens.
pi_49091665
Ik ren altijd in korte broek. En alle zwembaden zijn belachelijk druk, mevrouw_z zwemt ook en die klaagt altijd over zwembejaarden die niet zwemmen maar wel allerlei banen bezet houden.
Aldus.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:09:01 #159
15967 Frollo
pi_49091716
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Allâ, dat zou je wel merken ja. Ik vind het zelf geen lekker bier trouwens.
Ik heb mezelf van het weekend verwend met een flesje Gulden Draak. Inderdaad, geïnspireerd door deze post.
pi_49091729
Iemand Het De Mirandabad al eens geprobeerd?

Ik weet het niet, 'het speciale biertje' heeft een beetje zijn charme verloren voor mij, geloof ik. Ik heb 't liefst gewoon een beugeltje.
pi_49091763
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:09 schreef Gellius het volgende:
Iemand Het De Mirandabad al eens geprobeerd?
Ja. Leuk daar hè.

Mijn stopwatch doet het plotseling weer. Joehoe. .
  maandag 7 mei 2007 @ 10:32:08 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_49092250
quote:
Op maandag 7 mei 2007 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
De lucide 'Peter Pan'-droom is ook wel tof. Dan kun je vliegen, maar als je erover na gaat denken, raak je het vermogen kwijt. En de rest van de droom probeer je dan dat denken over vliegen uit te schakelen en het 'gevoel' terug te krijgen. Think happy thoughts.
Mijn droom dat ik kan vliegen herhaalt zich om de zoveel tijd. Hij is echter net anders. Plotsklaps herinner ik me hoe ik moet vliegen (concentratie en trage zwembewegingen). Meteen ga ik naar buiten en vlieg van lantaarnpaal naar dakrand (ik ben enkel in staat om korte stukjes te vliegen, dit kost me ook veel inspanning). Een gevoel van treurnis overvalt me wanneer ik besef dat ik zo veel tijd verloren heb laten gaan in de tijd dat ik vergeten was hoe ik moest vliegen.
Ik neem me voor om vanaf nu nooit meer te vergeten hoe te vliegen, en er door oefening steeds beter in te worden.

Een zelfde soort droom heb ik ook wanneer ik me weer herinner hoe ik door middel van mijn gedachten voorwerpen kan laten bewegen. Het gevoel deze kunst ooit vergeten te zijn, en haar me nu weer te herinneren is gelijk.
The End Times are wild
pi_49092370
Ik droom regelmatig dat ik kan zweven, dat is een terugkerende droom. Ik neem een stap en door het aanspannen van bepaalde spieren kan ik dan zweven.
Aldus.
  maandag 7 mei 2007 @ 10:48:50 #164
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49092691
Ik ga gewoon lekker zitten studeren in pope's territorium.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_49092957
Zweefteven.

Anyway. Het was best leuk zo in dit weer. Een fris windje langs mijn beenhaar, koude druppels op mijn naakte vel en opspringende kiezelsteentjes tegen mijn been.

Ik heb alleen te langzaam gelopen. . Vooruit denken. .
pi_49092969
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga gewoon lekker zitten studeren in pope's territorium.
We moeten waarschijnlijk verhuizen. .
  maandag 7 mei 2007 @ 10:59:53 #167
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49093003
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

We moeten waarschijnlijk verhuizen. .
Ach pope, ik hang niet graag de oude lul uit, maar alle verhalen dat jullie moeten verhuizen, of dat crea 2 leeg moet, of dat politicologie naar het Roeterseiland gaat, doen al zo lang de ronde dat je er tijdens jouw studietijd waarschijnlijk geen last meer van hebben.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_49093011
Mijn lucide droom is mislukt. Het begin van de droom kon ik nog aardig zelf beïnvloeden, tot ik het vliegtuig naar Canada miste, mijn neef die ik niet herkende als mijn neef mij niet wilde afzetten bij het volgende vliegveld en het vliegveld, dat ik bereikte na een lange wandeltocht, vervolgens geen ingang bleek te hebben.

Vliegdromen heb ik al jaren niet meer gehad. Ik probeer ze telkens te krijgen, maar het lukt niet. Ik begin dan altijd bovenaan de trap, weet zeker dat ik eraf kan vliegen, maar val vervolgens met een enorme klap op m'n hoofd en word wakker.
pi_49093101
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ach pope, ik hang niet graag de oude lul uit, maar alle verhalen dat jullie moeten verhuizen, of dat crea 2 leeg moet, of dat politicologie naar het Roeterseiland gaat, doen al zo lang de ronde dat je er tijdens jouw studietijd waarschijnlijk geen last meer van hebben.
Ja, dat weet ik, maar er staan nu dingen vast, schijnt het.
pi_49093175
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zweefteven.

Anyway. Het was best leuk zo in dit weer. Een fris windje langs mijn beenhaar, koude druppels op mijn naakte vel en opspringende kiezelsteentjes tegen mijn been.

Ik heb alleen te langzaam gelopen. . Vooruit denken. .
Het ging hier best kut. Het was eigenlijk te lang geleden dat ik gegeten had. En met mijn truitjevestjejackje was het te warm. En ik had verkeerde muziek meegenomen. En ik heb gister eigenlijk te veel gedaan. En de brug was glad.

Desalniettemin een PR gelopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_49096196
Ik heb wel eens begrepen dat afzien, ergernis en ongemak een intrinsiek deel vormen van wat mensen sportbeleving noemen. Dus zo te lezen ben je goed bezig.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:43:38 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49096406
Sportbeleving. Dat is toch veel schelden en dan veel bier drinken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_49096645
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:37 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel eens begrepen dat afzien, ergernis en ongemak een intrinsiek deel vormen van wat mensen sportbeleving noemen. Dus zo te lezen ben je goed bezig.
Afzien gaat pas goed als je lekker loopt, paradoxaal genoeg. Op een kutdag kom je niet eens zo ver dat je kunt gaan afzien.

Ik vond het trouwens prima weer. En er waren geen zuiplappen in het park aanwezig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:04:09 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49097130
Wie heeft gisteren ook Close-up gezien over architect Carel Weeber? Die sprak op een gegeven moment over het 'historiseren' van gebouwen. Ik moest toen onmiddellijk aan The Fountainhead denken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_49097694
Historisme is een heel gebruikelijke term in de architectuurgeschiedenis, hoor. Het is zelfs een stijl: denk aan het Rijksmuseum enzo. Heb jij wel eens daadwerkelijk last van die alcoholisten, C? Of is het een esthetische kwestie?
pi_49097747
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
En er waren geen zuiplappen in het park aanwezig!
Ik heb een dagje vrij genomen.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_49098897
*YES!*

Eindelijk mijn nieuwe tandpastatube kunnen aanbreken. Die staat al zo lang alleen.
pi_49098996
Heb je dan ook zo'n plezier van het aluminium flupje eraftrekken wat over de opening heenzit om vervolgens het eerste prille beetje tandpasta wat er meestal vanzelf uitkomt te begeleiden naar je borstel?

Ik meestal wel.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:53:37 #179
15967 Frollo
pi_49099055
Het aluminium flupje eraftrekken.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:53:59 #180
15967 Frollo
pi_49099067
Ook mooi is het als er zoeen plastieken flupje op zit dat je met de achterkant van de dop eraf moet draaien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')