abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49138793
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef buachaille het volgende:
Is mij ook 2 keer overkomen binnen 5 jaar tijd (plus dat er nog één over de motorkap was gelopen en een keer dat de achterruitenwisser was afgebroken). Gelukkig met een leaseauto maar het blijft lullig. Van het autoschadebedrijf begreep ik dat de halve zijkant overgespoten moest worden omdat je anders het kleurverschil ziet.

Overigens reed een kennis met zijn vrachtwagen tegen een auto aan, ik zag dat ding ongeveer 1 meter opschuiven. Zijn commentaar: daarvoor zit er een bumper op. Ik was niet blij geweest als ik die eigenaar van die auto was geweest, gelukkig was het een oude lancia, maar zo werkt het tegenwoordig in de stad.
precies, als het een lease auto was geweest dan had ik me er minder druk om kunnen maken, nu kost het me misschien toch nog geld doordat ik in no-claim terugga.
Dat joch zal ook wel gedacht hebben : grote auto, nieuwe kentekens, da's een lease auto, die chauffeur maakt het toch niets uit qua kosten.
Tsja, helaas: prive auto en een eigenaar die principes heeft, dat joch heeft een probleem nu.
pi_49138860
quote:
Op maandag 7 mei 2007 10:29 schreef EricG het volgende:
Wie gaat nou dat hele verhaal lezen.
ik
pi_49138914
Al IS het een lease auto, doe je zoiets nog niet. Mensen moeten gewoon met hun tengels van andermans eigendommen afblijven, zo simpel is dat.
pi_49138926
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef buachaille het volgende:
Is mij ook 2 keer overkomen binnen 5 jaar tijd (plus dat er nog één over de motorkap was gelopen en een keer dat de achterruitenwisser was afgebroken). Gelukkig met een leaseauto maar het blijft lullig. Van het autoschadebedrijf begreep ik dat de halve zijkant overgespoten moest worden omdat je anders het kleurverschil ziet.

Overigens reed een kennis met zijn vrachtwagen tegen een auto aan, ik zag dat ding ongeveer 1 meter opschuiven. Zijn commentaar: daarvoor zit er een bumper op. Ik was niet blij geweest als ik die eigenaar van die auto was geweest, gelukkig was het een oude lancia, maar zo werkt het tegenwoordig in de stad.
en eigenlijk is het juist bij die oude auto nog wel het ergste :
blijkbaar een eigenaar die geen nieuwe/jonge auto zich kan veroorloven, wa verzekerd, dagwaarde van 200 euro........een beetje schade en je auto is economisch total-loss, je krijgt je 200 euro dagwaarde terug van de verzekering en de rest moet je zelf lappen om de schade te repareren of een nieuwe gelijkwaardige auto te kopen.....juist die mensen worden financieel het hardst getroffen door schade..
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:40:43 #55
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_49172196
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef bluebit het volgende:
Joch komt, en blijft keihard ontkennen, zijn beste argument was dat hij geen schade aan de auto had....

vraag : wordt zo iemand, als ie gepakt wordt, uit zijn verzekering gegooid en op een zwarte lijst gezet?
Dus eigenlijk geeft ie toe, maar zegt dat ie zelf niks heeft en blij is dat jij niet naar politie gaat??

Ik zou em aangeven en je rechtsbijstand bellen.
Je hebt genoeg getuigen, dus moet lukken!!
pi_49172247
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:40 schreef danny91184 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk geeft ie toe, maar zegt dat ie zelf niks heeft en blij is dat jij niet naar politie gaat??

Ik zou em aangeven en je rechtsbijstand bellen.
Je hebt genoeg getuigen, dus moet lukken!!
aangifte is al gedaan, alle gegevens liggen bij de politie en verzekering. Politie heeft gisteren de getuigen gebeld en verklaringen nogmaals afgenomen. Dader is uitgenodigd om een verklaring af te leggen op het politiebureau. Dat is de huidige stand van zaken, ben heel benieuwd hoe het verder gaat lopen. Rechtsbijstand is een volgende stap indien de verzekering/politie de zaak niet hard kan maken tegen hem en ik alsnog mijn no-claim kwijtraak (verhaalsrecht oid)
pi_49173380
Heb hetzelfde gehad met mn volvo 460, had em net een paar weekjes, reed iemand er bij het achteruit wegrijden uit een parkeervak vol mn rechter voorportier in. 2 mannen van noord-afrikaanse komaf wilden snel wegrijden, maar een oplettende fietser gooide zn fiets ervoor en belde meteen de politie. Dank nog daarvoor trouwens

Kenteken was doorgegeven, waardoor de mx3 niet meer weg durfte te rijden. Half uur later kwam de politie, uur later kwam ik toevallig naar buiten. Hebben in totaal dus ongeveer 2 uur staan wachten (een briefje met het nummer was ook goed geweest maarja). 1000 euro schade (nieuwe deur), achteraf via mn dealer iets tweedehands weten te regelen waardoor ze de andere deuren ook wel even mogen doen . Geen idee wat mijn dagwaarde is (misschien 1500), maar vreesde eerst dat de auto al total-loss verklaard zou worden. Gelukkig niet dus.
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:39:20 #58
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_49173391
mooi dat die jongen aangegeven is...goed gedaan!
Weg met dat soort mensen.

Ik heb zelf een kleine auto, WA verzekerd...
heeft ook een of andere lamlul tegen aangezeten.
Zit net achter me voorwiel, dus waarschijnlijk bij het wegdraaien/uitparkeren gebeurd.
Mooi deuk achter me wiel, lak weg
en natuurlijk geen briefje achtergelaten

ik kan het wel repareren maar dat kost me teveel
mooi klote dus

ik ben hier wel voor oog om oog tand om tand wanneer zo'n dader gepakt wordt
zeker in jouw verhaal dat het gezien is door mensen en hij gewoon ontkend.
Laat hem zelf maar de schade betalen.
Vervolgens mag jij kisten aantrekken en om het hem af te leren één flinke trap tegen de deur van zijn auto geven. Kan hij eens voelen hoe lullig het is om schade te hebben aan zijn pauper auto
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:10:42 #59
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_49176230
5 jaar sparen voor een 2e hands V40
En dan nog paars ook.
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:16:09 #60
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_49176422
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Gluckskafer het volgende:
En dan nog paars ook.
staat er bij hoe oud de volvo is? na 1 jaar issie ook 2e hands
staat er bij hoeveel KM op de teller? misschien maar 10.000 dan is het vrij duur ja
staat de uitvoering erbij, de accesoires, de prijs?

misschien heeft de TS wel allerlei andere vaste lasten die groot deel van inkomen kosten?

of terwijl oordeel niet zolang je niet alle feiten weet!
pi_49176804
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:16 schreef melluk het volgende:

[..]

staat er bij hoe oud de volvo is? na 1 jaar issie ook 2e hands
staat er bij hoeveel KM op de teller? misschien maar 10.000 dan is het vrij duur ja
staat de uitvoering erbij, de accesoires, de prijs?

misschien heeft de TS wel allerlei andere vaste lasten die groot deel van inkomen kosten?

of terwijl oordeel niet zolang je niet alle feiten weet!
true, maar goed, uit de postgeschiedenis van die poster blijkt dat ie interesse heeft in een 306-je van een paar jaar oud en een opeltje 1.5D met 240.000 km op de teller. nuff'said

de volvo is overigens uit eind 2001, 1.9D met 115 pk, 80.000km op de teller dus vrijwel nieuw! kosten 13.500 euro. sport uitvoering. Verder geen sportieve auto maar een comfortabele asfaltverslinder. Import aus Deutschland.
pi_49177401
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Gluckskafer het volgende:
En dan nog paars ook.
Sommige mensen hebben geen uitkering en wonen bij mammie waardoor ze dus langer moeten sparen.

En tja, over smaak valt niet te twisten...
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_49177801
even voor de beeldvorming van "paars" (aangezien die kleuromschrijving ook bij mij jeukt) :

woensdag 9 mei 2007 @ 12:16:37 #64
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_49178878
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef bluebit het volgende:

[..]

true, maar goed, uit de postgeschiedenis van die poster blijkt dat ie interesse heeft in een 306-je van een paar jaar oud en een opeltje 1.5D met 240.000 km op de teller. nuff'said

de volvo is overigens uit eind 2001, 1.9D met 115 pk, 80.000km op de teller dus vrijwel nieuw! kosten 13.500 euro. sport uitvoering. Verder geen sportieve auto maar een comfortabele asfaltverslinder. Import aus Deutschland.
Denken dat iemand interesse heeft aan de hand van een onserieuze post
Hoe naïef.
pi_49178933
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Denken dat iemand interesse heeft aan de hand van een onserieuze post
Hoe naïef.
easy to say now...

beetje onvolwassen van je
pi_49179266
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef bluebit het volgende:
even voor de beeldvorming van "paars" (aangezien die kleuromschrijving ook bij mij jeukt) :

[afbeelding]
Wát een kutbak.
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:38:44 #67
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_49179695
Ik dacht ff dat TS een huisvrouw was (aan die avatar), die haar 3 kinderen naar moet brengen.
Maar het is een 30 jarige manager. (waarom heb je geen lease-auto A4 of Passat)
Maar sowieso een stationwagon
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:44:33 #68
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_49179911
Er zit nog wel verschiil tussen een manager en een accountmanager.

Maar goed, wat iedereen van die Volvo V40 vindt is totaal irrelevant. Zelfs al reed TS in een Lada, iemand moet er gewoon niet tegenaan rijden en dan domweg ontkennen dat dat is gebeurd.
Schaap
pi_49179938
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ik dacht ff dat TS een vrouw was, aan z'n avatar te zien.
Maar het is een 30 jarige manager. (waarom heb je geen lease-auto A4 of Passat)
Maar sowieso een stationwagon
Verder is het meer een auto van een bejaarde, of van een vrouw die haar 3 kinderen naar school moet brengen.

lease auto's doet mijn bedrijf niet aan, wel een ruime kilometervergoeding.(daarnaast a4 of passat, never)
een volvo behoort in station uitvoering gekocht te worden, ze produceren sowieso als enige mooie stations (ja, da's mijn mening).
en zoals ik al zei, het is geen auto om sportief mee te rijden, maar hij is comfortabel.
Kinderen en die golden retriever, ach die komen nog wel...ik ben er op voorbereid.
pi_49181478
Waarom zou je in hemelsnaam in een stationwagon willen gaan rijden als je geen dik gezin of een hoop huisdieren hebt die je per sé overal naar toe moet nemen? Het ziet er niet uit en het verbruikt meer dan een sedan of zo.
pi_49181755
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam in een stationwagon willen gaan rijden als je geen dik gezin of een hoop huisdieren hebt die je per sé overal naar toe moet nemen? Het ziet er niet uit en het verbruikt meer dan een sedan of zo.
commonrail diesel? verbruik 1 op 18, toegegeven: met mijn vorige auto, een opel corsa 1.7D haalde ik 1 op 20, maar da's een iets andere klasse auto.....ik betwijfel het dat een sedan minder verbruikt
volvo sedans vind ik verder minder mooi dan een station en de ruimte in de station komt altijd wel eens van pas.
  zondag 13 mei 2007 @ 21:38:46 #72
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_49344525
Schopje, bluebit! Hoe staan de zaken er inmiddels voor?
pi_49345879
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Ladidadida het volgende:
Bij 'vertroetelen' hield ik op met lezen
Mensen die hun auto zo serieus nemen, echt.. zoek een leven
Maar jij rijdt fiat alto of suzuki panda.... Echte auto's moet je net zo behandelen als jezelf
  zondag 13 mei 2007 @ 22:17:45 #74
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_49345965
tvp
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zondag 13 mei 2007 @ 22:22:33 #75
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_49346129
Eigen rechter spelen natuurlijk (is veel leuker).
Gewoon 's nachts zijn auto met een flinke hamer bewerken en dan klopt hij bij jouw deur aan en gewoon glashard ontkennen met je hamer in je hand.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  zondag 13 mei 2007 @ 22:24:01 #76
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49346178
ja zit die klootzak die doorreed al in scheveningen op water en spinnen????
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 13 mei 2007 @ 22:25:53 #77
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_49346244
Als ik een deuk in iemands auto zou rijden zou ik gewoon een briefje zonder tekst onder zijn ruitenwisser proppen, dan denken de omstanders dat ik daarop mijn telefoonnummer heb staan.
Maar ik maak natuurlijk nooit aanrijdingen, alleen vrouwen en paupers maken parkeerschade.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_49352575
helaas, zover ik weet is meneer dus uitgenodigt op het politiebureau om een verklaring af te leggen, maar ik zag hem gisteren hier weer parkeren. Verder ook nog niets van de verzekering gehoord...

ik zal het wel ff posten zodra er iets nieuws te melden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')