TTK LPT 230/a.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hier.
Vorige: http://forum.fok.nl/topic/1019096
Ja, Deles aan de Noorderhaven. Top.!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Tjonge, jij bent bij deles, Lienekien.
Gauloises...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Pope, waar wil je het over hebben.
En die punt met uitroepteken vind ik niet kunnenquote:
Pardonno!quote:
Ach, ik ben niet helemaal bij de les.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die punt met uitroepteken vind ik niet kunnen.
Nee, niks ervan.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef JAM het volgende:
tvp
Laten we het ALSJEBLIEFT niet overquote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Pardonno!
Ja. Gauloises blauw. Of Marlboro Light. Of AJAX. Weten jullie wat AJAX betekent? ik denk dat het betekent: 'ajax ja andere xylofoon'.
*YES*.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef broer het volgende:
Goed jaren-tachtigclipje van Run DMC, Pope.
Wat een woord.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:52 schreef Lienekien het volgende:
brandblusapparaatleverancier
De aannemer die met de bouw van het nieuwe ADO Den Haag stadion belast is (BAM/Nedam geloof ik) wilde aanvankelijk AJAX-brandbeveiliingsapparatuur installeren maar daar heeft het bestuur een stokje voor gestoken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb wel eens een mail gekregen van AJAX. Ik moest eigenlijk de brandblusapparaatleverancier hebben.![]()
Op het hek voor de ingang van het bezoekersvak en boven de deur van de gastenkleedkamer komt: 'Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt!' te staan. Althans, daar ben ik druk voor aan het lobbyen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoals mijn rijinstructeur zei: "AJAX gunnen we helemaal NIKS!"
Misschien kun je beter lobbyen voor een betere spelersgroep.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:02 schreef JAM het volgende:
Althans, daar ben ik druk voor aan het lobbyen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |