Jaap achter de PC, Brian die constant Huub Huub Huub zegt en verder niets.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:45 schreef My_ het volgende:
o/ Ik heb ook weer streams, helaasch betaald, maar ze zijn weer terug
Nog iets gemist de afgelopen twee dagen?
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:45 schreef FdW het volgende:
Goedzo Lieke, laat je niet door ( mijn 1e favoriet ) Huub op je plaats zetten.
In dit geval; Girl Power![]()
Power, my ass.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:45 schreef FdW het volgende:
Goedzo Lieke, laat je niet door ( mijn 1e favoriet ) Huub op je plaats zetten.
In dit geval; Girl Power![]()
een halve...zeg maar 3/4 tot 4/4 of te wel hele vent...das ook de truc van het programma...dat moet nog nog uitkomen whahahquote:
neequote:Op zondag 6 mei 2007 23:45 schreef My_ het volgende:
o/ Ik heb ook weer streams, helaasch betaald, maar ze zijn weer terug
Nog iets gemist de afgelopen twee dagen?
Dat is ook een manier om de Spice Girls te betitelenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Echt zo'n term verzonnen door een paar van die lelijke Opzij-potten.
Ja, nou ik vind hem nu arro, hij wil bepalen watLieke wel of niet mag zeggen , zelf scheldt hij regelmatig iemand uit.mensen op een uiterlijk oordelen vind hij raar, hij heeft Jaap konstant op zijn gewicht willen pakken, bovendien als Lieke zou zeggen tegen Huub ik vind Natas een hoer, ligt hij dubbel met andere woorden het moet wel in zijn straatje passenquote:
Als vrouwvriendelijke man vind ik het ook wel wat hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Echt zo'n term verzonnen door een paar van die lelijke Opzij-potten.
Ik denk dat dat meisje eerst maar is zichzelf moeten bewijzen daar.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:48 schreef Copycat het volgende:
Lieke geeft Melissa een kans zich te bewijzen.
Hoe genereus.
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
erg zwak, inderdaad, om vast te blijven houden aan "maar zei zij..." en "want zij..."
zeg gewoon "zand erover"
maar ja, je bent tokkie of je bent het niet
Bijna iedereen moet zich bewijzen bij Liekequote:Op zondag 6 mei 2007 23:48 schreef Copycat het volgende:
Lieke geeft Melissa een kans zich te bewijzen.
Hoe genereus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |