Dat zijn maar drie flesjes, pope.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Shitkuttefuck, ik heb gisteren weer gekettingrookt en meer dan een liter bier gedronken... Het wordt weer kommer en kwel, deze ronde.
Ja, nou, dat heeft wel invloed op je prestatie de dag daarna. Vooral in combinatie met dat gerook.quote:
Ik heb mezelf van het weekend verwend met een flesje Gulden Draak. Inderdaad, geïnspireerd door deze post.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Allâ, dat zou je wel merken ja. Ik vind het zelf geen lekker bier trouwens.
Ja. Leuk daar hè.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:09 schreef Gellius het volgende:
Iemand Het De Mirandabad al eens geprobeerd?
Mijn droom dat ik kan vliegen herhaalt zich om de zoveel tijd. Hij is echter net anders. Plotsklaps herinner ik me hoe ik moet vliegen (concentratie en trage zwembewegingen). Meteen ga ik naar buiten en vlieg van lantaarnpaal naar dakrand (ik ben enkel in staat om korte stukjes te vliegen, dit kost me ook veel inspanning). Een gevoel van treurnis overvalt me wanneer ik besef dat ik zo veel tijd verloren heb laten gaan in de tijd dat ik vergeten was hoe ik moest vliegen.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
De lucide 'Peter Pan'-droom is ook wel tof. Dan kun je vliegen, maar als je erover na gaat denken, raak je het vermogen kwijt. En de rest van de droom probeer je dan dat denken over vliegen uit te schakelen en het 'gevoel' terug te krijgen. Think happy thoughts.
We moeten waarschijnlijk verhuizen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga gewoon lekker zitten studeren in pope's territorium.
Ach pope, ik hang niet graag de oude lul uit, maar alle verhalen dat jullie moeten verhuizen, of dat crea 2 leeg moet, of dat politicologie naar het Roeterseiland gaat, doen al zo lang de ronde dat je er tijdens jouw studietijd waarschijnlijk geen last meer van hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
We moeten waarschijnlijk verhuizen..
Ja, dat weet ik, maar er staan nu dingen vast, schijnt het.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach pope, ik hang niet graag de oude lul uit, maar alle verhalen dat jullie moeten verhuizen, of dat crea 2 leeg moet, of dat politicologie naar het Roeterseiland gaat, doen al zo lang de ronde dat je er tijdens jouw studietijd waarschijnlijk geen last meer van hebben.
Het ging hier best kut. Het was eigenlijk te lang geleden dat ik gegeten had. En met mijn truitjevestjejackje was het te warm. En ik had verkeerde muziek meegenomen. En ik heb gister eigenlijk te veel gedaan. En de brug was glad.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zweefteven.
Anyway. Het was best leuk zo in dit weer. Een fris windje langs mijn beenhaar, koude druppels op mijn naakte vel en opspringende kiezelsteentjes tegen mijn been.
Ik heb alleen te langzaam gelopen.. Vooruit denken.
.
Afzien gaat pas goed als je lekker loopt, paradoxaal genoeg. Op een kutdag kom je niet eens zo ver dat je kunt gaan afzien.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:37 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel eens begrepen dat afzien, ergernis en ongemak een intrinsiek deel vormen van wat mensen sportbeleving noemen. Dus zo te lezen ben je goed bezig.
Ik heb een dagje vrij genomen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
En er waren geen zuiplappen in het park aanwezig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |