precies, als het een lease auto was geweest dan had ik me er minder druk om kunnen maken, nu kost het me misschien toch nog geld doordat ik in no-claim terugga.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef buachaille het volgende:
Is mij ook 2 keer overkomen binnen 5 jaar tijd (plus dat er nog één over de motorkap was gelopen en een keer dat de achterruitenwisser was afgebroken). Gelukkig met een leaseauto maar het blijft lullig. Van het autoschadebedrijf begreep ik dat de halve zijkant overgespoten moest worden omdat je anders het kleurverschil ziet.
Overigens reed een kennis met zijn vrachtwagen tegen een auto aan, ik zag dat ding ongeveer 1 meter opschuiven. Zijn commentaar: daarvoor zit er een bumper op. Ik was niet blij geweest als ik die eigenaar van die auto was geweest, gelukkig was het een oude lancia, maar zo werkt het tegenwoordig in de stad.
ikquote:Op maandag 7 mei 2007 10:29 schreef EricG het volgende:
Wie gaat nou dat hele verhaal lezen.
en eigenlijk is het juist bij die oude auto nog wel het ergste :quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:38 schreef buachaille het volgende:
Is mij ook 2 keer overkomen binnen 5 jaar tijd (plus dat er nog één over de motorkap was gelopen en een keer dat de achterruitenwisser was afgebroken). Gelukkig met een leaseauto maar het blijft lullig. Van het autoschadebedrijf begreep ik dat de halve zijkant overgespoten moest worden omdat je anders het kleurverschil ziet.
Overigens reed een kennis met zijn vrachtwagen tegen een auto aan, ik zag dat ding ongeveer 1 meter opschuiven. Zijn commentaar: daarvoor zit er een bumper op. Ik was niet blij geweest als ik die eigenaar van die auto was geweest, gelukkig was het een oude lancia, maar zo werkt het tegenwoordig in de stad.
Dus eigenlijk geeft ie toe, maar zegt dat ie zelf niks heeft en blij is dat jij niet naar politie gaat??quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef bluebit het volgende:
Joch komt, en blijft keihard ontkennen, zijn beste argument was dat hij geen schade aan de auto had....
vraag : wordt zo iemand, als ie gepakt wordt, uit zijn verzekering gegooid en op een zwarte lijst gezet?
aangifte is al gedaan, alle gegevens liggen bij de politie en verzekering. Politie heeft gisteren de getuigen gebeld en verklaringen nogmaals afgenomen. Dader is uitgenodigd om een verklaring af te leggen op het politiebureau. Dat is de huidige stand van zaken, ben heel benieuwd hoe het verder gaat lopen. Rechtsbijstand is een volgende stap indien de verzekering/politie de zaak niet hard kan maken tegen hem en ik alsnog mijn no-claim kwijtraak (verhaalsrecht oid)quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:40 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geeft ie toe, maar zegt dat ie zelf niks heeft en blij is dat jij niet naar politie gaat??![]()
Ik zou em aangeven en je rechtsbijstand bellen.
Je hebt genoeg getuigen, dus moet lukken!!
staat er bij hoe oud de volvo is? na 1 jaar issie ook 2e handsquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Gluckskafer het volgende:
5 jaar sparen voor een 2e hands V40
En dan nog paars ook.
true, maar goed, uit de postgeschiedenis van die poster blijkt dat ie interesse heeft in een 306-je van een paar jaar oud en een opeltje 1.5D met 240.000 km op de teller. nuff'saidquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:16 schreef melluk het volgende:
[..]
staat er bij hoe oud de volvo is? na 1 jaar issie ook 2e hands
staat er bij hoeveel KM op de teller? misschien maar 10.000 dan is het vrij duur ja
staat de uitvoering erbij, de accesoires, de prijs?
misschien heeft de TS wel allerlei andere vaste lasten die groot deel van inkomen kosten?
of terwijl oordeel niet zolang je niet alle feiten weet!
Sommige mensen hebben geen uitkering en wonen bij mammie waardoor ze dus langer moeten sparen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef Gluckskafer het volgende:
5 jaar sparen voor een 2e hands V40
En dan nog paars ook.
Denken dat iemand interesse heeft aan de hand van een onserieuze postquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:26 schreef bluebit het volgende:
[..]
true, maar goed, uit de postgeschiedenis van die poster blijkt dat ie interesse heeft in een 306-je van een paar jaar oud en een opeltje 1.5D met 240.000 km op de teller. nuff'said
de volvo is overigens uit eind 2001, 1.9D met 115 pk, 80.000km op de teller dus vrijwel nieuw! kosten 13.500 euro. sport uitvoering. Verder geen sportieve auto maar een comfortabele asfaltverslinder. Import aus Deutschland.
easy to say now...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Denken dat iemand interesse heeft aan de hand van een onserieuze post
Hoe naïef.
Wát een kutbak.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef bluebit het volgende:
even voor de beeldvorming van "paars" (aangezien die kleuromschrijving ook bij mij jeukt) :
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:38 schreef Henny_Huisman het volgende:
Ik dacht ff dat TS een vrouw was, aan z'n avatar te zien.
Maar het is een 30 jarige manager. (waarom heb je geen lease-auto A4 of Passat)
Maar sowieso een stationwagon
Verder is het meer een auto van een bejaarde, of van een vrouw die haar 3 kinderen naar school moet brengen.
commonrail diesel? verbruik 1 op 18, toegegeven: met mijn vorige auto, een opel corsa 1.7D haalde ik 1 op 20, maar da's een iets andere klasse auto.....ik betwijfel het dat een sedan minder verbruiktquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam in een stationwagon willen gaan rijden als je geen dik gezin of een hoop huisdieren hebt die je per sé overal naar toe moet nemen?Het ziet er niet uit en het verbruikt meer dan een sedan of zo.
Maar jij rijdt fiat alto of suzuki panda.... Echte auto's moet je net zo behandelen als jezelfquote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef Ladidadida het volgende:
Bij 'vertroetelen' hield ik op met lezen![]()
Mensen die hun auto zo serieus nemen, echt.. zoek een leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |