Geen fout van Van Egmond. Die deed ook gewoon wat de KNVB hem op droeg. Er staat misschien wel de scheidsrechter beslist, maar dat is absoluut niet waar.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:41 schreef Sensation89 het volgende:
Dat is dan wel een erg grote fout van van Egmond die verder overigens goed floot.
Da's onzin natuurlijk....quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Wooldoor het volgende:
Het maakte ook zo heel veel uit iedereen scoorde alleen Donk niet omdat hij dwars door het middel schoot. Als het publiek hem zo erg had opgejut dan had hij hem wel over of naast geschoten ofzo.
Nee, want Sinouh stond in de goal...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef doeka het volgende:
Dus als ze zelf hadden mogen kiezen hadden ze wel de beker gewonnen?
Daar doel ik niet op, maar als er 1 slecht geschoten was, dan was de kans nog klein geweest dat Sinouh hem zou hebben....quote:Op zondag 6 mei 2007 22:49 schreef Wooldoor het volgende:
Al stond schele Henkie in het doel, de penalty's van Ajax waren allemaal strak in de hoek op die van de Mul na, knappe keeper als er een daarvan was gestopt.
Ik vond ze niet echt heel goed genomen hoor. Vond de keepers eerder slecht (aan beide kanten) constant in de verkeerde hoek, zonder te kijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:49 schreef Wooldoor het volgende:
Al stond schele Henkie in het doel, de penalty's van Ajax waren allemaal strak in de hoek op die van de Mul na, knappe keeper als er een daarvan was gestopt.
Daarom gaat het uiteindelijk, en het antwoord is: tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef doeka het volgende:
Dus als ze zelf hadden mogen kiezen hadden ze wel de beker gewonnen?
En dat is precies wat ik bedoel; is natuurlijk ontzettende van Gaal-flauwe kul.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Daarom gaat het uiteindelijk, en het antwoord is: tuurlijk niet.
Erg slappe zet van Van Gaal, hij laat zich wel erg kennen zo.
Disclaimer: ik ben geen fan van Ajax noch AZ.
Een 'camperzender' (dat is SBS toch?) waar de NOS nog een puntje aan kun zuigen w.b. profesionaliteit.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:22 schreef Happel het volgende:
Talpa moet zich lekker bezig gaan houden met andere dingen. Waardeloze camperzender.
Het zijn allemaal camperzenders. SBS6, Talpa, RTL. Een pot nat.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een 'camperzender' (dat is SBS toch?) waar de NOS nog een puntje aan kun zuigen w.b. profesionaliteit.
iddquote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef Thieske het volgende:
Voor de uitslag had het niet uitgemaakt. Maar vreemd is het wel natuurlijk.
Maar wat is "de regel" dan? Dat de scheids mag bepalen, of dat het al voor de wedstrijd bepaalt wordt. En wie bepaalt dat dan en aan de hand waarvan? Willekeur?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:48 schreef L.Verschoor het volgende:
Whehe wat een gejank om niks weer. Maar ja dat heb je wel vaker als Ajax iets wint. Is gewoon een internationale regel, Talpa heeft er geen zak mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |